Tobulai derindamas priešingybes, „Audi Activesphere“ yra universalus išsišokėlis, nepaisantis ribų. Jo pakaba ir pavaros sistema vienodai gerai veikia tiek autostradoje, tiek bekelėje, o vairuotojas gali pasirinkti, vairuoti pačiam ar valdymą perleisti autonominėms sistemoms.

Koncepcinis automobilis buvo sumanytas ir suprojektuotas „Audi“ dizaino studijoje Malibu. Studijos vadovas Gaelis Buzynas pristato projekto idėją: „Activesphere“ yra unikalus. Tai naujo tipo krosoveris, kuriame sumaniai suderinta „Audi Sportback“ elegancija, visureigio praktiškumas ir tikros bekelės galimybės.“

Elektra varomas „Audi Activesphere“ su greitojo įkrovimo 100 kWh talpos baterija iš „Audi“ PPE modulinės sistemos prisijungia prie „Sphere“ koncepcinių automobilių šeimos. Teršalų neišmetantis, daugiau kaip 600 km nuvažiuojantis ir dėl 800 voltų technologijos neįtikėtinai greitai įkraunamas automobilis apjungia tokias moderniausių elektromobilių savybes, kaip tvarumas, dinamiškumas ir didelis įveikiamas atstumas.

„Koncepciniai „Sphere“ automobiliai atspindi mūsų aukščiausios klasės mobilumo ateities viziją. Stebime paradigminius pokyčius, ypač būsimų „Audi“ modelių interjere. Automobilio salonas tampa vieta, kurioje keleiviai jaučiasi kaip namie ir kartu gali bendrauti su visu pasauliu“, – sako Oliveris Hoffmannas, techninės plėtros valdybos narys.

Audi Activesphere koncepcija

Elegantiškai tvirtas: išorės dizainas

4,98 m ilgio itin elegantiškas automobilis yra daugiau nei prabangus sportinis eržilas, kurio įspūdinga prošvaisa ir dideli 22 colių ratlankiai byloja apie jo talentą bekelėje. Visame kėbule nerasite kietų briaunų – jame sklandžiai susilieja išgaubti ir įgaubti paviršiai, mesdami švelnius šešėlius.

Vienas iš svarbiausių „Audi Activesphere“ koncepcijos bruožų – kintama galinės dalies architektūra. Prireikus, permatomas galinis stiklas kone susilygina su „Audi Activesphere“ stogu, tuo pat metu apatinis vertikalus segmentas nusilenkia horizontaliai ir atsiveria erdvi bagažinė, vadinama „Active back“, kurioje galima gabenti net ir didelių gabaritų sportinį inventorių, išlaikant „Sportback“ silueto eleganciją ir sportiškumą.

Stikliniai paviršiai sudaro didelę automobilio kėbulo dalį, įskaitant priekyje esantį „Sphere“ skiriamąjį bruožą, „Singleframe“, bei apatines durelių dalis.

Išorės išvaizda pabrėžia automobilio gebėjimą važiuoti bekele, o tūrinės ratų arkos yra kintamos, elektroniniu būdu valdomos „quattro“ visų varančiųjų ratų pavaros atspindys. „Audi Activesphere“ prošvaisa taip pat yra kintama: bazinį 208 mm aukštį galima padidinti 40 mm, kad jis idealiai tiktų bekelei, arba tiek pat sumažinti važiuojant asfaltuotais keliais.

Audi Activesphere koncepcija

Funkcionalus ir minimalistinis: interjeras

Aiškumo ir tvarkos įsikūnijimas – toks pirmasis įspūdis, įlipus į „Audi Activesphere“ saloną pro plačiai atsiveriančias duris. Šių naujos kartos automobilių svarbiausios specifikacijos yra ne kilovatai, išvystomas greitis ar sukimo momentas, bet būtent interjeras – keleivių buvimo ir patirčių erdvė kelionės metu.

Interjero zonose vyrauja kontrastingi horizontalūs atspalviai, tarp kurių dominuoja įkaitusios lavos raudonumo detalės ant sėdynių, durų bei priekinės panelės, kontrastuojančios su tamsiu eksterjeru net žiūrint pro šoninius langus. Keturios atskiros sėdynės įtaisytos tarsi aukštos, per visą ilgį išdėstytos centrinės konsolės tęsiniai.

„Audi Activesphere“ važiuojant autonominiu režimu prietaisų skydelis, vairas ir pedalai paslepiami tam skirtose vietose. Pats prietaisų skydelis abiem pozicijomis veikia kaip ištisinė garso juosta (per medžio lotas) ir išmanus, per visą plotį įrengtas oro ventiliatorius.

„Audi Dimensions“: pasaulių sankirtos

„Audi Activesphere“ koncepcijos stiprybė yra ribų nepaisymas – tai galioja ir naudotojo sąsajai, apimančiai automobilį, keleivius ir aplinką. Naujoji sistema pirmą kartą apjungia fizinę tikrovę ir skaitmeninę „sferą“, sukurdama naują, „Audi Dimensions“ pasaulį.

Naujosios sistemos epicentre – inovatyvi mišriosios realybės įranga, kurią vairuotojai ir keleiviai gali naudoti individualiai. Būdami „Audi Activesphere“ viduje žmonės taip pat gali naudotis visapusiška skaitmenine ekosistema. Pažangūs akiniai vienu metu leidžia matyti realią aplinką ir maršrutą, tuo pat metu rodydami 3D turinį ir interaktyvius elementus, kurie individualiai konfigūruojami vairuotojams ir keleiviams. Beprecedentis optinis tikslumas, aukščiausia raiška ir tobulas kontrastas leidžia į vairuotojo regos lauką perkelti plika akimi nematomus valdymo paviršius ir ekranus.

PPE – pritaikyta pavaros technologija

„Audi Activesphere“ matmenys ir našumo lygis aiškiai rodo, kad koncepcijai būtų naudojama novatoriška „Audi“ elektrinės pavaros sistema „Premium Platform Electric“ (PPE).

PPE yra pirmoji platforma, sukurta taip, kad ant jos būtų galima montuoti didelį kiekį precedento neturinčių automobilių, įskaitant visureigius ir CUV su didele prošvaisa, taip pat plokščio silueto automobilius, kurie priklauso pagrindinei „Audi“ produktų gamai. Dėl to „Audi“ gali veiksmingai išplėsti savo elektromobilių asortimentą, gamindama didelį kiekį B ir C segmentų automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją