Lengvas kėbulas ir automatinis stogas

Lengvą ir standų „R8 Spyder“ rėmą gaubia įdomiai suformuotas aliuminio kėbulas, kurio priekinę dalį akcentuoja atpažįstamos „Singleframe“ stiliaus grotelės ir būdingos įsiurbimo kiaurymės. Automobilio viršutinė dalis su įdomiai įkomponuotu galiniu langu suformuota pagal vadinamąjį „targa“ principą, leidžiantį atidengti tarp priekinio stiklo ir galinių statramsčių esantį salono segmentą, taip suformuojant virš vairuotojo ir keleivio galvų atvirą erdvę.

Važiuojant atidengtu stogu, galinis langas atlieka nuo vėjo saugančios aerodinaminės sienelės funkciją. Pablogėjus oro sąlygoms arba įsigeidus važiuoti dar didesniu greičiu, vienu mygtuko paspaudimu galima uždengti elektra valdomą stogą. Uždengimo procesas trunka maždaug 20 sekundžių, o jį galima atlikti ir važiuojant, tačiau ne didesniu, kaip 50 km/val. greičiu.

Lengvesnis ir standesnis „Audi Space Frame“ rėmas

Dvivietis sportinis automobilis sveria maždaug 1612 kg. Sportiniam superautomobiliui – tai nedidelis svoris, kurį lemia aukščiau minėtas aliumininis kėbulas ir iš aliuminio bei anglies pluošto pagamintas „Audi Space Frame“ (ASF) rėmas.

Maždaug 79 proc. rėmo svorio sudaro aliumininiai elementai. Lyginant su pirmtaku, t.y., ankstesnės kartos „Audi R8 Coupe“, naujojo rodsterio kėbulas yra daug standesnis ir saugesnis.

Papildomi standumo elementai įrengti priekiniuose statramsčiuose, durelių slenksčiuose bei galinėje dalyje.

„Audi“ kėbulų inžinieriai tvirtina, kad naujojo R8 svoris yra net 208 kg mažesnis, o išilginis standumas – net 50 proc. didesnis, nei pirmtako.

Galingas V10 variklis

Naujasis „Audi R8 Spyder V10“ – dvivietis sportinis automobilis su kėbulo viduryje montuojamu varikliu. Galingas 5,2 litro darbo tūrio 395 kW (540 AG) pajėgumą ir iki 540 Nm sukimo momentą išvystantis motoras sumontuotas tuoj pat už sėdynių, standžia sienele atskirtame variklio skyriuje. Maksimalus sukimo momentas (540Nm) pasiekiamas prie 6500 aps./min.

Nuo 0 iki 100 km/val. greičio automobilis įsibėgėja per 3,6 sek., jo maksimalus greitis – 318 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 11,7 l benzino 100 km kelio, o į aplinką išmetama maždaug 277 g CO2 vienam km kelio.

Galingo dešimties cilindrų variklio kuriamą judesį paskirsto 7 laipsnių „Stronic“ automatinė pavarų dėžė, o ratams perduoda DSG transmisijos ir „quattro“ visų ratų pavaros pora.
"Audi R8 Spyder V10"

„Audi drive select“ kompleksinė automobilio parametrų suderinimo sistema leidžia vieno mygtuko paspaudimu pasirinkti labiausiai vairavimo stilių ir eismo sąlygas atitinkantį automobilio parametrų rinkinį. Galimi pasirinkimai: ekonomiškas, sportinis ir komfortiškas.

Užsisakius padidinto funkcionalumo daugiafunkcinį vairaratį, „Audi drive select“ sistema įgyja dar 3 parametrų rinkinius, optimizuojančius automobilio parametrus priklausomai nuo kelio būklės. Galimi pasirinkimai: sausa, šlapia ir snieguota kelio danga.

Mikrofonai saugos diržuose

Gamintojas pabrėžia, jog visos valdymo priemonės išdėstytos taip, kad vairuotojas galėtų jas naudoti beveik intuityviai, visą dėmesį sutelkdamas į kelią. Vietoj įprasto rodmenų skydo gali būti montuojamas 12,2 colio „Audi virtual cockpit“ daugiafunkcinis rodmenų ekranas, turintis įprastą, trimatį ir lenktyninį atvaizdavimo režimus.

Kitas valdymo priemonių blokas – borto kompiuteris su „MMI touch“ multiterpės įvesties sistema. Kituose automobiliuose retai sutinkama funkcija – saugos diržuose įmontuoti mikrofonai, padedantys geriau kalbėti mobiliojo telefono laisvųjų rankų įranga gaudžiant varikliui ir švilpiant vėjui važiuojant atviru stogu bei suteikiantys patogesnę balso komandų įvestį MMI sistemai.

Aukštos klasės garsą užtikrina „Bang & Olufsen“ garso sistema. Naujajame „Audi R8 Spyder“ prietaikyta naujovė – galvos atlošo pagalvėlėse įmontuoti papildomi garsiakalbiai, suteikiantys galimybę mėgautis muzika net važiuojant dideliu greičiu su atidengtu stogu.

Standartinę automobilio komplektaciją bus galima išplėsti įranga ir apdailos elementais iš keleto papildomos įrangos ir suasmeninimo katalogų.

Pirmieji automobiliai pasirodys vasaros pabaigoje. Pradinė „Audi R8 Spyder V10“ kaina Vokietijoje – nuo 179000 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)