35 000 svarų kainuojantį automobilį nusipirkęs 35 metų Ravis Beefnahas vėliau susidūrė su rimtomis bėdomis: variklis ėmė „gerti“ po litrą variklio alyvos su kiekvienu pripildytu degalų baku. Niekaip nepavykus susitarti su kompanija, vyras vasarį savo automobilį apklijavo perspėjimais ir pastatė prie „Audi“ salono Chelmsforde, Essexo grafystėje, kuriame pirko savo automobilį. Toks „perspėjantis“ automobilis stovi iki šiol.
„Sugalvojau šį būdą, nes atsibodo kovoti su tuo salonu. Tikrai nesitiki susidurti su tokiomis problemomis nusipirkęs naują automobilį iš gerą reputaciją turinčios kompanijos, – sakė R. Beefnahas. – Nusprendžiau, kad šis automobilis netinkamas važinėti. Neketinu su juo važinėti, todėl bent jau tokia iš jo bus nauda.“
Vienas iš perspėjimų sako: „Toks „Audi“ automobilis 9-iems tūkstančiams nuvažiuotų mylių turi sunaudoti 12,75 pintos (7,2 litro) alyvos. Šis automobilis 250-čiai mylių sunaudoja litrą alyvos kaskart pripildžius jo degalų baką!“
Colchesteryje gyvenantis R. Beefnah teigia, kad labai dažnai pasitaiko problemų su 2011 metų gamybos „Audi“ automobiliais su benzininiu TFSI varikliu. Dėl to jis padavė į teismą „Audi“ saloną.
„Automobilis čia liks tol, kol byla nebus išspręsta. Net jei pralaimėsiu bylą, kas, manau, yra mažai tikėtina, automobilis liks čia. Nenoriu, kad kiti vairuotojai patirtų tai, ką patyriau aš“,–sakė R. Beefnahas.
„Audi UK“ salono atstovas sakė: „Audi UK“ yra visiškai įsitikinusi, kad Chelmsforde esantis „Audi“ salonas atliko viską, kad išspręstų R. Beefnaho automobilio problemą, remdamasis kompanijos parengtomis gairėmis.“