Masyvus siluetas, didžiulės oro įsiurbimo kiaurymės, funkcionalūs aerodinaminiai sparnai. Taip iš pirmo žvilgsnio atrodo šis galingas, tačiau labai kompaktiškas sportinis automobiliukas.

Minėtos oro įsiurbimo kiaurymės yra ne dekoratyvinis, o labai svarbus funkcinis elementas. Intensyvų oro srautą naudoja po variklio gaubtu sumontuotas visiškai naujos konstrukcijos 400 AG pajėgumo 5 cilindrų variklis, išvystantis iki 480 Nm sukimo momentą, kurį priekiniams ir galiniams ratams išmaniai paskirsto sportiniam važinėjimo stiliui sureguliuota „quattro“ visų ratų pavara.

Su šiuo pavaros mechanizmu naujasis „Audi TT RS“ visomis 60 AG galingesnis už įprastą „Audi TT“, todėl laikytinas pastarojo padidintos galios modifikacija. Kupė spurtas iki 100 km/val. trunka tik 3,7 sek., o rodsteris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek.

Be to, šį modelį iš kitų išskiria specifinis variklio gausmas, prie kurio padirbėjo „Audi“ variklių inžinieriai.

1,34 m aukščio „Audi TT RS“ tarsi prigludęs prie kelio dangos. Gamintojo tikinimu, jau vien tokia išvaizda žada sukibimą ir stabilumą net ir didžiausiais greičiais įveikiant sudėtingiausius posūkius.

Staigius vairo judesius tarsi atkartoja ergonomiška vairuotojo sėdynė, kurios juosmens atramos išlaiko sėdėjimo stabilumą net ir esant didžiausiems šoniniams pagreičiams, tikina gamintojai.

Rodsterio kėbulas komplektuojamas su elektra valdomu tvirtos konstrukcijos stogu, kurį vieno mygtuko paspaudimu galima uždengti net ir važiuojant – svarbu, kad automobilio greitis tuo metu būtų ne didesnis, kaip 50 km/val.

Sportiškai įrengtas salonas dekoruotas aliuminio arba anglies pluošto juostelėmis ir RS emblemomis. Odiniai salono elementai (prietaisų skydelio, sėdynių ir durelių apmušalai, vairaratis ir pavarų perjungimo bei rankinio stabdžio svirtys) papuošti kontrastinėmis siūlėmis.

„Audi“ pažymi, jog atskiru puošybos elementu laikytinas nedidelis sportinės konstrukcijos daugiafunkcinis vairaratis, ant kurio, šalia įprastų padidinto funkcionalumo valdymo priemonių puikuojasi variklio paleidimo mygtukas – ši funkcija pasiskolinta iš lenktyninių automobilių.

„TT RS“ rodmenų skydas kuklus, tačiau funkcionalus. Šalia įprastų rodmenų skalių gali būti rodomi papildomi „lenktyniniai“ parametrai – tepalo ir aušinimo skysčio temperatūra, rato įveikimo laikmatis, specialus lenktyninis laikrodis ir pan. Papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ elektroninį rodmenų skydą. Tai įprasto rodmenų skydo formos 12,3 colio ypatingo raiškumo ekranas su keletu atvaizdavimo režimų.

Informacijos ir pramogų sistema užtikrina išmaniųjų įrenginių junglumą, prieigą prie interneto ir galimybę naudotis specializuotomis programėlėmis bei firminėmis „Audi“ interneto paslaugomis. Pasirinkus rodsterio kėbulą, į saugos diržus montuojama speciali laisvų rankų įranga, leidžianti kalbėti telefonu net vėjui švilpiant važiuojant dideliu greičiu.

„TT RS Coupé“ ir „TT RS Roadster“ gatves turėtų pasiekti 2016 m rudenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)