Prailgintas sedanas taip ir vadinsis „Mulsanne Extended Wheelbase“, o jo ratų bazė pailgėjo nuo 3266 iki 3516 mm. Erdvė ant galinių sėdynių sėdinčių keleivių kojoms dabar bus 250 mm didesnė. Perkantieji šį automobilį galės užsakyti sulankstomus staliukus, ant kurių bus patogu pasidėti kompiuterį ar planšetę darbui. O padirbėjus akis bus galima pailsinti spoksant pro panoraminį stogą.
Be to, bus siūloma ir šešiavietė „Bentley Mulsanne EWB“ modifikacija, kurioje keturi keleiviai galinėje automobilio dalyje sėdės vienas prieš kitą. Šį versija vadinsis „Grand Limousine by Mulliner“ ir bus gaminama tik pagal užsakymą.
Variklio skyriuje – be pokyčių. Standartinėse modifikacijose komplektuojamas 6,75 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų benzininis motoras su dviem turbinom, išvystantis 512 AG galią bei pasiekiantis 1020 Nm maksimalų sukimo momentą. Galią į ratus perduoda automatinė 8 laipsnių „ZF“ pavarų dėžė.
Sportiškesnėje „Mulsanne Speed“ versijoje tas pats variklis pasiekia 537 AG bei 1100 Nm parametrus. Toks sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per įspūdingai trumpas 4,9 sek., o maksimalus jo greitis siekia 305 km/val.
Salone montuojamas naujas multimedijos komplektas su 8 colių skersmens lietimui jautriu ekranu, patobulinta navigacijos įranga, „MirrorLink“ sistema, 60 GB talpos kietuoju disku, „Apple CarPlay“ ir „AndroidAuto“ junglumo sąsajomis.
Pagal užsakymą siūloma 20 garsiakalbių ir 2200 vatų galingumo „Naim“ garso sistema.
Gamintojas planuoja pirmuosius automobilius pristatyti šią vasarą.