Renaldą palaiko ir šio projekto koordinatorius, Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius, teigiantis, jog iš tokio didelio, daugiau nei keturių šimtų konkurso rėtį praėjusių automobilių kiekio nepaprastai sunku išskirti vienintelį.
„Ko gero natūralu ir nieko neturėtų stebinti, jog visgi didžiausią įspūdį palieka brangiausi automobiliai, tokie kaip paskutiniuose konkursuose bandyti M klasės „Mercedes-Benz“, BMW X5, „Audi Allroad“, „Toyota GT86“, „Subaru BRZ“ ir kiti“, – tvirtina V. Valiukevičius.
„Pirmąjį naują „Škoda Favorit“ įsigijau 1994 m, kai lietuviškojo metų automobilio konkurso dar nebuvo, o perkant kitus penkis konkursai ir juose patirti įspūdžiai turėjo lemiamos įtakos, kai iš visų bandytų didžiausią įspūdį paliko „Audi Allroad“, „Toyota LC 120“, „Honda Jazz“, „Hyundai Santa Fe“ ir dar keli“, – sako V. J. Vilūnas, visus konkurso automobilius visų pirma vertinantis iš potencialaus pirkėjo arba iš vairuotojo pozicijų, o ne kaip visažinis teoretikas.
TV laidos vedėjo veiklai ir gyvenimo būdui labiausia tiko universalai, visureigiai, o dabar – ir mažas miesto automobilis.
V. Valiukevičius kasdieną rankose laiko čekiškos „Škoda Octavia“ vairą.
R. Gabartas važinėja su „Subaru Outback“, kurio atsiradimą šeimoje lėmė kasdieniai poreikiai – būtinybė į kelionę pasiimti, kaip pats sako, „debesį šunų“, judėti nelabai uoliai žiemą prižiūrimais rajoniniais keliais ir technikos patikimumas.
Kalbėdamas apie svajonių automobilį R. Gabartas teigia, jog absoliučiai universalaus jam netekę matyti nuo tų laikų, kai egzotiška istorija tapo „žiguliai“ ir „moskvičiai“, o beveik visi šiuolaikiniai automobiliai esą orientuoti į tam tikrą vartotojų grupę su specifiniais poreikiais.
„Jei automobilis sportiškas ir dedikuotas aktyviam vairuotojui, tai dažniausiai sunkiai dera su lūkesčiais keliauti ekonomiškai. Jei siūloma galimybė 100 km įveikti už 5 litus, greičiausiai bendras nuvažiuojamas atstumas siekia 160 km. Jei „kaifuoji“ važiuodamas roadsteriu nuleistu stogu, turi susitaikyti su faktu, kad bagažinėje netilps maišas bulvių... – nelinkęs derinti nesuderinamo sako Renaldas. – Todėl jei būčiau nekrikščioniškai turtingas, greičiausiai turėčiau tris automobilius: „Porsche 911“, „Tesla“ ir kažką panašaus į „Range Rover Sport“.
O štai V. J. Vilūnas regis būtų linkęs nerti į tą pačią upę: „Gal, vėl geisčiau „Toyota Sienna AWD“? Mano šeima ir draugai, kurie su ja keliavo, sako, kad nieko nebuvę patogesnio“.
Labiausia vieningi pašnekovai buvo atsakydami į klausimą ar teko kam iš pažįstamų, draugų rekomenduoti konkurse dalyvavusį automobilį? Teko visiems, ir ne po vieną kartą.
Į V. Valiukevičiaus ar R. Gabarto rekomendacijas atsižvelgę pirkėjai iš salonų išvairavo įvairių modelių „Škoda“, „Subaru“, „Mazda“, „Nissan“, „Lexus“, o V. J. Vilūno patarimų paklausę pirkėjai be šių markių dar rinkosi ir „Audi Allroad“, BMW X5 ir „Volvo XC 90“.
„Paprastai žmonės net prisiekinėję, kad tokio modelio tikrai nepirks, pabandę persigalvoja ir vėliau nesigaili, - tvirtina I. Staškutė. - Dėl to visiems siūlau – jei ieškote naujo automobilio, išbandykite bent finalininkų septynetuką. Nepatikėsite, kaip per keletą metų gali pasikeisti stereotipuose įstrigusi realybė“.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!