Itin platus modelio kėbulas – visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm, apie 40 mm daugiau nei „Audi A7 Sportback“ versijoje. Beje, automobilio ilgis – 5009 mm.
V8 galia po kapotu
„Audi RS 7 Sportback“ įkinkytas 4 l darbinio tūrio TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2050 iki 4500 sūkių per minutę. Modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val., tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val.
Dėl 48 voltų hibridinės sistemos (MHEV) automobilis yra ne tik galingas, bet ir efektyvus: ši technologija leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 0,8 litro šimtui kilometrų.
Keturių litrų variklis automobiliui suteikia ir V8 būdingą gaudesį, kurį galima reguliuoti su „Audi drive select“, o pasirenkamas RS sportinis duslintuvas su juoda apdaila gali dar labiau išryškinti variklio garsą. Pasirinkus RS1 ir RS2 režimą galima pačiam nuspręsti, koks garsas – sportiškas ar subalansuotas – labiau glosto ausis.
Automobilyje naudojama standartinė aštuonių pavarų „Tiptronic“ pavarų dėžė yra pritaikyta specialiai šiam automobiliui ir jo keturių varančiųjų ratų sistemai. Galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma 40:60 santykiu per mechaninį centrinį diferencialą.
Standartinėje įrangoje – adaptyvi pneumatinė pakaba, pritaikyta specialiai šiam modeliui. Ji ir leidžia „RS7 Sportback“ išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį. Sportinėje versijoje galima rinktis iš trijų režimų, taip pat į pakabos sistemą įeina automatinė aukščio valdymo sistema. Standartiniu režimu „RS 7 Sportback“ kėbulas yra 20 mm žemiau nei „Audi A7 Sportback“ su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasistiebti 20 mm.
Į bazinį paketą įeina „Progressive steering“ vairavimo sistema, taip pat sportiškąjį kelionių automobilį galima užsisakyti su dinaminiu visų varančiųjų ratų valdymu.
„Audi drive select“ vairuotojui leidžia nustatyti „RS7 Sportback“ charakterį, pasirinkus vieną iš šešių profilių: komforto, automatinį, dinamiškąjį, efektyvųjį ir pagal individualius poreikius pritaikomus RS1 bei RS2. Juos galima keisti kelionės metu, paspaudus ant vairo esantį „RS mode“ mygtuką. Pasirinkę RS2, vairuotojai vienu mygtuko paspaudimu gali perjungti Elektroninę stabilumo kontrolę (ESC) į sportinį režimą.
Naujieji „RS7 Sportback“ komplektuojami su 21 colio aliuminio lydinio ratlankiais ir 275/35 padangomis, taip pat „Audi Sport“ siūlo užsisakyti 22 colių ratlankius. RS stabdžių sistemos slankmačiai su iš vidaus aušinamais, perforuotais diskais (420 mm priekyje, 370 mm gale) standartiškai dažomi juoda spalva, bet galima užsisakyti ir raudonus.
„Audi“ virtualaus prietaisų skydelio ekranuose rodoma visa aktuali informacija: padangų slėgis, sukimo momentas, galia, degalų temperatūra, įpurškimo slėgis, įveiktų ratų laikas, pagreitėjimas ir patiriamos G jėgos.
Į bazinę versiją įeina sportinės RS sėdynės su juodųjų perlų „Nappa“ odos apmušalais, rombų raštu ir RS ženklinimu, tuo metu pageidaujantys dar sportiškesnės išvaizdos gali rinktis RS sportines sėdynes su „Valcona“ odos apmušalais, korio raštu ir RS ženklinimu. Kadangi sėdynės perforuotos, jose pirmąkart veikia vėdinimo sistema.
„Audi Sport“ pirmą kartą siūlo penkių durų „Gran Turismo“ su trimis sėdimomis vietomis gale, tiesa, vis dar galima rinktis ir sportiškesnį keturvietį modelį su dviem sėdimomis vietomis gale.
Prekybos salonuose šis modelis pasirodys jau šių metų gale.