Kaip ir abu jo pirmtakai, taip ir trečiosios kartos „Continental GT Convertible“ išsiskiria savo elegancija. Jis yra žemesnis bei ilgesnis už antrosios kartos „Continental GT Convertible“, o priekiniai ratai dėl modernesnės konstrukcijos buvo pastumti 135 mm į priekį – dėl to modelio ratų bazė tapo ilgesnė.
Trečiosios kartos kabrioletas yra 20 procentų lengvesnis už savo pirmtaką, o jo rėmo konstrukcija – 5 proc. tvirtesnė. Iš audinio pagamintas kabrioleto stogas atveriamas per 19 sekundžių automobiliui judant iki 50 km/val. greičiu.
Priekiniuose automobilio žibintuose yra naujausia „LED Matrix“ technologija, leidžianti važiuoti neišjungiant tolimųjų šviesų ir neakinant priešinga kryptimi judančių eismo dalyvių. Galiniai žibintai sukuria 3D efektą, kuris geriausiai matomas „Bentley“ vairuotojui nuspaudus stabdžio pedalą.
Naujasis „Continental GT Convertible“ turi 21 colio skersmens ratlankius, o papildomos įrangos sąraše – išskirtinio dizaino 22 colių ratai. Pagrindinėje automobilio išorės paletėje – 17 spalvų, tačiau „Bentley“ klientai gali užsisakyti daugybę papildomų atspalvių ir juos derinti su septyniomis stogo dangos spalvomis.
Vienam automobilio interjerui čia sunaudojama apie 10 kvadratinių metrų medienos, o daugybė detalių gaminama rankomis.
Standartinėje įrangoje „Bentley Continental GT Convertible“ turi 20 krypčių reguliuojamas elektrines sėdynes, kurios gali būti ventiliuojamos, šildomos, yra ir masažo funkcija. Garso aparatūrą klientai renkasi iš trijų: standartiškai montuojama 10 garsiakalbių, 650 W galios sistema, o papildomai užsakomos – 1 500 W, 16 garsiakalbių „Bang & Olufsen“ bei garso entuziastams skirta 2 200 W, 18 garsiakalbių „Naim“.
Kai paspaudžiamas variklio užvedimo mygtukas, salono centre esanti apdaila pasislepia ir atveria didžiausią kada į „Bentley“ sumontuotą lietimui jautrų 12,3 colio skersmens ekraną. Vartotojo aplinka čia sukurta tarsi šiuolaikiniame išmaniajame telefone – ji struktūrizuota ir labai intuityvi.
Inžinieriai Kriu nemažai padirbėjo tobulindami kabrioleto garso izoliaciją. Dabar „Convertible GT“ salone yra taip tylu, kaip praėjusios kartos „Coupe“ modelyje.
Paspaudus „Start / Stop“ mygtuką, po variklio gaubtu savo darbą pradeda 6 litrų W12 benzininis TSI motoras. Jis pasiekia 635 AG ir 900 Nm, o „Continental GT Convertible“ 100 km/val. greitį pasiekia per 3,8 sek. Didžiausias jo greitis – 333 km/val.
Automobilyje sumontuota „Start-Stop“ technologija bei specialus „Coasting“ režimas, užgesinantis variklį artėjant prie sankryžos. Važiuojant tolygiu greičiu, šeši cilindrai gali būti išjungiami – taip degalų suvartojimas mažinamas dar labiau.
„Bentley“ kabriolete sumontuota aktyvi keturių varančių ratų sistema veikia pagal kitokį principą nei ankstesnės, paskirstydavusios sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių santykiu 40:60. Naujoji sistema sukimo momentą padalija priklausomai nuo sukibimo – daugiau jo gali būti perduodama ir priekiniams, ir galiniams ratams.