Atstovybę gamintojas įvertino aukščiausiu balu

Aukščiausios klasės automobiliais prekiaujanti bendrovė buvo įvertinta dėl idealaus gamintojo standartų atitikimo. Kaip teigia „Bentley Vilnius“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Martynas Sinica, atstovybė teikia aukščiausios kokybės paslaugas.

„Dokumentų bei įrankių kokybė, personalo paruošimas ir techninė bei programinė įranga atitinka reikliausius gamintojo standartus. „Bentley“ skirtas aukščiausias, 100 balų įvertinimas, yra įrodymas, kad Lietuvos rinkoje esame nusiteikę rimtai ir orientuojamės tik į kokybę bei maksimalų dėmesį klientui“, – teigia M. Sinica.

Pasak specialisto, Europos atstovybių vidutinis įvertinimas siekia 96 balus, todėl sostinėje įsikūrę prabangių automobilių namai išsiskiria net ir tarptautiniame kontekste. Bendrovė akcentuoja, kad tokio aukšto įvertinimo per praėjusius metus nepasiekė jokia „Bentley“ atstovybė senajame žemyne.

Bentley

Dėmesys ne tik naujų, bet ir naudotų automobilių pirkėjams

„Bentley Vilnius“ kartu su parduodamais prabangiais automobiliais neša ir didelę atsakomybę. Prieš parduodama net ir ne naują transporto priemonę, bendrovė automobilį perleidžia per visą veiksmų bei procesų grandinę tam, kad į pirkėjo rankas jis patektų tik po absoliučiai visų rizikų įvertinimo.

„Visi mūsų parduodami automobiliai privalo būti patikrinti servise, o procedūros metu specialistai būklę vertina pagal 80 punktų programą. Negana to, kiekvienas unikalus automobilis, išriedėjęs naujas iš bet kurios kitos atstovybės yra patikrinamas gamintojo duomenų bazėse“, – tvirtina M. Sinica.

Tačiau tai – viso labo tik darbų bei procesų pusiaukelė. Po detalių apžiūrų ir patikrų vertinamas kiekvieno automobilio kėbulo detalių dažų storis, vidaus dalių ar įrangos nusidėvėjimas. Tik tada atliekamas bandomasis važiavimas, kurio metu nustatoma kitų parametrų bei komponentų būklė.

Tikrina kiekvieno naudoto „Bentley“ istoriją

„Bentley Vilnius“ 2022 metų pabaigoje pradėjo partnerystę su tarptautine automobilių istorijos patikros platforma „carVertical“. Kaip teigia „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis, tai yra pavyzdys visiems naudotų automobilių verslo žaidėjams bei žingsnis, gerinantis konkurencinę aplinką nemažą šešėlį turinčioje rinkoje.

„Partnerystė su tokio aukšto lygio prekiniu ženklu mums yra didelis įvertinimas. Didžiuojamės, kad domėjimasis naudoto automobilio būkle pirkėjams padeda išvengti blogų mašinos eksploatacijos patirčių. Tačiau tuo pačiu džiaugiamės už skaidriai dirbančius automobilių prekybos profesionalus, kurie savo iniciatyva supažindina klientus su transporto priemonių istorijomis. Tai yra sveikintinas ir sektinas pavyzdys“, – teigia M. Buzelis.

„Bentley Vilnius“ atstovas M. Sinica priduria, kad klientų pasitenkinimo indeksas siekia 100 proc. Anot specialisto, visos patirtys buvo įvertintos 5 žvaigždutėmis iš 5.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją