Kaip rašoma pranešime spaudai, žvelgiant į naująjį BMW X4, pirmiausiai pastebima atnaujinta automobilio išorė: naujo dizaino priekiniai LED žibintai, ženkliai padidėjusios firminės dvigubos radiatoriaus grotelės, masyvios oro paėmimo angos. Gale matyti naujo dizaino trimačiai L formos LED žibintai, giliai įsirėžę į automobilio bagažo skyriaus dangtį. Sportišką DNR paryškina lenkta stogo linija, būdinga žemiems sportiniams automobiliams, bei jau standartinėje įrangoje montuojami du išmetimo vamzdžiai.
Lyginant su ankstesne versija, šio X4 kėbulo ilgis išaugo 8 centimetrais, ratų bazė – 5,4 cm, plotis – 4. Šie skaičiai reiškia, kad erdvės salone esantiems žmonėms – nuo šiol gerokai daugiau.
„X4“ bus galima individualizuoti pasirenkant „xLine“, „M Sport“ bei „M Sport X“ paketus, o išskirtinės „BMW Individual“ detalės šiame visureigyje bus siūlomos pirmą kartą. Tai suteiks galimybę rinktis unikalias išorės spalvas, skirtingų atspalvių Merino odą ar ypatingą vidaus apdailą. Ir net lazeriu graviruotus ratlankius.
Bagažo skyriaus talpa padidėjo 25 litrais – iki 525 l. Krovinius sutalpinti bus paprasčiau, nes galinė sėdynė dalijama į tris atsilenkiančias dalis. Visos jos gali būti nulenktos naudojant bagažinėje esančius mygtukus, tuomet krovinių skyriaus talpa išauga iki 1430 l.
Automobiliui šiandien svarbūs ne tik techniniai bei komforto parametrai, bet ir novatoriškumas. „X4“ papildomos įrangos sąrašas gerokai papilnėjo. Joje yra valdymo balsu bei gestais funkcija. „Driving Assistance Plus“ įrangos pakete yra naujos kartos aktyvi kruizo kontrolė su pagalba eismo spūstyse, kontroliuojanti automobilio judėjimą nedideliu greičiu be vairuotojo įsikišimo. „Parking Assistant Plus“ padės statant automobilį – ji gali projektuoti panoraminį bei erdvinį vaizdą iš viršaus.
Naujajame „X4“ bus montuojama plati benzininių ir dyzelinių variklių gama. Prekybos modeliu pradžioje balandžio mėnesį pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių („xDrive 20i“ su 184 AG arba „xDrive 30i“ su 252 AG) bei dviejų dyzelinių („xDrive 20d“ su 190 AG arba „M40d“ su 326 AG) variklių, o nuo rugpjūčio pasirinkimo galimybes padidins „M40i“ (360 AG) bei „xDrive 30d“ modifikacijos (265 AG).
Visi „X4“ modeliai jau standartinėje įrangoje turės aštuonių laipsnių automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę su perjungimo svirtelėmis už vairo bei „xDrive“ visų varančių ratų sistemą.
Šešis cilindrus turintys benzininis ir dyzelinis „M Performance“ modeliai bus labai greiti. „X4 M40i“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sek., o „M40d“ – per 4,9 sek. „M Performance“ modeliuose bus montuojami ne tik galingi varikliai, bet ir speciali pakaba bei diferencialas, užtikrinantis maksimalų galios perdavimą daugiausia sukibimo turintiems ratams.
„X4“ yra savo dinamiškumu nepralenkiamas automobilis. Dėl ypač žemo svorio centro, adaptyvios M pakabos ir patikimo sportinio vairo jis susidoroja su bet kokia užduotimi stabiliai ir maksimaliai tiksliai. Žemas svorio centras pagerina automobilio manevringumą bei vairavimo tikslumą.
Pristatymo metu demonstruotas automobilis turi 2 litrų darbinio tūrio variklį, išvystantį 252 AG bei 350 Nm sukimo momentą. Šis modelis turi 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, keturių varančių ratų sistemą „xDrive“ bei visas moderniausias BMW technologijas: adaptyvius LED žibintus, beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą, parkavimo ir vairavimo asistentą, gestais valdomą multimediją.
Kaina Lietuvoje prasideda nuo 49 250 EUR.