Nors ir abu elektromobiliai yra visureigiai, įspūdį palieka ypač mažas aerodinaminis koeficientas. „Q4 e-tron“ modelyje jis lygus 0,28, o „Q4 Sportback e-tron“ – dar mažesnis, siekia vos 0,26.
Naujojo elektromobilio ilgis siekia 4,59 metro, tačiau, pabrėžia gamintoja, erdve jis primena kur kas didesnį nei kompaktišką visureigį, mat automobilis nebeturi centrinio tunelio, o jo ratų bazė siekia 2,76 metro. Kadangi visureigis kompaktiškas, jo apsisukimo spindulys siekia 10,2 metro.
Be to, skaičiuojama, visame interjere yra įvairių dėklių ir dėtuvių, kurių bendras tūris siekia 25 litrus. Bagažinės talpa siekia 520 litrų, o nulenkus galines sėdynes ji išauga iki 1490 litrų („Sportback“ modelyje iki 1460 litrų). Be to, dviem ratais varomos versijos gali patempti krovinį, kuris sveria iki 1000 kg, o keturių varančiųjų ratų „Quattro“ pavarą turinčios versijos patempia dar daugiau – iki 1200 kg sveriantį krovinį.
Kaip skelbia „Audi“, elektromobilio baterijų pasirinkimas bus tinkamas įvairių tipų vairuotojams: tiek gyvenantiems mieste, tiek mėgstantiems ilgas keliones. Modelis siūlomas su dviejų skirtingų talpų baterijomis – 52 kWh „Q4 35 e-tron“ modelyje ir 77 kWh „Q4 40 e-tron“ modelyje.
Tiek mažesnės, tiek didesnės talpos bateriją turintis elektromobilis siūlomas su galiniais varančiaisiais ratais, o vieno elektros variklio galia siekia nuo 125 kW iki 150 kW. Geriausiai įrengta ersija – „Q4 50 e-tron“ – siūloma su dviem elektros varikliais ir su visų varančiųjų ratų pavara. Bendra išvyktoma galia siekia 220 kW, o iki 100 km/val. šis modelis pagreitėja per 6,2 sek. Maksimalus greitis elektroniškai ribojamas iki 180 km/val. Skelbiama, kad tam, jog energija būtų naudojama efektyviai, ant priekinės ašies įtaisytas variklis veikti ir sukti priekinius ratus ima tik tada, kai automobiliui pritrūksta sukibimo su kelio danga.
Mažesnės talpos bateriją turintis modelis gali būti įkraunamas naudojant sparčios įkrovos stotelę iki 100 kW galia, didesnės talpos modelis – iki 125 kW galia.
Abu kompaktiško dydžio visureigių modeliai siūlomi aštuonių skirtingų išorės spalvų bei trijų skirtingų interjero lygių. Be to, kaip papildoma įranga į elektromobilius gali būti montuojami LED šviesos diodų „Matrix“ žibintai.
Interjere standartinėje įrangoje siūlomas 10,25 colių skersmens skaitmeninis prietaisų skydelis vairuotojui tiesiai prieš akis. Taip pat standartinės įrangos dalis yra 10,1 colio skersmens lietimui jautrus ekranas (aukštesnės komplektacijos modeliuose šis ekranas yra 11,6 colių skersmens).
Kaip naujiena siūlomas išplėstosios realybės paketas. Tai yra, įsijungus navigacijos sistemą, ant priekinio stiklo atsiranda simboliai ir ženklai, nurodantys vairuotojui kur važiuoti ir taip papildantys prieš akis matomą gatvių vaizdą.
Elektromobiliui montuojami 19-21 colio skersmens ratlankiai, o papildomai vairuotojas gali pasirinkti sportinę pakabą arba pakabą su adaptyviais amortizatoriais.
Kol kas neskelbiama, kiek naujasis Vokietijos automobilių gamintojos elektromobilis kainuos Lietuvoje, tačiau Vokietijoje šio modelio kaina prasidės nuo 41900 eurų („Q4 e-tron“ modelio, „Q4 Sportback e-tron“ modelio kaina prasidės nuo 43900 eurų).