Pasirodęs prieš septynerius metus „Nano“ žadėjo tapti tikru bestseleriu besivystančioje Indijos rinkoje. Jį netgi buvo ketinta eksportuoti ir į Europą. Tačiau realybė pasirodė kur kas sunkesnė. Nepaisant to, kad naujas „Nano“ Indijoje kainavo vos du tūkstančius amerikietiškų dolerių ir tikrai buvo pigiausias pasaulyje naujas automobilis, Indijos gyventojai jį sutiko palyginti abejingai, o eksportuoti šio automobilio „Tata“ taip ir nesiryžo.
Nuo to laiko „Nano“ buvo kiek modernizuotas – jo variklio galia pakelta nuo 35 iki 38 AG, pagerinta salono apdaila, o po atnaujinimo „Nano“ netgi gavo bagažinės duris – ankstesniame modelyje į bagažinę buvo įmanoma patekti tik iš salono.
Tiesa, tokios pastangos nepadeda užkariauti net pačių indų simpatijų – per pirmą šių metų ketvirtį „Nano“ rado vos penkis tūkstančius pirkėjų. Tuo metu populiariausias Indijoje automobilis – archaiškas, bet gerokai brangesnis „Suzuki Alto“ susirado daugiau kaip 70 tūkst. pirkėjų.
Atnaujintas „Nano“ šypsosi – ir priekinis, ir galinis buferiai turi besišypsančio veido išraišką. Be to, naujasis „Nano“ už papildomą kainą gali turėti ir garso aparatūrą su USB ir „Bluetooth“ jungtimis! Tai – neregėta prabanga ankstesniojo „Nano“ savininkui.
Tiesa, technika liko tokia pati – archaiškas 38 AG variklis ir vos 4 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Tiesa, už papildomą kainą galima užsisakyti ir automatinę. Beje, automobilis per septynerius metus pabrango beveik dvigubai – dabar kainuoja beveik 4000 eurų.
„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.