Audi Q5 Sportback“ yra ryškus automobilis, kaip ir kiti Q šeimos modeliai pasižymintis atletiška išvaizda. Vientisų aštuoniakampių grotelių šonuose yra didelės oro įsiurbimo angos. Priekiniai žibintai su išsiskiriančiomis dienos šviesomis turi LED technologiją, pasirinktinai galimi žibintai ir su „matrix LED“ technologija. Ištęsta ir elegantiškai kylanti šoninė briauna pabrėžia ratų arkas ir „quattro“ visų ratų pavarą. Šoninės apatinių durelių dalies apdaila perteikia CUV modelio stabilumą ir tvirtumą. Langų linija į automobilio galą žemėja, o galiniai šoniniai langai yra itin siauri. Statmenas galinis langas ir aukšta galinių buferių linija „Q5 Sportback“ suteikia itin dinamišką ir atletišką išvaizdą.

Galiniai žibintai su OLED

„Audi“ galima užsisakyti su pažangią skaitmeninę OLED technologiją turinčiais galiniais žibintais, o iš viso pirkėjams siūlomi trijų skirtingų išvaizdų galiniai žibintai, kurių kiekviena modifikacija turi ir dinamines pasisveikinimo ir palydėjimo šviesas. Jei „Audi drive select“ sistemoje pasirenkamas „dynamic“ režimas, žibintai įsižiebia ypatinga sportiška grafika. Taip pat jei iš galo prie stovinčio automobilio arčiau nei per du metrus privažiuoja kitas automobilis, įsižiebia visi apie atstumą perspėjantys OLED žibinto segmentai. Modelį galima rinktis iš 12 skirtingų spalvų ir jis turi daug skirtingų apdailos elementų, apimančių tiek juodo stiliaus paketą, tiek ir viena spalva arba kontrastinėmis spalvomis nudažytą kėbulą.

4,69 m ilgio „Q5 Sportback“ yra septyniais milimetrais ilgesnis už įprastą modelį. Abiejų versijų aukštis ir plotis yra vienodas, pasipriešinimo koeficientas yra mažas ir siekia tik 0,30. Didelis 2,82 metro atstumas tarp ašių užtikrina, kad salone yra daug vietos, o horizontalios linijos lemia, kad salono dizainas yra neperkrautas ir erdvus.

Bagažinės skyriaus talpa yra 510 litrų, nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1480 litrų.

SUV, kuris atrodo kaip kupė, turi ir daugiau praktiškų savybių. Su 150 kW (204 AG) 2.0 TDI varikliu jis gali vilkti iki 2,4 tonos sveriančią priekabą (su stabdžiais ir iki 12 proc. statumo įkalnėse). Pasirinktinai galimi stogo bagažinės laikikliai. Važiavimo nuokalne pagalba užtikrina saugumą, kada važiuojama stačiose nuokalnėse kalnuotose vietovėse.

Adaptyvi pneumatinė pakaba

Standartinė sportinė pakaba yra standesnė už Q5 pakabą, taip užtikrinant dar tikslesnį valdymą. Taip pat „Audi“ galimas su alternatyvia pakaba, turinčią reguliuojamus amortizatorius, arba itin komfortišką pneumatinę pakabą. Ji leidžia iki 60 mm diapazonu reguliuoti automobilio prošvaisą ir 45 milimetrais padidinti standartinę prošvaisą, kai važiuojama blogu keliu.

Važiuojant greitai, prošvaisa automatiškai sumažinama 15 milimetrų, taip užtikrinant mažesnį pasipriešinimą ir didesnį efektyvumą, o dėl žemesnio svorio centro pagerinant valdymo savybes.

Galima rinktis iš 21-o skirtingo dizaino ratlankių, kurių dydis siekia nuo 18 iki 21 colio.

Du TFSI ir trys TDI motorai

Europoje „Q5 Sportback“ debiutuoja su galingu dviejų litrų keturių cilindrų dyzeliniu varikliu. Pasiekiantis 150 kW (204 AG) ir 400 Nm, jis derinamas su septynių greičių „S tronic“ dviejų sankabų transmisija ir „quattro ultra“ technologija. Dalinė hibridinė sistema padidina efektyvumą – „Q5 Sportback“ gali riedėti išjungtu varikliu, o sklandus „Start-Stop“ sistemos veikimas aktyvuojamas esant 22 km/val. arba mažesniam greičiui. Galingas dyzelinis variklis yra ne tik efektyvus, bet ir švarus – jis atitinka naujausias taršos emisijų „Euro 6d-ISC-FCM“ ir „EU 6 AP“ normas.

Vėliau pasirodys ir kitos „Q5 Sportback“ variklių versijos: antras keturių cilindrų TDI motoras, V6 TDI variklis ir du 2.0 l, keturių cilindrų TFSI motorai. Kaip ir Q5, „Q5 Sportback“ taip pat bus siūlomas ir su dviem skirtingos galios iš tinklo įkraunamomis hibridinėmis pavaromis, o gamos viršūnėje bus sportiškas „SQ5 Sportback“ modelis.

Valdymas ir junglumas

Valdymui, ekranui ir multimedijos sistemai „Q5 Sportback“ naudoja tokią pačią naują trečios kartos modulinę „MIB 3“ įrangą, kokią turi ir atnaujintas Q5. Geriausioje versijoje ji turi skaitmeninį 12,3 colių „Audi virtual cockpit plus“ ekraną ir projekcinį ekraną.

Šioje sistemoje Q5 naudoja iš „Audi“ parko tinklo gaunamus duomenis. Vairuotojas yra perspėjamas apie kelyje esančius pavojus, sugedusius automobilius, eismo įvykius, spūstis, slidžias kelio atkarpas arba rūką. Eismo ženklų informacija praneša apie esamus ir laikinus greičio apribojimus.

Ieškant statymo vietos, rodomos galimos laisvos stovėjimo vietos, taip pat vairuotojui rodoma tokia papildoma informacija kaip stovėjimo kaina ar galimi stovėjimo apribojimai. „myAudi“ programa leidžia susieti vairuotojo telefoną su automobilio multimedijos sistema. Taip pat papildomai galima tokia multimedijos sistemos įranga kaip „Audi phone box“ arba „Bang & Olufsen 3D Premium Sound System“ garso sistema.

„Audi Q5 Sportback“ gaminamas San Chose Čjapos gamykloje Meksikoje ir rinkoje debiutuos pirmoje 2021 m. pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)