Britams šio modelio ir jo naujos technikos sėkmė yra gyvybiškai svarbi. Ir ne be pagrindo. Per artimiausius šešerius metus „Aston Martin“ ant naujos platformos žada išleisti po vieną naują modelį kiekvienais metais. Tokios gausybės naujų modelių per tokį trumpą laiką „Aston Martin“ dar niekada nėra išleidusi.
Tačiau tai tik pradžia. „Aston Martin“ kompanija pradeda į rinką įvesti visiškai naują markę „Lagonda“. Per artimiausius septynerius metus kiekvienais metais britai žada pristatyti publikai ir po vieną naują „Lagonda“ modelį.
Anot naujojo „Aston Martin“ vadovo Andy Palmerio, kompanija orientuojasi į tris kryptis. Viena – tradicinė. Tai sportiniai kupė. Kitos dvi bus parduodamos su „Lagonda“ marke – tai sportiški sedanai ir visureigiai.
Be to britai toliau tęs sėkmingą labai mažo tiražo automobilių kūrimą. Per šiek tiek daugiau nei vienerius metus naujasis „Aston Martin“ vadovas sugebėjo vos galą su galu suduriančioje įmonėje sukaupti beveik milijardą dolerių, kuriuos ketinama investuoti į naujų modelių gamybą.
Beveik iš karto po „DB11“ debiuto, prekybos salonus pasieks naujos kartos „Vantage“ modelis, kiek vėliau pasirodys „Vanquish“ ir visiškai elektrinis visureigis, kuris kol kas vadinamas DBX.
Greičiausiai šis visureigis bus parduodamas, kaip „Lagonda“ modelis. DBX bus gaminamas naujoje gamykloje Pietų Velse.
Sukurti elektromobilį savo lėšomis „Aston Martin“ neturi šansų, tačiau vasarį jie pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kinijos elektronikos kompanija „LeEco“ ir kartu ruošiasi kurti elektromobilį.
Tačiau „Aston Martin“ netaps masiniu automobilių gamintoju. Kaip ir kiek anksčiau panašų pareiškimą padariusi „Ferrari“ kompanija, „Aston Martin“ pranešė, kad nesiruošia gaminti daugiau kaip po 7000 automobilių per metus ir siekia išlikti išskirtinių automobilių gamintoju visiškai nepriklausomai nuo paklausos.
Laida „Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.