Pagal juos, visi nauji automobiliai privalo būti komplektuojami su padangų oro slėgio matuokliais, o nė vienas iš šiandien eksportui parengtų „Lada“ modelių tokių neturi. Net ir įsigijęs rusišką automobilį, savininkas negalės jo užregistruoti. Beje, to nepavyktų padaryti ir dėl kitos priežasties – „Lada“ modeliai neturi sertifikato rusiškai oro kondicionavimo sistemai, kuri kol kas neatitinka dabartinių techninių reikalavimų.
„AvtoVAZ“ tikisi eksportą į ES atgaivinti iki šių metų gegužės. Be to, šią vasarą rusai pradės modernizuoti „Kalina“, „Granta“ ir „4x4“ modelius, kad šie atitiktų „Euro6“ taršos reikalavimus.
2015-aisiais „AvtoVAZ“ tikisi padvigubinti eksporto apimtis – nuo 52 iki 100 tūkst. automobilių. Didžiausia užsienio rinka yra Kazachstanas, čia „AvtoVAZ“ eksportas sudaro 80 proc.
Taip pat rusai planuoja stiprinti pozicijas Šiaurės Europos regione. Planuojama pradėti „Lada“ pardavinėti Švedijoje.
„Apklausos rodo, kad pirkėjai ir pardavėjai laukia šių mašinų. „Lada Kalina“ greičiausiai bus pigiausias automobilis šalyje“, – tvirtino „Lada Scandinavia“ atstovas.
Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.