Vairuotojas galės pats pasirinkti norimą važiavimo režimą – tiek komfortišką, tiek ir itin sportišką. Naujus iš elektros tinklo įkraunamus „Audi“ hibridinius modelius bus galima užsisakyti jau šiais metais.

Priklausomai nuo modelio, bus galima rinktis iš dviejų skirtingų komplektacijų – nuo komfortiškos iki itin sportiškos „S line“ versijos su standesne pakaba ir didesne elektros variklių galia. Nuo šiol visi nauji iš elektros tinklo įkraunami hibridiniai modeliai bus žymimi „TFSI e“ pavadinimu, o „e-tron“ pavadinimą turės vien tik elektra varomi automobiliai.

Visi nauji iš elektros tinklo įkraunami Audi hibridiniai automobiliai turi į transmisiją integruotą elektros variklį, taip pat tiesioginio įpurškimo turbobenzininį motorą, o elektros energija kaupiama bagažinės dugne esančiame ličio jonų akumuliatoriuje – bėgėjantis elektros variklis veikia drauge su vidaus degimo varikliu, taip užtikrindamas gerą pagreitį.

Taip pat čia sumontuota tokia pati kaip „Audi e-tron“ elektromobilio energijos rekuperacijos sistema. Stabdymo metu naujieji iš elektros tinklo įkraunami „Audi“ hibridiniai modeliai gali atkurti iki 80 kW energijos.

Iš elektros tinklo įkraunamų modelių hibridinės energijos valdymo sistema automatiškai parenka optimalų veikimo režimą. Automobilis visada pajuda veikiant elektros pavarai, vidaus degimo variklis yra užvedamas automatiškai, priklausomai nuo poreikio.

Nauji „Audi“ modeliai turi tris važiavimo režimus: EV“ „Auto“ ir „Hold“. Vairuotojas gali pasirinkti važiuoti vien tik elektra, naudoti abiejų variklių galią arba išsaugoti elektros energiją vėlesniam kelionės etapui. „Auto“ režimu hibridinis modelis veikia išnaudodamas elektros ir vidaus degimo variklių galią. „Hold“ režimu išlaikoma akumuliatoriuje sukaupta energija, kurią vėliau galima panaudoti važiuojant vien tik elektra.

Taip pat kaip ir kituose Audi modeliuose, vairuotojas, naudodamas „Audi drive select“ važiavimo režimų pasirinkimą, gali aktyvuoti norimas pavaros, pakabos ir vairavimo sistemos charakteristikas – „comfort“, „efficiency“, „auto“ arba „dynamic“. Didelis elektros variklio sukimo momentas padeda greičiau įsibėgėti, o tuomet, kai pasirinktas „dynamic“ režimas, elektros variklis veikia maksimalia galia drauge su vidaus degimo varikliu, taip užtikrindamas itin sportiškas važiavimo savybes.

Į bazinę Audi hibridinių automobilių įrangą įtraukta kompaktiška įkrovimo sistema, kuri turi tiek namų elektros tinklui, tiek ir viešosioms įkrovimo stotelėms skirtus kabelius. Taip pat pasirinktinai galima užsisakyti sieninę įkrovimo stotelę ir „Mode3“ viešosioms įkrovimo stotelėms skirtą kabelį. Kai įkraunama 7,2 kW galia, akumuliatoriai visiškai įkraunami per dvi valandas.

Naudojantis iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu modeliu,„myAudi“ programėlėje galima matyti, koks yra akumuliatoriaus įkrovimo lygis ir kokia yra galima ridos atsarga važiuojant elektra. Naudojantis ja, galima paleisti įkrovimą, nustatyti pageidaujamą įkrovimo laiką, matyti įkrovimo eigą ir energijos sąnaudas bei valdyti kitus automobilio parametrus, tokius, kaip temperatūrą salone, sėdynių ar langų šildymą ir pan.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)