Įspūdingos išvaizdos automobilio kėbulas slepia ilgametę „Audi“ pergalių „Le Mans“ lenktynių serijoje patirtį, o techninius sprendimus įdiegė patyrę „Audi Sport“ padalinio specialistai. Modelio pavadinime „PB18 e-tron“ atspindima premjeros Pebble Beach vieta ir lenktyninio „LMP1“ klasės „Audi R18 e-tron“ prototipo genai.

Iš pirmo žvilgsnio naujasis koncepcinis modelis atrodo kaip gimininga pernai pristatyto „Audi Aicon“ modelio versija, kadangi jie turi panašius dizaino elementus, tokius kaip įgaubti šoniniai langai, itin išraiškingos ratų arkos ir elektros pavara, tačiau jų koncepcija skiriasi iš esmės. Pernykštis modelis buvo kurtas kaip prabangus savivaldis automobilis tolimoms kelionėms, o „Audi PB18 e-tron“ yra ypatingas sportinis elektromobilis lenktynėms ir gatvėms su unikalia vairuotojo vietos koncepcija.

Automobilyje nėra sudėtingų autonominio važiavimo funkcijų ir kitos nereikalingos bei svorį didinančios papildomos įrangos, o vairuotojo sėdynė ir prietaisų skydelis su vairu ir pedalais yra apjungti į vieną modulį, kuris gali būti pastumtas į salono centrą.

„Audi“ dizaino studijos Malibu vadovas Gaelis Buzynas sako: „Norime vairuotojui suteikti patirtį, kuri yra įmanoma tik tokiuose sportiniuose automobiliuose kaip „Audi R18“, todėl vairuotojo vietą kūrėme idealioje sportinio automobilio padėtyje – centre. Bet taip pat siekėme, kad „PB18 e-tron“ būtų praktiškas, todėl vairuotojo vietos modulį galima pastumti į įprastą padėtį šone, o šalia gali atsisėsti keleivis.“

„Audi PB18 e-tron“ sukurtas pagal klasikinio sportinio automobilio principus su varikliu prieš galinę ašį, todėl idealioje vietoje esantis svorio centras užtikrina puikias valdymo savybes. Automobilio kėbulas pagamintas naudojant aliuminį, anglies pluoštą ir kompozicines medžiagas, taip pat čia sumontuoti pažangūs ir palyginti nesunkūs naujos kartos kietojo elektrolito akumuliatoriai – visi šie sprendimai užtikrina mažesnį nei 1550 kg svorį.

Koncepcinis elektromobilis yra klasikinių sportinio automobilio proporcijų: 4,53 m ilgio, 2 m pločio ir vos 1,15 m aukščio. Jo profilis su tolygiai iki masyvių galinių statramsčių ir statmeno galinio lango žemėjančia stogo linija primena „Shooting brake“ kėbulo tipą, apjungiantį kupė ir universalo bruožus. Šis sprendimas lėmė didelę 460 l bagažinės talpą.

Iki 100 km/val. – per 2 sekundes

Koncepciniame automobilyje sumontuoti trys galingi elektros varikliai: vienas priekyje ir du gale. Priekinio variklio galia siekia 150 kW, galinius ratus suka bendros 350 kW galios varikliai – „Audi PB18 e-tron“ yra „quattro“ automobilis. Bendra vienu metu pasiekiama galia yra 500 kW, kuri bėgėjantis gali būti padidinta iki 570 kW. 830 Nm sukimo momentas užtikrina, kad sportinio elektromobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik šiek tiek daugiau nei 2 sekundes – beveik tiek pat per kiek įsibėgėja dabartinis „LMP1“ prototipas.

„Audi PB18 e-tron“ yra ne tik galingas, bet ir ypatingai efektyvus. Kadangi stabdymui naudojami elektros varikliai, daug energijos grąžinama į akumuliatorius, o hidraulinė stabdžių sistema naudojama tik stipriai stabdant. Vandeniu aušinamų kietojo elektrolito akumuliatorių talpa siekia 95 kWh, kurie vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti daugiau kaip 500 kilometrų. Elektromobilis gali būti įkraunamas iki 800 voltų siekiančia galia, todėl toks įkrovimas užtruktų vos 15 minučių.

Taip pat „Audi PB18 e-tron“ galima įkrauti belaidžiu būdu, jei stovėjimo vietoje bus sumontuota prie elektros tinklo prijungta krovimo plokštė su integruota indukcine rite – elektromobiliui užvažiavus virš jos magnetinis laukas sukuria įtampą tarp jos ir dugne esančios ritės ir automobilis pradedamas krauti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)