Iš pradžių A9 pavadinimas buvo priskiriamas naujam didžiajam dviduriam modeliui, kuris rinkose turėjo susigrumti su „Mercedes-Benz S klasės“ kupė ar „Bentley Continental GT“ automobiliu. Vis dėlto kompanijos vadovybėje buvo perdėlioti prioritetai ir pasirinkta taip pavadinti naują elektromobilį, kuris gamoje užims vietą greta A8 limuzino.
Elektrinis sedanas bus sukurtas tos pačios platformos, kurią „Audi“ naudoja savo pirmojo SUV elektromobilio „Q6 e-tron“ gamybai, pagrindu (šis visureigis prekyboje pasirodys 2018 metais). „A9 e-tron“ į priekį varys trys varikliai: vienas iš jų bus montuojamas ant priekinės, kiti du – ant galinės ašies, o jų bendra galia turėtų siekti apie 430 AG.
Elektros variklius maitins 95 kWh talpos skysčiu aušinamas baterijų blokas, kuris bus montuojamas galinėje automobilio dalyje, po grindimis. Akumuliatorius bus galima įkrauti tiek iš tinklo, tiek indukciniu būdu. Teigiama, kad vienos įkrovos „Audi A9 e-tron“ užteks įveikti 500 km distanciją.
Be to, pagal gamintojo skalę, šis modelis pirmasis iš visų „Audi“ automobilių gaus ketvirtojo lygio autonomiško valdymo sistemą. Palyginimui, kitais metais pasirodysiantis naujos kartos „Audi A8“ limuzinas bus aprūpintas trečiojo lygio autonomiško važiavimo pagalbininkais, kurie galės savarankiškai valdyti automobilį greitkeliuose važiuojant iki 60 km/val. greičiu.
Teigiama, kad ketvirtojo lygio sistema turės panašių „gebėjimų“, tačiau galės jais naudotis ne tik greitkeliuose, bet ir miestuose ar kitose sudėtingesnėse situacijose.
Ši naujiena patvirtina šiemet ne kartą deklaruotą „Audi“ vystymosi kryptį. Kompanija ne sykį teigė, kad planuoja trečdalį investicijų biudžeto skirti išskirtinai elektromobilių kūrimui, o nuo 2018 metų kasmet išleis po vieną elektrinį automobilį.