Automobilyje montuojamas V6 benzininis variklis su dviem turbinomis, kurio darbinis tūris 3 litrai. Motoras išvysto 367 AG galią ir 520 Nm maksimalų sukimo momentą. Ta pati jėgainė šiuo metu montuojama į „Mercedes-AMG SLC 43“, „C 43 Coupe“ bei „E 43“ modelius. Pastarojoje mašinoje variklio galia dar didesnė – 401 AG.

Variklio galią ratams perduos 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Iki šimto km/val. visureigis gali įsibėgėti vos per 4,9 sekundės, o jo maksimalus greitis elektronikos ribojamas prie 250 km/val. atžymos.

Perrinkdami automobilio pakabą AMG specialistai savaip sureguliavo adaptyvius amortizatorius ir sportiškai suderino likusius mazgus.

Visais keturiais ratais varomo visureigio galios tiekimas dabar paskirstytas tokia proporcija: 69 procentai – galinei ašiai, 31 – priekinei.

Vairuotojas taip pat gauna elektronikos valdomą „AMG Dynamic Select“ sistemą, kuri leidžia keisti važiavimo režimus, kintamo stiprumo vairo mechanizmą, 19 colių skersmens ratlankius (primokėjus galima pakeisti į 21 colio) ir unikalią, AMG modeliams būdingą eksterjero apdailą su aerodinaminiais elementais bei interjerą su unikaliomis detalėmis.

Viešas „Mercedes-AMG GLC 43 4Matic“ debiutas įvyks mėnesio pabaigoje parodoje Niujorke. Į gatves automobilis išriedės liepą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)