2020-aisiais „Audi“ Lietuvoje ir Latvijoje bei „Volkswagen“ keleivinių ir komercinių automobilių importuotojas Baltijos šalyse investavo į skaitmenizavimą ir optimizaciją, kuri leido bendrauti su klientais ir veikti efektyviai tuo metu, kai gyvi susitikimai buvo apriboti. Įmonė visą dėmesį šiemet sutelkė prisitaikymui prie naujų sąlygų, vykdė bekontakčius bandomuosius važiavimus ir pristatymus. Buvo sukurtos virtualios 360° atstovybės, kuriose žmonės galėjo įsigyti „Volkswagen“ ir „Audi“ neišeidami iš namų. Auginti pardavimus padėjo ir pardavimų proceso optimizacija, dėl kurios pardavimo patirtis tapo paprastesnė, patogesnė ir saugesnė.

„Šiemet išryškėjo trys pagrindinės, integralios mūsų kasdieniam gyvenimui ir ateičiai, tendencijos – skaitmenizavimas ir optimizacija, nuolat augantis susidomėjimas elektriniu mobilumu ir iš esmės besikeičiantys mobilumo įpročiai. Mūsų tikslas – išlaikyti 2020-aisiais rodytą ryžtą ir gebėjimą greitai prisitaikyti prie naujų sąlygų“, – teigė „Audi“ ir „Volkswagen“ importuotojo „Moller Baltic Import“ vadovė Ilzė Grase-Kibilde.

2020-aisiais „Volkswagen“ tapo populiariausiu elektromobilių gamintoju Baltijos šalyse – palyginus su 2019 metais, pardavimai išaugo net 1.555 proc.

Kaip ir prieš sveikatos krizę, pandemijos metu pirkėjai domėjosi visureigiais, tačiau labiausiai išaugo elektromobilių, ypač naujojo ID.3, paklausa. 2020-aisiais didžiausio pirkėjų susidomėjimo sulaukė A segmento automobiliai, o „Tiguan“ – tiek prieš, tiek po atnaujinimo – buvo populiariausias modelis.

Šiemet prekyboje pasirodė aštuntoji „Golf“ karta, taip pat buvo atnaujinti žmonių jau pamėgti ir įvertinti modeliai: „Tiguan“, „Arteon“ ir „Touareg“. Išplėsta ir elektromobilių gama – pristatytas naujasis „e-up“, o naują šio segmento erą pradėjo pirmieji ant specialiai elektromobiliams sukurtos MEB platformos pagaminti ID.3 ir ID.4.

„Volkswagen“ prognozuoja, kad pasaulinė automobilių rinka atsigaus lėtai ir 2019-ųjų rezultatų pakartoti nepavyks net 2022 metais. Nepaisant to, „Volkswagen“ toliau drąsiai plėtos elektrinį mobilumą, stiprindama ID.3 liniją ir pristatydama ID.4. Be to, beveik visi „Volkswagen“ modeliai – „Touareg“, „Arteon“, „Tiguan“ ir „Golf“ – bus siūlomi su iš tinklo įkraunama „eHybrid“ jėgaine.

Šių metų pavasarį prasidėjus sveikatos krizei, Lietuvoje ir Latvijoje smarkiai sumažėjo ir „Audi“ automobilių paklausa. Rugpjūtį, per vasarą atsigavus rinkai, buvo pasiektas rekordinis naujų užsakymų skaičius, o daugiausiai automobilių klientams buvo pristatyta lapkritį (45 proc. daugiau nei prieš metus). Šiemet „Audi“ užtvirtino savo poziciją sportinių automobilių rinkoje pristatydama naujuosius „Audi RS 6“ ir „RS Q8“.

Iš viso Lietuvoje ir Latvijoje buvo parduoti 29 RS modeliai – rekordinis skaičius per vienerius metus.

Populiariausi 2020 metų modeliai – „Audi Q5“ ir Q7 bei verslo klasės lyderis „Audi A6“. Kitąmet parduodamų elektromobilių dalį tikimasi išplėsti iki 10 proc. – tai padaryti padės rinkoje jau esantys „Audi e-tron“ ir „e-tron Sportback“, kitų metų vasarą pasirodysiantys „e-tron GT“ ir „Q4 e-tron“ bei rudenį atkeliausiantis „Q4 e-tron Sportback“. Beveik visi „Audi“ modeliai su vidaus degimo varikliais turės ir hibridinę versiją.

„Volkswagen“ taip pat pasiekė neįtikėtinus komercinių elektromobilių pardavimo rezultatus ir šiemet pardavė net 27 „eCrafter“ modelius. 2020-ieji taip pat buvo pirmieji metai, kuomet „Crafter“ buvo parduota daugiau nei visų kitų segmentų „Volkswagen“ komercinių automobilių. Anksčiau dominavo A segmento „Caddy“ arba B segmento „Transporter“. Palyginus su 2019 metais, CD segmentas, kuriam priklauso „Crafter“, buvo paveiktas mažiausiai. Komercinių automobilių rinka 2020-aisiais susitraukė 15 proc., bet dėl prekių ir maisto pristatymo paslaugų plėtros šių automobilių paklausa išliko didelė.

2021-aisiais į Lietuvą atkeliaus dar daugiau „Caddy 5“, bus plečiama „Crafter“ ir T6.1 modelių gama. Kitąmet „Volkswagen“ taip pat pristatys T7 ir elektrinį „ID.Buzz“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)