Ir atnaujintas „Audi A5“, ir „S5 Sportback“ Lietuvos salonuose pasirodys 2017 metų pradžioje. Jau paskelbtos ir pradinės modelių kainos: „A5 Sportback 2.0TFSI“ su mechanine pavarų dėže Baltijos rinkoje kainuos nuo 40 tūkst. 200 eurų, o „Audi A5 Sportback 2.0TFSI S tronic“ su automatine pavarų dėže – nuo 42 tūkst. 410 eurų.
Išorės dizainas: „Audi“ dizaineriai naujojo „A5 Sportback“ išvaizdoje suderino išraiškingas formas ir sportiškus paviršius. Prailginta ratų bazė, trumpi arkų sparnai ir ilgas, apglėbiantis priekinis dangtis su variklio iškilumu pabrėžia penkerių durų kupe dinamiškumą. Trijų išmatavimų „Singleframe“ grotelės yra žymiai plokštesnės ir platesnės, palyginti su ankstesniu modeliu.
Interjeras: Naujasis „Audi S5 Sportback“ erdvesnis viduje – pailgėjo 17 milimetrų, vairuotojo ir priekinio keleivio pečių lygyje praplatėjo 11 milimetrų, o gale sėdintiems keleivių keliams – 24 milimetrais erdvės daugiau. Erdvumo įspūdį kurti padeda ir prietaisų skydo horizontali architektūra. Salono apšvietimą galimą rinktis iš 30 spalvų. Be to, bagažinėje dabar tilps 480 litrų krovinys, o tai, gamintojo teigimu, – tarp geriausių rodiklių šioje klasėje.
Ekranas ir valdymo prietaisai: Dėl visiškai naujos valdymo ir atvaizdavimo koncepcijos vairuotojas visas funkcijas gali valdyti be didesnių pastangų. Kaip alternatyva standartiniams analoginiams prietaisų skydeliams čia sumontuotas skaitmeninis, kuriame grafika raiškiai perteikiama per didelį (12,3 colių) ekraną.
„Audi Connect“: Modeliuose sumontuota naujausia multimedijos MMI navigacija su MMI lietimo funkcija. Čia yra galimybė saugoti net 10 GB duomenų, DVD valdiklis, „Audi Connect“ paslaugos (nemokamos trejus metus), navigacijos naujinimai iki 5 kartų ir 1024x480 raiškos 8,3 colių skersmens ekranas. „Audi“ telefonų lizdas jungia išmaniuosius telefonus su vidine antena ir perduoda iškirtinės kokybės duomenis, be to, telefoną įkrauti galima be išorinių laidų.
Pagalbos vairuotojui sistema: Visuose „Audi A5 Sportback“ automobiliuose įmontuotos išmaniosios technologijos užtikrina saugumą, komfortą ir efektyvumą. Svarbiausią vietą čia užima ACC (adaptyvaus greičio valdymo) „Stop&Go“ sistema, kurioje numatyta ir pagalba transporto kamščių atvejais. Vairuojant lėtai – iki 65 km/val. greičiu, stabdymo ir greitinimo veiksmai yra automatizuojami, o tam tikrais atvejais valdymas gali būti laikinai perimtas.
Naujieji „Audi Sportback“ modeliai taip pat turi susidūrimų išvengimo ir kitas aukštųjų technologijų sistemas, padedančias vairuotojui beveik visose situacijose keliuose.
Pakaba: Plati važiuoklė ir palyginti ilga ratų bazė yra pagrindinės subalansuotos ir sportiškos pakabos ypatybės. Važiuoklės plotis yra 1587 milimetrų priekyje ir 1568 milimetrų gale. Penkių jungčių konstrukcija pakeičia anksčiau naudotą trapecinės jungties pakabą. Tuo tarpu, naujasis elektromechaninis vairo valdymas suteikia geresnį kelio pajutimą ir vairavimo tikslumą.
Variklis ir pavara: Naujajame „Audi A5 Sportback“ galima išsirinkti iš TFSI arba trijų TDI variklių versijų – nuo 140 kW (190 AG) iki 210 kW (286 AG) galios. Palyginti su ankstesniu modeliu, „Audi“ sumažino degalų suvartojimą 22 proc. ir padidino galią 17 proc.
Šešių greičių mechaninė pavarų dėžė, septynių greičių „S tronic“ dvigubos sankabos transmisija arba aštuonių laipsnių „tiptronic“ – tai bet kuriai variklio versijai pritaikyta varomosios pavaros technologija. Bazinėje versijoje automobilis varomas priekine ašimi, o „quattro“ visų varomųjų ratų pavarą galima pasirinkti iš dviejų versijų.
Su V6 turbo varikliu komplektuojamas atnaujintas „Audi S5 Sportback“ modelis nuo 0 iki 100 km/val. Greičio įsibėgėja per 4,7 sekundės.
Korpusas: Naujojo „Audi A5 Sportback“ korpusas yra lengviausias jo segmente. Bendrasis naujosios kartos modelio svoris sumažėjo 85-iais kilogramais (iki vos 1470 kg).