Didžiausias augimas fiksuotas prioritetinėmis laikomose ir todėl iš savo regionų į atskirus vienetus išskirtose Kinijos (+9,4 proc.) ir Vokietijos (+12,4 proc.) rinkose.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 9,8 proc. daugiau, o visoje Europoje – 9 proc. daugiau „Audi“ modelių.
Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius iš viso parduota 620 tūkst. 100 vnt. (+4,9 proc.) „Audi“ automobilių. Tai pirmasis 4 mėnesių laikotarpis bendrovės istorijoje, per kurį pardavimai pasiekė ir viršijo 600 tūkst.
„Audi AG“ komercijos direktorius Dietmaras Voggenreiteris pažymėjo gerus vidutinės klasės sedano A4 ir didžiojo visureigio Q7 rodiklius. Abu automobiliai buvo atnaujinti praėjusių metų pabaigoje.
Lietuvoje per pirmąjį šių metų ketvirtį du mėnesius „Audi“ buvo tapusi „Premium“ segmento lydere. Teigiama, kad mūsų šalyje daugiausia parduodama A4, Q5 ir Q7 modelių.