Automobilyje montuojamas V6 benzininis variklis su dviem turbinomis, kurio darbinis tūris 3 litrai. Motoras išvysto 367 AG galią ir 520 Nm maksimalų sukimo momentą. Ta pati jėgainė šiuo metu montuojama į „Mercedes-AMG SLC 43“, „C 43 Coupe“ bei „E 43“ modelius. Pastarojoje mašinoje variklio galia dar didesnė – 401 AG.
Variklio galią ratams perduos 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Iki šimto km/val. visureigis gali įsibėgėti vos per 4,9 sekundės, o jo maksimalus greitis elektronikos ribojamas prie 250 km/val. atžymos.
Perrinkdami automobilio pakabą AMG specialistai savaip sureguliavo adaptyvius amortizatorius ir sportiškai suderino likusius mazgus.
Vairuotojas taip pat gauna elektronikos valdomą „AMG Dynamic Select“ sistemą, kuri leidžia keisti važiavimo režimus, kintamo stiprumo vairo mechanizmą, 19 colių skersmens ratlankius (primokėjus galima pakeisti į 21 colio) ir unikalią, AMG modeliams būdingą eksterjero apdailą su aerodinaminiais elementais bei interjerą su unikaliomis detalėmis.
Viešas „Mercedes-AMG GLC 43 4Matic“ debiutas įvyks mėnesio pabaigoje parodoje Niujorke. Į gatves automobilis išriedės liepą.