Naujos kartos dizaino elementai, pritaikyti didesniuose modeliuose, pabrėžia sportišką atnaujinto „Audi A5“ išvaizdą. Jau 2007 m. debiutavęs pirmos kartos A5 išsiskyrė sportiškomis ir harmoningomis kėbulo linijomis, o 2016 m. pasirodžiusi antros kartos versija pasižymėjo naujais ir aštresniais bruožais.
Sportiška išvaizda: išorės dizainas
Dabar „Audi“ iš esmės atnaujino A5 išvaizdą, kurio priekinė dalis dar labiau atspindi ryžtingą jo būdą. Vientisos korio rašto grotelės yra plokštesnės ir platesnės, o virš grotelių esančios vėdinimo angos yra užuomina į klasikinį 1984-ųjų metų „Audi Sport quattro“ modelį. Išraiškingas oro skirstytuvas įrėmina apatinę buferio su didesnėmis nei anksčiau oro paėmimo angomis dalį.
Visose A5 kėbulo versijose jau standartinėje įrangoje yra LED žibintai, taip pat galimi pasirenkami „Matrix LED“ žibintai su „Audi“ lazerinėmis šviesomis.
„Audi A5“ salone dominuoja horizontalios linijos. Svarbiausi prietaisų skydelio elementai yra į vairuotoją pasuktas „MMI touch“ liečiamasis ekranas ir naujos operacinės sistemos valdymo skydelis.
Ryšiai
Su nauja „MMI touch“ sistema itin išmanių funkcijų turintis „Audi A5“ siūlo šiuolaikiniam telefonui prilygstančią naudojimo patirtį, o 10,1 colio įstrižainės liečiamasis ekranas su garsiniu lietimo atsaku pakeitė pasukamą ankstesniojo modelio valdiklį.
Naujos funkcijos taip pat užtikrina sumanesnį ir patogesnį naudojimąsi navigacijos sistema. Pavyzdžiui, ji parenka maršrutą, atsižvelgdama į kelius, kuriais vairuotojas važiavo anksčiau. „Audi connect“ ir „Audi connect plus“ sistemos apima daug išmaniųjų paslaugų, tarp kurių yra informacija realiu laiku apie pavojus kelyje ir kelio ženklus, laisvas stovėjimo vietas ir informacija apie šviesoforų signalus – ši sistema nuo liepos mėnesio pradėjo veikti Ingolštato (Vokietija) mieste. Ji apjungia automobilio informacinę sistemą su centriniu miesto eismo kompiuteriu, valdančiu šviesoforų tinklą.
„myAudi“ programa susieja telefoną su automobiliu, o standartinė pritaikymo sistema leidžia sukurti iki septynių skirtingų profilių, išsaugant asmeninius nustatymus ir pasirinkimus. Pasirenkamas skaitmeninis „Audi connect“ raktas išmanųjį telefoną su „Android“ operacine sistema paverčia automobilio raktu, kuriuo galima atrakinti ir užvesti automobilį.
Taip pat atnaujintame A5 siūloma daug vairuotojo pagalbos sistemų, dalis iš jų įtraukta į automobilio standartinę įrangą. Vokietijoje pasirenkamos sistemos yra apjungtos į „Drive“ ir „Park“ paketus.
Galingas, rafinuotas, efektyvus
Europoje atnaujintas A5 galimas su varikliais, kurių galia prasideda nuo 120 kW (163 AG) ir apima S modeliams siūlomus galingus V6 motorus.
Atnaujintas A5 debiutuos su keturiais skirtingais varikliais, turinčiais hibridinę MHEV sistemą. Su keturių cilindrų motorais MHEV sistema yra integruota į 12 voltų elektros sistemą, o „S TDI“ modeliuose – į naują 48 voltų pagrindinę elektros sistemą. „Audi“ duomenimis tokia elektros įranga S5 TDI modelio degalų sąnaudas realiame eisme leidžia sumažinti 0,4 l/100 km.
Visi A5 modeliai komplektuojami su septynių greičių „S tronic“ arba aštuonių greičių „tiptronic“ automatine pavarų dėže. Su vidutinės galios varikliais galima pasirenkama visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, o su trimis galingiausiais varikliais ji yra įskaičiuota į standartinę įrangą.
Sportiška pakaba
Pakaba yra puikiai suderinta su „Audi A5“ sportiškumu. Standartinė pakaba yra sportiška, bet komfortiška. Papildomai galima pasirinkti standesnę pakabą, taip pat pakabą su reguliuojama amortizacija. Ši pakaba yra integruota į dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą, kuri yra standartinė visuose modeliuose su 140 kW ir galingesniais varikliais.
Įspūdingas sukimo momentas
700 Nm sukimo momentas ir 225 kW (347 AG) siekianti galia – Europoje siūlomi atnaujinti „Audi S5 Sportback” ir „S5 Coupé“ po variklio gaubtu turi sumontuotą V6 motorą. 3.0 TDI variklis siūlo įspūdingą trauką ir didelį nuvažiuojamą atstumą, kuriuos užtikrinti padeda ir MHEV sistema, taip pat elektrinis kompresorius, veikiantis kartu su turbina.
Abu S TDI modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau kaip 5 sekundes, o elektronika ribojamas maksimalus 250 km/val. greitis yra tik formalumas. „S5 Sportback“ ir „S5 Coupé“ modeliuose galia nuolatinei visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarai yra perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėžę.
Kaina ir debiutas rinkoje
Atnaujintus, dar sportiškesnės išvaizdos „Audi A5“ ir S5 modelius su TDI varikliais Europoje bus galima užsisakyti nuo 2019 m. rudens, o pirmieji automobiliai atstovybes pasieks 2020 m. Vokietijoje „A5 Coupé 40 TFSI“ su 12 voltų MHEV sistema kainuoja nuo 42 900 eurų, „S5 Coupé“ ir „S5 Sportback“ modelių kaina prasideda nuo 66 500 eurų.