„Prieš 20 metų pristatyta naujoji „Mini“ karta tapo tikra sėkmės istorija – šis prekės ženklas greitai įsitvirtino nedidelių, premium klasės automobilių segmento viršūnėje. Su šiandieniniu atnaujinimu „Mini“ tampa dar modernesnis, grynesnis, ryškesnis ir labiau išsiskiriantis minioje, ir tai turėtų dar labiau įtvirtinti gamintojo pozicijas rinkoje“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Atnaujinti 3 ir 5 durų „Mini“ modeliai bei „Mini“ kabrioletas rinkoje debiutuos nuo 2021 m. kovo mėnesio. Dalis atnaujinimų bus pritaikyti ne tik minėtuose modeliuose, bet ir elektromobilyje „Mini Cooper SE“ bei sportiškose „Mini John Cooper Works“ ir „Mini John Cooper Works Convertible“ versijose.

Dar originalesnė išorė

Automobilių išorėje vienas ryškiausiai į akis krintančių elementų – daugiaspalvis, pereinančios spalvos stogas, gamintojo pavadintas „Multitone Roof“. Jis leis 3 ir 5 durų „Mini“ modelių pirkėjams dar labiau individualizuoti savojo automobilio išvaizdą. Toks pereinančios spalvos efektas išgaunamas naudojant trijų spalvų dažus – San Marino mėlynos, perlinės vandens ir reaktyvinės juodos. Įdomu, kad dažant galutinis spalvinis rezultatas nežymiai skiriasi priklausomai nuo aplinkos sąlygų, todėl kiekvienas „Mini“ tokiu stogu bus unikalus.

„Mini“ gerbėjai pastebės atnaujinimus ir automobilio priekyje. Čia sumontuotos naujos aštuoniakampės grotelės, jų apdailos kontūras tapo ryškesnis, juodos spalvos. Tuo tarpu priekinis buferis bus dažomas kėbulo spalva, o jo šonuose, vietoje posūkio kampo apšvietimo žibintų, integruotos ventiliacinės angos, kurios padidins automobilio aerodinamiškumą.

Gale į akis krenta priekinių grotelių aštuoniakampę formą atkartojantis galinis buferis, kurio viduryje įmontuotas siauras rūko žibintas. Taip pat jau standartinėje įrangoje montuojami Didžiosios Britanijos vėliavą primenantys galiniai žibintai.

Atnaujinti „Mini“ modeliai taip pat galės būti dažomi dar trimis naujomis kėbulo spalvomis, o lengvojo lydinio ratlankių pasirinkimas išaugs dar 5 dizaino variantais.

Netrukus pasirodysiančių „Mini“ pirkėjai viduje ras mažiau chromuotų apdailos detalių – jos pakeistos neutralesnėmis, juodomis, taip suteikiant daugiau grynumo. Atnaujinimo sulaukė ir priekinės panelės centre esantis žiedas - jame lazeriais išgraviruotos įdubos, kurios įjungus apšvietimą suteikia neįprastą vaizdą.

Vairuotojai galės mėgautis standartinėje įrangoje montuojamu sportiniu odiniu vairu su integruotais valdymo mygtukais, taip pat 8,8 colio (22,4 cm) skersmens lietimui jautriu informacinės sistemos ekranu.

Standartinėje įrangoje bus diegiami ir priekiniai LED žibintai. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti adaptyviuosius LED žibintus. Jie papildomai turės posūkio kampo apšvietimo žibintus, taip pat automatiškai reguliuos tolimąsias šviesas, kai priešpriešais atvažiuoja kitas automobilis. Adaptyviuosiuose LED žibintuose taip pat yra funkcija, kuri esant blogam matomumui išnaudoja posūkio kampo apšvietimo žibintus matomumui pagerinti.

„Euro 6d“ standartą atitinkantys varikliai

Atnaujintuose 3 ir 5 durų „Mini“ bei „Mini Convertible“ modeliuose bus montuojami 3 arba 4 cilindrų benzininiai varikliai, kurie visi atitinka „Euro 6d“ standartą. Lietuvoje Trijų cilindrų 1,5 l darbinio turio „Cooper“ modelių varikliai turės 100 kW/136 AG versiją. Dviejų litrų 4 cilindrų variklis, kuris bus diegiamas į „Cooper S“ ir „John Cooper Works“ versijas, galės išvystyti 131 kW/178 AG arba 170 kW/231 AG galią.

Tuo tarpu „Mini Cooper SE“ elektromobilis siūlo 135 kW/184 AG galią, o jo aukštos įtampos ličio-jonų 32,6 kWh talpos baterija viena įkrova leidžia nuvažiuoti 203-234 km (pagal WTPL standartą).

Dar malonesnis valdymas ir važiavimas

„Mini“ gerbėjai šiuos britiškus modelius vertina ne tik dėl išskirtinės išvaizdos, bet ir dėl važiavimo malonumo – automobiliai pasižymi spontanišką jėgą suteikiančiais varikliais, vairo tikslumu, galingais stabdžiais, teisingai suderinta pakaba ir amortizatoriais. Atnaujintų modelių valdymas bus dar smagesnis, nes juos bus diegiamas adaptyviosios pakabos mechanizmas, leidžiantis subalansuoti sportiškumą ir komfortą. Inžinieriai sutrumpino amortizatorių reakcijos laiką perpus – nuo 100 milisekundžių iki 50 msek. Be to, amortizatoriai, priklausomai nuo vairavimo situacijos ir kelio sąlygų, gali perpus sumažinti stangrumą. Tai padidina vairavimo komfortą ir pagerina valdymą. Ši nauja amortizatorių technologija bus prieinama visose versijose, išskyrus „Mini Cooper SE“.

Atnaujintuose modeliuose už papildomą mokestį siūlomas vairuotojo asistavimo technologijų paketas. Jame – nauja važiavimo juostos kontrolės sistema. O užsisakę išplėstinį vairuotojo asistavimo funkcijų paketą „Driver Assistance Package Plus“, vairuotojai gaus aktyvios greičio kontrolės sistemą, kuri nuo šiol turės ir „Stop & Go“ funkciją. Ši sistema leidžia palaikyti norimą greitį ir atstumą nuo priekyje esančio automobilio. Ji taip pat turi automatinio stabdymo funkciją.

Pažangesnė naujuose modeliuos bus ir informacinė sistema. Ji leis patogiau valdyti nustatymus, garso sistemą, laisvų rankų įrangą, navigaciją, programėles ir kt. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir dar platesnį technologijų paketą, kuris pateiks eismo informaciją realiu laiku, pasiūlys „Mini Head-up“ projekcinį ekraną ar galimybę bevieliu būdu krauti telefoną.

Automobilio nuotolinio valdymo galimybes suteiks „Mini App“. Per ją galima telefonu prisijungti prie automobilio, matyti degalų likutį, nustatyti automobilio buvimo vietą, atrakinti ar užrakinti jį ir pan.

Oficiali „Mini“ atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad Lietuvoje prekyba naujaisiais modeliais jau pradėta, o pirmieji atnaujinti automobiliai į gatves išriedės nuo balandžio mėnesio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)