„Atnaujinti „RS 5 Coupe“ ir „RS 5 Sportback“ modeliai žymi mūsų sėkmingų 25-erių metų jubiliejų ir modelių gamos atnaujinimą, – sakė Oliveris Hoffmannas, „Audi Sport GmbH“ vykdomasis direktorius. – O dėl nuolatinės visų varančiųjų ratų „quattro“ pavaros jie užima ypatingą vietą savo segmente.“
Modernizuotas: išorės dizainas
Atnaujintas abiejų RS 5 modelių išorės dizainas pastebimas iš pirmo žvilgsnio. Vientisos grotelės tapo platesnės ir plokštesnės, o išvaizda dabar atkartoja didesnių RS 6 ir RS 7 modelių dizainą. Virš grotelių esančios oro paėmimo angos yra užuomina į klasikinį 1984-ųjų „Audi Sport quattro“. Dar labiau „RS 5“ bruožus pabrėžia 40 mm platesnės ratų arkos. Pasirenkami „matrix LED“ priekiniai žibintai su lazerinėmis „Audi“ šviesomis turi tamsius apvadus, kurie akimirksniu pabrėžia kitokią nei bazinio „A5“ modelio išvaizdą.
Išvaizda ir salonas
Atnaujintų RS 5 modelių salone dominuoja horizontalios linijos ir tamsios spalvos. Jau bazinėje įrangoje yra sportinės RS sėdynės aptrauktos „Alcantara“ audiniu ir oda, galima pasirinkti ir „Nappa“ odos apmušalus. Papildomai galima užsisakyti raudonos arba pilkos spalvos RS dizaino paketus. Tokie valdymo elementai kaip vairas ir pavarų svirtis, taip pat atramos keliams yra aptraukti „Alcantara“ audiniu su kontrastinėmis raudonomis arba pilkomis siūlėmis.
Paliesti, o ne pasukti: nauja valdymo koncepcija
Naujos abiejų RS 5 modelių valdymo sistemos pagrindas yra 10,1 colio „MMI touch“ liečiamasis ekranas. Didelis ir atskirai sumontuotas ekranas su garsiniu paspaudimo atsaku yra šiek tiek pasuktas į vairuotoją. Jei papildomai pasirenkama „MMI navigation plus“ multimedijos sistema, specialiame RS ekrane vairuotojui rodoma tokia informacija kaip transmisijos temperatūra, išilginės ir skersinės pagreičio jėgos, „quattro“ sportinio diferencialo veikimas, padangų slėgis ir jų temperatūra.
Jėga ir dinamika
Traukos jėga ir galia apjungtos su efektyvumu: dviejų turbinų V6 „2.9 TFSI“ variklis pasiekia 331 kW (450 AG), o 600 Nm sukimo momentas užtikrinamas vos nuo 1900 aps./min. Abu RS 5 modeliai iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį.
Greitai pavaras perjungianti aštuonių laipsnių „tiptronic“ pavarų dėžė variklio galią perduoda „quattro“ visų ratų pavarai. Abiems RS modeliams „quattro“ pavara, nepriklausomai nuo oro sąlygų, užtikrina itin svarbų papildomą sukibimą, dinamiką ir stabilumą. O su pasirenkamu galinės ašies sportiniu diferencialu, kuris tarp ratų aktyviai skirsto sukimo momentą, valdymas tampa dar sportiškesnis.
Didelis tikslumas
Abu RS 5 modeliai turi standartinę standžią „RS sport“ pakabą, pasirenkamai galima „RS sport plus“ pakaba su hidrauline DRC (Dynamic Ride Control) svyravimų stabilizavimo kontrole. Papildomai prie „comfort“, „auto“ ir „dynamic“ važiavimo režimų, standartinė „Audi drive select“ dinaminė valdymo sistema turi du naujus RS1 ir RS2 režimus. Kai tik vairuotojas abu režimus nustato pagal savo pageidavimus ir juos išsaugo, režimus galima aktyvuoti ant vairo esančiu „RS Mode“ valdikliu, nesinaudojant „MMI touch response“ sistema. Ši sistema leidžia keisti tokių svarbių techninių elementų, kaip variklio, transmisijos, amortizacijos, vairavimo, dinaminio valdymo, sportinio diferencialo ir variklio garso nustatymus.
Lietuvoje prekyba atnaujintais RS 5 modeliais bus pradėta 2020 m. pradžioje, o abiejų modelių kaina Vokietijoje prasideda nuo 83 500 eurų.