Jei vis dėlto automobilio mokestis būtų įvestas, dauguma Autogidas.lt apklausos dalyvių mano, kad mokesčio suma turėtų būti nustatoma individualiai kiekvienam automobiliui: apskaičiavus pagal formulę pagal metus, variklio tūrį, emisiją ir rinkos vertę (trečdalis respondentų). 29 proc. apklausoje dalyvavusiųjų mano, kad turėtų būti skaičiuojama pagal automobilio vertę, 21 proc. – jog pagal anglies dvideginio išmetimą. Apie dešimtadalį vairuotojų mano, kad mokesčio suma turėtų būti apskaičiuota pagal automobilio pagaminimo metus, likusieji – kad pagal variklio darbinį tūrį.


Beveik pusė vairuotojų mano, kad automobilio mokestis turėtų siekti ne daugiau kaip 50 Lt per metus, dar trečdalis – jog ne daugiau kaip 100 Lt per metus. Tik penktadalis pritartų didesniam mokesčiui.

Daugiau kaip pusė apklausos dalyvių teigia, kad įvedus automobilio mokestį važinėtų, kaip važinėję. Dalis vairuotojų parduotų retai naudojamas transporto priemones (16 proc.), pirktų automobilį, už kurį mokestis būtų mažesnis (14 proc.), imtų vaikščioti pėsčiomis arba važinėtų dviračiu (13 proc.) ir vos keli procentai (5 proc.) iškeistų nuosavą transporto priemonę į viešąjį transportą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)