Testas vykdytas remiantis tokia metodika: automobilis įsibėgėdavo iki 65 km/val. ir trenkdavosi į perdangą, sudarančią 25 proc. automobilio priekinės dalies ploto. Be to, smūgis tekdavo kairiajai automobilio pusei.
Aukščiausią balą gavo tik „Honda Civic“. Po smūgio į perdangą, vairo kolonėlė liko savo vietoje, saugos oro pagalvė suveikė maksimaliai efektyviai. Ji visiškai apsaugojo vairuotojo galvą ir krūtinę. Taip pat maksimaliai efektyviai suveikė šoninė oro pagalvė, išlaikiusi vairuotoją automobilio salone, nors kėbulas buvo gerokai deformuotas.
Neblogai priekinio smūgio testuose pasirodė ir „Dodge Dart”, „Ford Focus”, „Hyundai Elantra” ir „Scion tC”. Ne tokius puikius rezultatus pademonstravo „Chevrolet Cruze” ir „Sonic”, taip pat „Volkswagen Beetle”. Prasčiausiai iš visų pasirodė „Kia Forte”, „Nissan Sentra“ ir „Kia Soul”.