„Atnaujinta „Mazda CX-5“ tęsia savo sėkmės istoriją, patobulinus išorę bei interjero dizainą, variklius, vairavimo dinamiką tiek ant kelio, tiek ir bekelėje. Sumažinti garsas ir vibracijos bei „i-Activesense“ saugumo technologijos stiprina šio stilingo, energingo ir intelektualaus automobilio statusą. Jis krosoverių vairuotojams siūlo tikrą vairavimo džiaugsmą“, – kalbėjo „Mazda“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Karolis Misevičius.

Daugiau spalvų, didesnis ekranas

Drąsus ir rafinuotas CX-5 išorės dizainas liko beveik nepakitęs – akylesni entuziastai pastebės tokias malonias smulkmenas kaip atnaujintą ženklelių bei užrašų dizainą. CX-5 galima užsisakyti 10-ies skirtingų spalvų, tarp kurių ir nauja, pristatoma tik atnaujintam modeliui pilka metalizuota „Polymetal“.

Kaip ir visų naujausios kartos „Mazda“ automobilių, salono architektūra buvo sukurta taip, kad vairuotojo aplinka būtų maksimaliai patogi ir intuityvi, o pagrindiniai valdikliai ergonomiškai išdėstyti aplink centrinį koncentracijos tašką – vairą.

Į atnaujintos „Mazda CX-5“ centrinės konsolės viršų montuojamas 8 colių įstrižainės „Mazda Connect“ ekranas. Patobulintame ekrane galima matyti daugybę funkcijų, pavyzdžiui, 360 laipsnių vaizdą aplink automobilį ar degalų ekonomiją didinantį cilindrų išjungimo technologijos veikimą.

Jaukią atmosferą CX-5 salone sukuria aukštos kokybės LED lubų, centrinės daiktadėžės ir bagažo skyrių apšvietimas.

Benzininiai ir dyzeliniai varikliai

CX-5 galima rinktis su vienu iš kelių benzininių ir dyzelinių „Skyactiv“ variklių, su „Skyactiv-MT“ mechanine arba „Skyactiv-Drive“ automatine pavarų dėžėmis bei naujausios kartos išmania visų varančiųjų ratų sistema „i-Activ“.

Tarp šių pasirinkimų galimas 121 kW/165 AG 2 litrų darbinio tūrio „Skyactiv-G“ benzininis motoras kartu su mechanine arba automatine pavarų dėže ir dviem arba keturiais varančiaisiais ratais.

Mechanines pavarų dėžes turinčiuose automobiliuose yra cilindrų išjungimo funkcija. Ši technologija išjungia du iš keturių variklio cilindrų, esant lengvo apkrovimo situacijoms, pavyzdžiui, važiuojant pastoviu greičiu. Oro srautas, degalų įpurškimas ir uždegimo laikas preciziškai kontroliuojami, kad variklis nepastebimai persijungtų tarp dviejų ir keturių cilindrų veikimo, taip sumažinamos degalų sąnaudos ir CO2 išmetimas.

Visą atnaujinto CX-5 variklių gamą sudaro: 143 kW/194 AG generuojantis „Skyactiv-G“ 2,5 litro benzininis variklis su automatine pavarų dėže ir galimybe rinktis priekinius arba visus varančiuosius ratus; 110 kW/150 AG „Skyactiv-D“ 2,2 litro dyzelinis variklis su mechanine arba automatine pavarų dėže ir priekiniais arba visais varančiaisiais ratais; 135 kW/184 AG „Skyactiv-D“ 2,2 litro dyzelinis variklis su visais varančiaisiais ratais ir mechanine arba automatine pavarų dėže.

Visų modelių automatines pavarų dėžes dabar galima valdyti už vairo esančiomis pavarų perjungimo mentelėmis. Tai sustiprina „Jinba-Ittai“ – nuo pat pirmosios legendinio „Mazda MX-5“ kabrioleto kartos pasirodymo vyraujančią filosofiją, jog vairuotojas susilieja su automobiliu: yra tarsi raitelis ant žirgo, maksimaliai įsitraukęs į jo valdymą. Šia filosofija vadovaujamasi kuriant visus „Mazda“ automobilius.

CX-5 bekelės techniniai duomenys patobulinti kartu su „Off-road Traction Assist“ sistema, montuojama į visų varančiųjų ratų pavarą turinčius modelius. Ji sukurta taip, kad padėtų vairuotojams tada, kai kelio sąlygos tampa nepalankios ar ratai pradeda buksuoti. „Off-road Traction Assist“ sistema integruoja AWD ir sukibimo kontrolę (TCS) ir stabdo ratus, kurie sukasi laisvai, neturėdami sukibimo, taip paskirstydama tinkamą sukimo momento dalį ratams, turintiems sukibimą su keliu, ir taip išgaudama maksimalų pajėgumą.

Sumažintas kelio triukšmas

Patobulinta naujojo modelio vairavimo dinamika, koncentruojantis į aukštesnės kokybės salono atmosferą. „Mazda“ inžinieriai daugiausia dėmesio skyrė kelio triukšmui sumažinti, kai automobilis pervažiuoja nuo grubios kelio dangos ant lygaus paviršiaus.

Tam panaudoti įvairūs novatoriški sprendimai: pakeistos stogo izoliacinės medžiagos, nauja guminė jungtis tarp oro pagalvės ir vairo bei kitos. Sumažinus ne tik garsą, bet ir nuo kelio paviršiaus perduodamas žemų dažnių vibracijas, buvo pasiektas dar aukštesnės kokybės vairavimo pojūtis.

Tokios detalės dar padidina „Mazda“ automobiliuose įprastą minimalizmą ir ramybę, užtikrinančią, jog keleiviai salone jaustųsi jaukiai ir nebūtų blaškomi jokių trukdžių.

Autonominis stabdymas su pėsčiųjų aptikimu

Atnaujinta CX-5 „Advanced Smart City Brake Support“ („Advanced SCBS“) sistema pirmą kartą pėsčiuosius aptinka ir nakties metu.

„Advanced SCBS“ naudoja priekį stebinčią kamerą, kuri aptinka transporto priemones bei pėsčiuosius ir padeda išvengti susidūrimo arba švelnina žalą įvykus eismo įvykiui. Sistema aptinka automobilius ir pėsčiuosius važiuojant iki 80 km/val.

Daugiau saugumo važiuojant prietemoje prieš saulėlydį suteikia nauji automatinių žibintų nustatymai, kurių dėka žibintai įsijungia apytiksliai 30 minučių iki saulėlydžio, esant maždaug 2000 liuksų apšvietimui. Dėl anksčiau įjungtų žibintų kitiems vairuotojams bei pėstiesiems lengviau pastebėti automobilį.

Atnaujintą „Mazda CX-5“ jau galima išbandyti ir užsisakyti visose „Mazda“ atstovybėse Lietuvoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)