„Į Lietuvą atvykę atnaujinti „Maserati Levante“ ir „Ghibli“ modeliai pasižymi dar aštresniu ir agresyvesniu dizainu, kuris vairuotojams sufleruoja, kad sėdus prie jų vairo galima tikėtis pačių geriausių emocijų. „Maserati“ pasistengė, kad atnaujinti modeliai atitiktų besikeičiančias automobilių pramonės tendencijas ir klientų poreikius. Pavyzdžiui, atnaujintas „Ghibli“ galės turėti hibridinę pavarą, kuri ne tik pagerina degalų ekonomiją, bet padeda užtikrinti ir puikias automobilio dinamines savybes bei neleidžia pamiršti, kad tai sportiškas sedanas“, – atnaujintus modelius pristato „Maserati“ pardavimų atstovas Karolis Neimantas.

Dinamiškas ir greitas hibridas

Kartu su atnaujintu „Maserati Ghibli“ pristatoma ir hibridinė šio modelio versija. Automobilis turės 2.0 l darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina ir 48 voltų elektrinę „e-Booster“ sistemą. Tai leidžia pasiekti 330 arklio galių ir 450 Nm hibridinės sistemos pajėgumą, o tai padeda nuo 0 iki 100 km/val. „Ghibli“ įsibėgėti per 5,7 sekundės. Maksimalus šio modelio greitis – 255 km/val.

Tokios komponuotės privalumas – ne tik didelis pajėgumas bei geresnė degalų ekonomija, bet ir mažesnis svoris ir geresnis automobilio balansas. Palyginus su dyzeline versija, hibridinis „Ghibli“ yra 80 kilogramų lengvesnis, o dėl galinėje automobilio dalyje sumontuotų hibridinės pavaros akumuliatorių pasiektas geresnis svorio paskirstymas tarp ašių. Tai leidžia užtikrinti geresnes valdymo savybes, kurių iš „Maserati“ tikisi vairuotojai.

Į „Ghibli Hybrid“ montuojama „e-Booster“ sistema veikia kartu su vidaus degimo varikliu. Hibridinės pavaros akumuliatorius įkraunamas automobiliui stabdant ir lėtėjant, o sukauptą elektros energiją galima panaudoti bet kuriuo metu. Tai užtikrina momentinį galios padidėjimą ir dinamišką važiavimą.

Tokie sprendimai leidžia ne tik mėgautis unikalia važiavimo patirtimi, bet ir išskiria „Ghibli Hybrid“ iš kitų šios klasės sedanų, nes tokią hibridinę sistemą naudoja tik „Maserati“.

Atnaujintas „Ghibli“ išoriškai pasikeitė minimaliai. Nuo pat gamybos pradžios tai buvo lengvai atpažįstamas, solidžiomis ir tuo pačiu griežtomis linijomis pasižymintis automobilis, todėl atnaujinti tik priekiniai bei galiniai žibintai, pasikeitė radiatoriaus aušinimo grotelės.

Sportiškiausias SUV klasės atstovas

Debiutavęs 2016-iais, didesnio pravažumo „Maserati Levante“ modelis nustatė naujus šios klasės automobilių valdymo standartus. Šis modelis buvo kuriamas taip, kad būtų pasiektas idealus 50/50 svorio pasiskirstymas tarp ašių, o svorio centras būtų kaip įmanoma žemiau. Tokios savybės išskiria „Levante“ iš konkurentų, nes šis modelis siūlo sportiškiausią vairavimo patirtį, o puikus stabilumas užtikrina saugumą kelyje.

Kaip ir iki šiol, atnaujintame „Levante“ vairuotojai ras aukščiausios kokybės medžiagas, kurios pabrėžia „Maserati“ siūlomą prabangą, persipinančią su sportiškumu. Įsitaisyti patogiai leidžia komfortiškos ir gerą šoninį prilaikymą užtikrinančios odinės sėdynės, o plastikiniai elementai pagaminti taip, kad būtų ilgaamžiai ir kuo mažiau pavaldūs laikui.

Daugelis sutiks, kad norint pilnavertiškai patenkinti šiuolaikinius vairuotojų poreikius, nepakanka tik puikios kokybės ir išskirtinio dizaino. Šiandieninis pasaulis neįsivaizduojamas be moderniausių technologijų, kurios padeda kasdienių kelionių metu. Todėl atnaujintas „Maserati Levante“ siūlo naujausią multimedijos sistemą su galimybe susieti savo išmanųjį telefoną, o aktyvaus ir pasyvaus saugumo įranga leidžia jaustis ramiau leidžiantis į keliones tiek mieste, tiek užmiestyje.

Agresyvi ir rafinuota „Levante“ išvaizda ja mėgautis leidžia ne tik automobilio vairuotojui, bet ir aplinkiniams. Atnaujinus šį modelį, pakeistas galinių žibintų dizainas, kuris dar labiau pabrėžia sportišką šio SUV klasės automobilio charakterį.

Atnaujinto „Maserati Ghibli“ modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 71 801 EUR su PVM, tuo metu „Levante“ kainuoja nuo 81 668 EUR su PVM. Abu modelius jau galima apžiūrėti „Maserati“ salone Vilniuje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)