„Vienas iš „Bassadone Group“ prioritetų visuomet buvo mažmeninė prekyba automobiliais Suomijoje ir Pietinėje Europos dalyje. Dabar per daugelį metų sukauptą patirtį norime pritaikyti ir Baltijos šalyse. Šiandien turime dvi puikiai veikiančias pardavimų vietas Estijoje – tobulindami jų veiklą ir tuo pat metu pradėdami plėtrą Latvijos rinkoje galėsime prisitaikyti prie sparčiai kintančios rinkos tendencijų. Darome viską, kad naujų gaminių ir paslaugų pristatymas atitiktų greitai besikeičiančius klientų lūkesčius“, – komentavo „Bassadone Nordic Group“ valdybos pirmininkas Antti Ruhanenas.
Visi prekių ženklai – vienoje vietoje
Naujajame automobilių salone Rygoje bus pristatomi visos „Bassadone“ įmonių grupės, kaip importuotojų Baltijos šalyse, atstovaujami prekių ženklai: „Peugeot“, „Citroën“, „Hyundai“, „Suzuki“, „Isuzu“ ir „SsangYong“. Kompanija siekia sustiprinti visų atstovaujamų prekių ženklų pozicijas Latvijos rinkoje.
„Sėkminga mažmeninės prekybos patirtis Suomijoje tapo solidžiu mūsų veiklos pagrindu, nuo kurio atsispirdami dabar galime pasiūlyti klientams unikalias paslaugas. „Bassadone Automotive“ priklausanti vienintelė Suomijoje veikianti 100 proc. skaitmeninė automobilių prekybos platforma „Autoverkkokauppa.fi“ yra sparčiausiai auganti mažmeninės prekybos įmonė visoje šalyje. 2020 metais 92 proc. arba daugiau 6000 automobilių buvo parduoti pasitelkiant skaitmeninius sprendimus“, – pridūrė A. Ruhanenas.
„Bassadone“ grupės mažmeninės prekybos vadovas Veiko Karu pažymėjo, kad naujajame prekybos salone didžiausias dėmesys bus skiriamas novatoriškiems skaitmeniniams produktams, unikalioms paslaugoms ir aukščiausio lygio klientų aptarnavimo kokybei. „Kol kas elektromobiliai sudaro tik nedidelę naujų automobilių rinkos dalį, tačiau artimiausioje ateityje elektra varomų ir hibridinių modelių segmentuose pamatysime spartų augimą. Remiantis prognozėmis, 2025 metais vienas iš trijų parduotų naujų automobilių bus elektrifikuotas, o iki 2030 metų ši proporcija pasieks 60 proc. Lyginant su 2019 metais, elektromobilių ir hibridinių modelių pardavimai Baltijos šalyje išaugo penkis kartus. Ateityje rinkos pokyčiai dar labiau įsibėgės“, – komentavo V. Karu.
Prekyba keliasi į skaitmeninę erdvę
Naujojo skirtingų prekės ženklų automobilių pardavimo salono Rygoje koncepcija orientuota į elektrifikaciją ir greitai vykstančiu automobilių prekybos perkėlimu į skaitmeninę erdvę. Aukšta paslaugų kokybė ir gera naujos kartos klientų patirtis neįmanoma be visa tai galinčių suteikti profesionalų. V. Karu vadovaujama „Bassadone Automotive“ grupės dukterinė įmonė „Autohalle“ jau pradėjo intensyvią darbuotojų, kurie galėtų užimti laisvas vietas Rygos atstovybėje, paiešką.
„Bassadone Automotive“ grupė veiklą Baltijos šalių rinkoje pradėjo dar 1997 metais. Nuo tada veiklos apimtys Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje nuolatos augo. Vietinės ekonomikos sąlygų ir rinkos situacijos išmanymas leido sumažinti organizacines išlaidas bei garantuoti tiekimo lankstumą. Visa tai leido sukurti pridėtinę vertę automobilius parduodančioms atstovybėms ir užtikrino geriausias sąlygas klientams.