4 lygio savivaldis vairavimas leidžia važiuoti taip, kaip dar niekada neteko: šiuo režimu interjeras virsta didele erdve be vairo, pedalų ar ekranų. Priekinės sėdynės tampa aukščiausios klasės poilsio vieta, kurioje yra daug erdvės ir galima naudotis visomis vieningos „Audi Grandsphere“ skaitmeninės ekosistemos funkcijomis.

Antrasis iš trijų „sphere“ koncepcinių automobilių „Audi Grandsphere“ yra išskirtinis: jame demonstruojamos technologijos ir dizaino sprendimai jau netolimoje ateityje pasirodys būsimuose „Audi“ modeliuose. „Audi Grandsphere“ yra gyvas įrodymas, kad keturių žiedų prekės ženklas nustato aukščiausio lygio automobilių rinkos taisykles ir tendencijas.

Elektra varomo rodsterio „Audi Skysphere“ koncepcinė versija debiutavo 2021 m. rugpjūčio mėnesį. Tai – įspūdinga savivaldžio GT vizija, kuris gali virsti įprastai vairuojamu sportiniu automobiliu su kintama ratų baze. Šiuos du koncepcinius automobilius ir „Audi Urbansphere“, kuris bus pristatytas kitąmet, sieja jų bendra savybė – 4 lygio savivaldžio vairavimo galimybė. „Audi“ bendradarbiauja su CARIAD, „Volkswagen“ grupės programinės įrangos analitine grupe, ir yra užsibrėžusi pristatyti šią technologiją antroje dešimtmečio pusėje.

4 lygio savivaldis vairavimas ne tik pakeičia tradicinį saloną į erdvią salę, vos vairas ir pedalai yra įtraukiami – kartu tai suteikia naują laisvės potyrį visiems keleiviams. Taip yra todėl, kad „Audi Grandsphere“, kai tik įmanoma, leidžia vairuotojui atsipūsti, o visiems keleiviams siūlo daugybę galimybių keliauti būtent taip, kaip nori jie: bendraujant ar ilsintis, dirbant ar atsiskyrus privačioje kabinoje. „Audi Grandsphere“ koncepcija yra daugiau nei automobilis, tai – patirčių priemonė.

Net pavadinime esantis žodis „sphere“ (liet. sfera, kupolas) siunčia užuominą: „Skysphere“, „Grandsphere“ ir „Urbansphere“ automobilių pavarų sistema ir valdymas nebėra specifikacijų viršūnėje. Vietoje to didžiausias dėmesys skiriamas interjerui, keleivių laikui ir patirčiai keliaujant. Jų poreikiai ir norai formuoja erdvę, dizainą ir funkcijas.

Dinamiškas monolitas – išorės dizainas

Jau 5,35 m ilgio, 2 m pločio ir 1,39 m aukščio „Audi Grandsphere“ išmatavimai leidžia suprasti, kad šis sedanas neabejotinai yra prabangios klasės automobilis. 3,19 m ratų bazė yra geriausias vertės indikatorius, nustelbiantis net dabartinio „Audi A8“ prailgintą modelį.

23 colių skersmens „Audi Grandsphere“ ratai primena dešimtojo dešimtmečio ikoną – „Audi Avus“, o šeši dvigubi stipinai užtikrina lengvą konstrukciją ir stabilumą, primindami funkcionalius sportinių automobilių ratus ir bauhauzo dizaino stilių.

Pavaros sistema ir įkrovimas

„Audi Grandsphere“ technologinė platforma, vadinama „Premium Platform Electric“ (PPE), buvo sukurta išskirtinai baterijomis varomoms elektrinėms pavaros sistemoms. Svarbiausias PPE elementas – tarp ašių esantis akumuliatorius, kuriame telpa apie 120 kWh energijos. Du „Audi Grandsphere“ automobilyje įmontuoti elektros varikliai bendrai gali išvystyti 530 kW galią ir 960 Nm sukimo momentą – tai leidžia jam įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per vos kiek daugiau nei 4 sekundes.

Pavaros sistemos šerdis – 800 voltų įkrovimo technologija. Kaip ir „Audi e-tron GT“, ši technologija leidžia greitojo įkrovimo stotelėse pasiekti iki 270 kW krovimo galią. Pakanka vos dešimties minučių krovimo, kad automobilis papildomai galėtų nuvažiuoti daugiau nei 300 km. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi jis gali įveikti daugiau nei 750 kilometrų, tad „Audi Grandsphere“ idealiai tinka ilgoms kelionėms, o įveikiamas atstumas ir įkrovimo greitis neatsilieka nuo vidaus degimo variklių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)