Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, po variklio gaubtu – visiškai naujas benzininis V6 variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina. 3.0 TFSI indeksu pažymėtas agregatas išvysto 260 kW (354 AG) pajėgumą, o jo 500 Nm maksimalus sukimo momentas pasiekiamas 1300-4500 aps./min. intervale. Su tokiu motoru „Audi S4“ sedanas 100 km/val. greitį pasiekia per 4,7 sek., o universalas – keliomis dešimtosiomis sekundės vėliau.
Maksimalus elektroninėmis priemonėmis ribojamas greitis siekia 250 km/val. Tuščio „Audi S4“ masė – 1630 kg. „S4 Avant“ sedanas sveria 1675 kg. Tai maždaug 75 kg mažiau, nei pirmtakų svoris.
Pagal NEDC metodiką nustatytos vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,4 l benzino 100 km kelio, CO2 tarša – maždaug 170 g/km. Nors ir ankstesnės kartos „Audi S“ variklis nepasižymėjo aukštais sąnaudų ir taršos parametrais, gamintojo tikinimu, naujasis 3.0 TFSI daug ekonomiškesnis, efektyvesnis ir ekologiškesnis už pirmtaką.
Naujos konstrukcijos aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisija pasižymi aukštu perjungimo efektyvumu ir veikia greitai. Visais atvejais, kai tik įmanoma, pasirenkama maksimalų važiavimo ekonomiškumą užtikrinanti pavara. Be to, vairuotojui atleidus akceleratoriaus pedalą važiuojant 55 – 160 km/val. greičiu, įjungiamas degalus taupantis saviriedos (coasting) režimas.
Ratus suka „quattro“ visų ratų pavara. Įprastomis važiavimo sąlygomis daugiausiai sukimo momento tiekiama galinei ašiai. Priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų, šis sukimo momentas gali būti optimaliai ir operatyviai perskirstytas, užtikrinant maksimalų sukibimą su bloga arba slidžia kelio danga.
Standartinės komplektacijos „Audi S4“ ir „S4 Avant“ siūlomi su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir 245/40 padangomis. Papildomai galima užsisakyti 19 colių ratlankius. Per ratlankių stipinų tarpus matosi perforuoti ir ventiliuojami stabdžių diskai su masyviomis juodos arba raudonos spalvos apkabomis, papuoštomis „S“ serijos emblemomis.
Automobilis komplektuojamas su 23 mm žeminta sportine važiuokle, kurioje – naujoviškos konstrukcijos penkių šarnyrų nepriklausoma priekinių ir galinių ratų pakaba, tiksliai valdančia visas automobiliui važiuojant susidarančias skersines ir išilgines jėgas.
Papildomai galima užsisakyti nuo važiavimo greičio priklausantį adaptyvinį vairo stiprintuvą, operatyviai valdomus CDC reguliuojamo standumo amortizatorius ir sportinį diferencialą. Visą šį įrangos kompleksą valdo „Audi drive select“ kompleksinė automobilio parametrų valdymo sistema, leidžianti vairuotojui vienu mygtuko paspaudimu suderinti automobilį sportiniam, komfortiškam arba ekonomiškam vairavimui.
Sedano bagažinės tūris – 480 l., o „S4 Avant“ universalo – 505 – 1510 l (nulenkus galinį atlošą).
Priekinės sėdynės – su integruota galvos atrama ir viduriniame atlošo segmente sumontuota masažo funkcija. Kaip įprasta S serijos modeliuose, salone vyrauja juoda spalva.
Vietoje įprasto prietaisų skydo galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ daugiafunkcinį elektroninį rodmenų ekraną. Ergonomiškai perkurta MMI borto kompiuterio valdymo sąsaja primena intuityviai suprantamas šiuolaikinio išmaniojo telefono valdymo priemones ir, gamintojo tikinimu, yra lengvai perprantama. Palaikomos balso komandos, galima glaudi sąveika su išmaniaisiais telefonais ir planšetėmis.
Daugelį MMI informacinės ir pramogų sistemos funkcijų galima valdyti ant daugiafunkcinio vairaračio esančiomis valdymo priemonėmis.
„Audi S4“ valdymo sistemos šerdis – MMI sąsaja. Ji gali būti valdoma net trimis būdais: balso komandomis, daugiafunkcinio vairaračio mygtukais ir centrinėje konsolėje esančiomis valdymo priemonėmis. Pasirinkus aukštesnės arba aukščiausios klasės „MMI navigation plus“ automagnetolą su navigacine sistema, atsiranda galimybė MMI sąsają valdyti 8,3 colio jutikliniu ekranu ir naujoviškos konstrukcijos daugiafunkciniu valdikliu.
„Audi S4“ ir „S4 Avant“ sumontuotas „Audi connect“ internetinių paslaugų prieigos įrenginys, užtikrinantis galimybę jungtis prie interneto greitaeigiu mobiliuoju LTE ryšiu ir, esant reikalui, galintis automobilyje suformuoti „Wi-Fi“ belaidžio tinklo prieigos tašką. Visa tai suteikia galimybę keleiviams naršyti internete naudojantis savo turimais „iOS“ ir „Android“ mobiliaisiais įrenginiais.
Išmaniosios mobilios programėlės suteikia galimybę ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams savo planšetiniais kompiuteriais arba išmaniaisiais telefonais valdyti kai kurias automobilio pramogų sistemos funkcijas: įjungti radijo imtuvą, reguliuoti garso stiprumą, pasirinkti atkuriamą garso įrašą ir pan. Garso sistema – „Bang&Olufssen“ gamybos.
Abiejuose automobiliuose – daugybė išmanių vairavimo pagalbininkų. Kai kurie iš jų gali būti laikomi net autonominio vairavimo sistemų sudėtinėmis dalimis.
Energinio efektyvumo prognozavimo pagalbininkas padeda taupyti degalus. Adaptyvinis tempomatas palaiko pastovų automobilio greitį ir padeda laikytis distancijos iki priekyje važiuojančio kito automobilio. Taip pat yra persirikiavimo ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkai, įspėjimo apie išlipančius žmones pagalbininkas, eismo kliūčių įveikimo pagalbininkas, „Audi pre-sense“ sistema ir kiti.
Bazinėje komplektacijoje yra priekiniai ir galiniai LED žibintai su dinaminiais posūkio žibintais, S dizaino 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, odinės priekinės sėdynės ir 3 stipinų daugiafunkcinis vairaratis. „S4 Avant“ universalo komplektacijoje – elektra varstomos bagažinės durelės ir krovinių skyriaus uždanga.
Papildomai galima užsisakyti pažangius „Matrix LED“ žibintus, lubose montuojamą papildomą ekranėlį, išmaniuosius žibintus su papildomomis šviesos srauto valdymo ir užtemdymo funkcijomis.
Planuojama, jog Europos rinkoje „Audi S4“ ir „S4 Avant“ debiutuos 2016 m. vasarą. Sedano kaina Vokietijoje bus nuo 59300 eurų, o universalo – nuo 61150 eurų.