Pirmąjį visiškai elektrinį „Audi e-tron Sportback“ galima rinktis iš dviejų skirtingo galingumo variantų, „50 quattro“ ir „55 quattro“, o jo kainos Lietuvoje prasideda nuo 74 tūkstančių eurų. Automobilį tiek iš išorės, tiek iš vidaus apžiūrėti galima ir virtualiai – „Audi“ tam sukūrė interaktyvų turą. Virtualus „Audi e-tron Sportback“ turas gali būti pratęstas nuotoline konsultacija su „Audi“ pardavėjais, arba apsilankant „Moller Auto Keturi žiedai“ Vilniuje bei Kauno „Audi“ centre, kur yra užtikrinamos visos atsargumo priemonės norint saugiai apžiūrėti automobilį.

Naujajame „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ nežabota prigimtis susijungia su atnaujinta kupė forma. Automobilio visiškai elektrinę pavaros sistemą sudaro du atskiri priekinės ir galinės ašies elektriniai varikliai, kurie išvysto iki 300 kW (408 AG) galią ir iki 664 niutonmetrų maksimalų sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui beveik be jokio garso spurtuoti nuo 0 iki 100 km/val. vos per 5,7 sekundės, naudojant galios padidinimo režimą.

Maksimalus elektromobilio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 200 km/val., o vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas siekia 446 kilometrus (pagal WLTP). Svarbų vaidmenį atlieka ir rekuperacija (galios atkūrimas), kuri „Audi e-tron Sportback“ vyksta naudojant tik elektrines sistemas.

Norint automobiliu nuvažiuoti dar toliau, tereikia stabtelti greitojo įkrovimo stotelėje – „e-tron Sportback 55 quattro“ palaiko iki 150 kW galios įkrovimą tiesiogine srove, taigi jo akumuliatorių nuo 5 iki 80 proc. galima įkrauti vos per pusvalandį. Be to, abu „e-tron Sportback“ modelius galima krauti ir kintama srove iki 22 kW siekiančia galia.

Ekstravertas išore ir vidumi

Naujasis „Audi e-tron Sportback“ žavi savo sportine elegancija. Kupė modeliams būdinga stogo linija pabrėžia sportišką naujojo „Audi e-tron Sportback“ išvaizdą, o charakteringa „Sportback“ silueto dinamika su tolygiai besileidžiančia stogo linija byloja progresyvią prigimtį.

Atletiški dizaino elementai ties slenksčiais išduoda akumuliatoriaus montavimo vietą ir sukuria optinį svorio centrą. Priekyje puikuojasi aštuonkampio formos „Single-frame“ grotelės su vertikaliais statramsčiais. Dar daugiau saviraiškos galimybių suteikia pasirinktinis sportinis „S line“ išorės paketas: akį traukiančios oro įleidimo angos, galinis aptakas ir blizgaus aliuminio durelių slenksčiai ne tik pabrėžia sportinį automobilio charakterį, bet ir suteikia ekstravagancijos kelyje.

Viduje tvyro harmoninga elegancija, kurią papildo pasirinktiniai vidaus dizaino paketai, o pasirinktinis stiklinis panoraminis stoglangis sukuria jaukią, šviesią atmosferą. Komfortą ir intuityvaus valdymo galimybes užtikrina skaitmeninės technologijos, tokios kaip „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydelis ir MMI sistema. Įprastus išorinius veidrodėlius galima pasikeisti į virtualius, kurie projektuoja galinį vaizdą į automobilio vidų per nedidelę kamerą. Paminėtina ir aukščiausios klasės „Infotainment“ sistema, apimanti MMI navigaciją „plus“ su „MMI touch“ funkcija, kuri leidžia naudotis „Audi connect“ paslaugomis.

Automobilyje patogiai jausis tiek priekyje, tiek gale sėdintys žmonės, kurie turės daug erdvės galvai ir kojoms, o 615 litrų bagažinės talpą nulenkus sėdynes galima padidinti net iki 1 655 litrų.

Prisitaiko prie kiekvieno vairuotojo

Tikslų automobilio valdymą optimizuoja įdiegta prognozuojamo vairavimo funkcija, todėl mieste prireikia mažiau pastangų norint pastatyti automobilį ar manevruoti gatvėse, o vingiuotuose užmiesčio keliuose užtikrinamas tikslesnis ir patikimesnis valdymas.

Be to, „Audi e-tron Sportback“ gali prisitaikyti prie kiekvieno vairavimo stiliaus. Pasirinktinė sportinio tipo pneumatinė pakaba automatiškai sureguliuoja automobilio lygį ir amortizaciją, tokiu būdu padidindama važiavimo komfortą ir dinamiką. Automobilio dinamikos valdymo sistema „Audi drive select“ leidžia keisti vairavimo pobūdį naudojant skirtingus važiavimo režimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)