Kurdami „Bentayga EWB“ modelį, „Bentley“ inžinieriai daugiausiai dėmesio skyrė gale sėdintiems keleiviams ir išnaudojo geriausius įprastame „Bentayga“ panaudotus sprendimus. Įdomu tai, kad salono erdve „Bentayga EWB“ pranokstą net buvusį flagmaną „Bentley Mulsanne“.
Absoliutus komfortas
„Bentley Bentayga EWB“ už įprastą modelį yra 180 mm ilgesnis, tačiau pasirinkę specialų „Bentley Airline“ salono paketą mėgausis ne tik didesne erdve. Gale sėdinčių keleivių kūno temperatūrą ir drėgmę stebės automatinė klimato kontrolė. Pagal tai sėdynės juos šildys arba vėsins, kad užtikrintų gerą savijautą.
Negana to, naujos sėdynės turės specialius jutiklius, kurie užfiksuos, kaip ir kokioje pozicijoje sėdi keleivis. Ilgos kelionės metu sėdynės galės mažais judesiais koreguoti sėdėseną. Tai leis padaryti 6 zonų masažo sistema, kuri „Bentley“ automobiliuose panaudota pirmąkart. Specialūs sėdynėse sumontuoti oro maišeliai išsiplečia ir susispaudžia oro pagalba. Įprastose sėdynėse masažo funkciją atliekantys elektriniai varikliukai pasižymi gana vienodu ir linijiniu judėjimu. Tuo tarpu „Bentley Airline“ panaudota technologija leidžia kūną veikti keliomis kryptimis.
Pavyzdžiui, per 3 valandas ši sistema 177 skirtingose nugaros ir kojų vietose gali pakoreguoti kūno padėtį. Tyrimai parodė, kad toks kūno padėties keitimas atpalaiduoja ir leidžia geriau susitelkti. Taip keleiviai nesijaučia pavargę ir net po ilgos kelionės iš automobilio išlipa energingi ir pailsėję.
Ramybės oazė
Dar ilgesnėje kelionėje arba kai reikia į dienotvarkę įsprausti „power nap“, „Bentley Airline“ sėdynės atsilošia 40 laipsnių kampu, o priekinė sėdynė automatiškai pasislenka. Finaliniu akcentu tampa iš priekinės sėdynės atsilenkianti lentynėlė kojoms. Ji turi rafinuotą kilimėlį, odinius apvadus ir chromo juostą. Taip per kelias akimirkas erdvė gale tampa tobula vieta nusnausti.
„Bentley Bentayga EWB“ salone švarų orą užtikrins atskira gale veikianti ventiliacijos sistema su jonizatoriumi. Jis sukurs neigiamą krūvį aplink dulkes ir alergenus tvyrančius ore. Neigiamai įelektrintos dalelės įprastai nusėda arba prikimba prie paviršių ir nesklando salone. Taip pat gale ventiliacija veiks tik tokiu atveju, jei atitinkamoje sėdynėje bus keleivis. „Bentley“ kūrėjai tokį sprendimą pritaikė dėl vienos paprastos, bet atsipalaiduoti leidžiančios priežasties – taip salone bus dar tyliau.
Visų naujų „Bentley“ modelių salone ypatingą atmosferą kuria rombų formos ir trimatės odos apdailos. Ši tradicija kartu su naujuoju „Bentayga EWB“ pakilo į naują lygmenį. Perforuota odoje esančių skylučių pozicija buvo suprojektuota skaitmeniniu būdu ir būtent taip, kaip to reikalavo dizaineriai. Vėliau odoje „Bentley“ logotipus ir rombų formas išsiuvinėja itin moderni mašina. Kamerų pagalba ji tiksliai mato kiekvieną skylutę odoje ir siuvinėja tiksliai, kad būtų pasiekta tobula ir simetriška estetika.
Perforuotos odos pasirinkimas ne tik sukūrė unikalią apdailų faktūrą, bet ir leido panaudoti dar vieną naujovę „Bentley“ gamoje. Priekinėse duryse yra po 12, o galinėse po 22 LED lemputes kurios šviečia per smulkias apdailos skylutes ir sukuria itin jaukią bei iki šiol nematytą atmosferą.
Nepastebimai didelis
Nepaisant to, kad „Bentley Bentayga EWB“ yra pastebimai ilgesnis už įprastą „Bentayga“ modelį, estetika ir dizaino kalba išliko nepakitusi, o tam tikrose vietose ryškesnė. Pavyzdžiui čia sumontuotos grotelės yra vertikalios kaip „Flying Spur“ modelyje, todėl vizualiai atrodo didesnės ir rafinuotesnės. Taip pat išskirtinai tik šis modelis turės veidrodžio blizgumo 22 colių ratus ir taip suformuos simetriją ilgame „Bentley Bentayga EWB“ profilyje.
„Bentley“ pirmąkart „Bentayga“ modelyje pritaikė elektroninę visų vairuojančių ratų sistema. Tokia jau veikia rafinuotame „Flying Spur“ limuzine. Važiuojant lėtai galiniai ratai nedideliu kampu pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai. Taip automobilis tampa žymiai manevringesnis ir geba apsisukti net ir ankštoje gatvėje. Negana to, „Bentley Bentayga EWB“ modelio apsisukimo spindulys yra 7 proc. mažesnis nei įprastame „Bentayga“ modelyje.
Tuo tarpu važiuojant greitai, galiniai ratai nežymiai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Taip automobilis tampa žymiai stabilesnis ir į vairuotojo komandas reaguoja delikačiai. „Bentley Bentayga EWB“ lenkimus leis atlikti lengvai ir su pasitikėjimu net važiuojant Vokietijos autobanais. Prie šios sistemos pridėjus „Dynamic Ride“ kebulo svyravimus mažinačią pakabą, „Bentley Bentayga EWB“ tampa tobulu automobiliu ilgoms ir patogioms kelionėms, tiek važiuojant gale, tiek vairuojant.
„Bentley Bentayga EWB“ sumontuotas jau gerai „Bentley“ vairuotojams pažįstamas 4 litrų 550 AG galios V8 variklis su dviem turbinomis. Jis pasižymi optimaliu balansu tarp rafinuoto ir taupaus važiavimo bei užtikrinančio pagreičio ir „Bentley“ būdingo gausmo. Šis prabangus ir erdvus visureigis 100 km/val. greitį pasieks per 4,6 sekundės.
Gamintojas planuoja, kad „Bentley Bentayga EWB“ sudarys 45 proc. visų „Bentayga“ pardavimų. Lietuvoje modelis pasirodys trečiąjį šių metų ketvirtį, tačiau tikslios datos „Bentley“ dar neatskleidžia.