Kaip teigiama vokiečių žiniasklaidoje, nuo 80 tūkst. 500 eurų kainuojantis ir dyzelinį bei elektrinį motorus turintis hibridinis „Q7“ konkurencinėje aplinkoje turi gerų šansų. Tiesa, automobilio debiuto metu dar nebuvo žinoma apie naują „Volkswagen Group“ dyzelinių motorų skandalo bangą, kurioje šįkart „įtariamieji“ – būtent 3 litrų darbinio tūrio „Audi“ dyzeliai.
„E-tron“ modelis nuo paprasto „Q7“ vizualiai skiriasi tik šiek tiek pakeistomis radiatoriaus grotelėmis ir specialiais ratlankiais.
Po kapotu hibridinis „Audi“ turi minėtą dyzelinį variklį, kurio galia čia kiek skiriasi nuo paprasto modelio ir siekia 258 AG. Dar 127 AG generuoja elektrinis motoras, o energiją į visus varomus ratus siunčia 8 laipsnių automatinė greičių dėžė.
Anot gamintojo, važiuojant švelniai ir naudojantis „Eco“ režimu, šimtą kilometrų galima įveikti naudojant vos 1,7 litro dyzelio, o CO2 emisija šiam atstumui siekia 46 gramus. Vien elektriniu motoru „Q7 e-tron“ gali įveikti 56 kilometrus.
Vokietijoje „Volvo XC 90 T8“ kaina prasideda nuo 76 tūkst. 160 eurų, tačiau teigiama, kad „Q7 e-tron“ jau standartinė įranga yra ypač turtinga ir turi pvz. LED žibintus ir 12,3 colio skersmens valdymo displėjų.