Nuo balandžio mėnesio visiems, kurie norės persėsti iš „dyzelio“ į elektromobilį, vyriausybė mokės iki 10 tūkst. eurų.
„Turime atsikratyti senais dyzeliniais automobiliais, kuriems yra daugiau nei 13 metų ir kurie neturi filtrų“, – sakė aplinkosaugos ministė Segolene Royal.
Jos teigimu, ateityje bus imamasi vis daugiau priemonių prieš tokius automobilius, todėl juos naudoti bus vis sunkiau ir sunkiau.
Elektromobilių gamintojai sveikina tokį vyriausybės žingsnį. „Tai padės eiliniams pirkėjams išbandyti elektromobilius“, – sakė „Renault“ atstovė.
Praėjusiais metais Prancūzijoje 64 proc. parduotų naujų automobilių buvo dyzeliniai. Tai yra kiek mažiau nei prieš porą metų užfiksuotas rekordinis rezultatas, kai „dyzelių“ rinka siekė 73 proc.
Skaičiuojama, kad net apie 80 proc. visų Prancūzijos vairuotojų turi dyzelinu varomus automobilius.
Prancūzijoje dyzelinui taikomi mažesni mokesčiai nei benzinui, todėl taip pirkėjai skatinami pirkti mašinas, kurios naudoja pigesnius degalus.
Prancūzijos premjeras Manuelis Vallas „Autonews“ teigė, kad daugelį metų ši šalis skatino dyzelinių automobilių įsigijimą, tačiau dabar aišku, kad buvo padaryta klaida.
Paryžius ir kiti didieji Prancūzijos miestai nori apsivalyti nuo dyzelinių mašinų ir sumažinti oro užterštumą. Paryžiaus merė Anne Hidalgo praėjusį mėnesį pranešė, kad sieks, jog iki 2020 m. mieste nebeliktų dyzelinių automobilių.
Vietiniai automobilių gamintojai „Peugeot“, „Citroen“ ir „Renault“ yra tarp tų Europos kompanijų, kurios dyzelinu varomus automobilius reklamuoja kaip draugiškus aplinkai, nes su jais galima nuvažiuoti daugiau kilometrų nei naudojant benziną, be to, jie esą mažiau teršia aplinką nei senos mašinos.
„Turime būti realistai, nes tai yra dyzelinius automobilius gaminanti pramonė, nuo kurios priklauso daug darbo vietų“, – teigė S. Royal.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!