Savo šimtmečio proga „Bentley“ pasauliui pristatė novatorišką strategiją „Beyond100“. Pagal ją gamintojas sieks, kad iki 2030 metų Kriu gamykloje automobiliai būtų kuriami be jokių anglies emisijų. Vėliau bus pereinama prie tokios gamybos, kurios šalutiniai produktai turi tik teigiamą poveikį gamtai. Negana to, iki 2026 metų visi „Bentley“ modeliai turės įkraunamą hibridinę jėgainę arba bus varomi tik elektra. Tuo tarpu iki 2030 metų jau visi modeliai bus elektriniai.
Rinktis hibridinį tampa lengviau
Pirmieji „Bentley“ bandymai rinkai pristatyti aplinkai draugišką ir rafinuotą automobilį pasiteisino. Jau pirmosios kartos „Bentley Bentayga“ modelius buvo galima vadinti tikra sėkme, tačiau hibridinė jo versija pranoko visus lūkesčius. Su pirmąja „Bentayga“ karta kas penktas modelis turėjo hibridinį variklį.
Gamintojas prognozuoja, kad naujausios kartos „Bentley Bentayga Hybrid“ bus dar populiaresnis, nes vien Kinijoje pirmųjų užsakymų metu hibridiniai modeliai sudarė 45 proc. visos „Bentayga“ gamos. Be jokios abejonės prie to prisidėjo „Bentley“ sprendimas hibridiniam modeliui taikyti tokią pačią kainą kaip ir „Bentayga“ su V8 varikliu. Dažniausiai hibridiniai automobiliai rinkoje būna brangesni nei su įprastais varikliais, todėl „Bentley“ siekia, kad klientai automobilį rinktųsi pagal jo variklį, o ne kainą.
Naujasis „Bentley Bentayga Hybrid“ pirmiausiai išsiskiria itin tyliu važiavimu, nes mažais greičiais naudoja tik elektrinio variklio generuojamą galią. Tiesa, čia sumontuotas 3 litrų V6 benzininis variklis kartu su elektriniu išvysto 443 AG galią ir leidžia šiam prabangiam SUV 100 km/val. greitį pasiekti per 5,2 sekundės. Įspūdingi skaičiai, nes taip „Bentley Bentayga Hybrid“ įrodo, kad ir hibridiniai automobiliai gali būti prabangūs bei dinamiški. Tuo tarpu vien elektra naujasis „Bentley Bentayga Hybrid“ galės nuvažiuoti 40 kilometrų, o iš viso su pilnu baku – 693 km, pagal WLTP sąnaudų testavimo ciklą.
Naujos technologijos nepakeitė vertybių
Nepaisant to, kad naujasis „Bentley Bentayga Hybrid“ savo variklio technologija stipriai skiriasi nuo kitų gamintojo modelių, prioritetas rankomis kurtai prabangai čia niekur nedingo. Atnaujintas „Bentley Bentayga“ dizainas pasižymi kardinaliais pokyčiais. Kiekviena kėbulo plokštuma dabar glotnesnė ir švaresnė, o grotelės tapo statesnės ir didesnės.
Vidaus ir išorės dizainas čia spinduliuoja moderniomis prabangių automobilių dizaino tendencijomis. Naujasis „Bentayga Hybrid“ galės turėti penkias sėdimas vietas, arba keturias. Pastaruoju atveju gale sėdintys keleiviai turės daugiau erdvės ir komforto atributų kaip, pavyzdžiui, per vidurį esantis gėrimų šaldytuvas su krištolo taurėmis. Ieškantys daugiau išskirtinumo galės rinktis „Blackline“ stiliaus paketą.
Atras vairavimą iš naujo
„Bentley Bentayga Hybrid“ salone išlaikytos tos pačios gamintojo vertybės, o nusprendę jį individualizuoti pagal „Mulliner“ programą, gali susikurti tikrą prabangą pagal savo skonį. Vis dėlto akylesni salone gali pamatyti naujus važiavimo režimus, kurie leis iš naujo atrasti aplinkai draugišką vairavimą.
„EV Drive“ , „Hybrid“ ir „Hold“ režimai leis vairuotojui pačiam pasirinkti, kaip turėtų būti naudojama automobilio baterija kelionės metu. Važiuojant „EV Mode“ režimu, vairuotojas pagal akseleratoriaus pedalo eigos lengvumą gali pajusti, kada „Bentayga Hybrid“ važiuoja vien elektra, o kada įsijungia ir benzininis variklis. Taip vairuotojas gali ilgiau važinėti vien elektra, arba pasinaudoti galios rezervu, kai to labiausiai reikia.
Tuo tarpu „Hybrid“ režimas leidžia sujungti įprastą stabdžių sistemą su elektrinio variklio regeneracinėmis savybėmis. Todėl naujasis „Bentley Bentayga Hybrid“ pasižymi itin tolygiu stabdymu bei taip įkrauna baterijas. Tiesa čia naudojama sistema tokia pažangi, kad automobilis šiuos režimus gali rinktis automatiškai pagal tai, kokios kelio sąlygos, kokiu greičiu važiuojama ir koks yra vairuotojo vairavimo stilius.
Naujoji „Bentayga Hybrid” jau atkeliavo į oficialią „Bentley” atstovybę Vilniuje.