Anot gamintojo, šis modelis yra greičiausias pasaulyje serijinės gamybos visureigis. Ir skaičiai išties įspūdingi.
Iki 100 km/val. visureigis pagreitėja per 3,9 sek., o maksimalus išvystomas greitis siekia 306 km/val. Po kapotu – 6 l darbinio tūrio W12 variklis, generuojantis 626 AG ir turintis 900 Nm sukimo momentą. Tai reiškia, kad „Bentley“ visureigis išvysto didesnį greitį nei „Lamborghini Urus“, kuris, dar pernai patikrinta, pasiekia beveik 305 km/val. greitį. Tiesa, „Urus“ iki 100 km/val. vis dar įsibėgi greičiau – per 3,6 sek.
Norėdami pažymėti įspūdingesnę visureigio versiją, „Bentley“ specialistai modeliui prilipdė žodį „Speed“. Taip, sako jie, tęsiamos ilgametės „Speed“ modelių tradicijos.
„Bentayga Speed“ nuo įprasto visureigio skiriasi pirmiausia galiniu aptaku: šis kiek didesnis ir masyvesnis. Priekiniai žibintai patamsinti, slenksčiai nudažyti kėbulo spalva, tamsiai nudažytos ir radiatoriaus grotelės. Be to, modelis turi jam skirtus 22 colių skersmens ratlankius ir „Speed“ užrašą ant kėbulo.
Modelis varomas visais keturiais ratais, turi elektra valdomą diferencialą, aštuonis skirtingus važiavimo režimus, iš kurių išsirinkus „Sport“ automobilis taps ne tik aštresniu, bet jo pakaba taps standesne, o išmetimo garsas – kur kas griausmingesnis. Galią į ratus perduoda 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Be to, visureigis turi sistemą, elektra mažinančią svyravimą į šonus ir šitaip sumažinančią tikimybę apsiversti. Galią suvaldyti padeda ir nauji stabdžiai, kurie, teigia gamintojas, galingiausi kada nors sumontuoti „Bentley“ modelyje. Jų stabdymo galia prilygsta 6000 Nm, o atlaikoma temperatūra siekia 1000 laipsnių karščio.
Įdomu naujojo „Bentayga Speed“ parametrus palyginti su senuoju modeliu? Senasis „Bentayga“ pasiekdavo 301 km/val. maksimalų greitį, greitesnė versija – 306 km/val., iki 100 km/val. senasis visureigis pagreitėja per 4,1 sek., naujas – per 3,9 sek.
Naujo „Bentayga Speed“ debiutas žadamas Ženevos automobilių parodoje, o visureigio kaina, spėjama, sieks 185-200 tūkst. svarų sterlingų.