„Nuo pat savo istorijos pradžios 1919-iais, „Bentley“ vairuotojams siūlo nepakartojamą prabangos ir technologijų derinį, kuris jau daugiau nei šimtmetį evoliucionuoja atsižvelgiant į besikeičiančius klientų poreikius. Pradedant antrą gyvavimo šimtmetį gamintojas ne tik nežada sustoti, bet ir užsibrėžė tikslą tapti tvaraus judumo lyderiu prabangių automobilių segmente.

„Bentley“ pristato „Beyond100“ strategiją, kuri nubrėžia būsimo šimtmečio planus, o ryškūs pasikeitimai bus pristatyti jau netolimoje ateityje. Atsižvelgiant į didėjantį dėmesį ekologijai, gamintojas įgyvendins tikslą ne tik kurti aplinkai draugiškas transporto priemones, bet užtikrins, kad ir automobilių gamybos metu į aplinką nebūtų išmetamas anglies dvideginis.

Be jokios abejonės, nepaisant būsimų pasikeitimų, „Bentley“ ir toliau garantuos, kad šių automobilių vairuotojai galėtų mėgautis aukščiausio lygio prabanga ir komfortu“, – gamintojo ateities planus pristato „Bentley“ atstovybės Lietuvoje vadovė Evelina Avina.

Atsisakys vidaus degimo variklių

Žvelgiant į būsimo šimtmečio perspektyvą, „Bentley“ tiki, kad jau netolimoje ateityje elektra bus pagrindinė energija, varanti transporto priemones į priekį. Todėl netrukus bus pristatyti reikšmingi pasikeitimai, kurie į naują įmonės gyvavimo amžių leis žengti ypač tvariai.

Iki šiol „Bentley“ yra didžiausias 12 cilindrų, benzinu varomų variklių gamintojas pasaulyje, bet situacija pasikeis kardinaliai. Iki 2023-ųjų, visi modeliai galės turėti hibridinę pavarą, o iki 2026-ųjų visi „Bentley“ turės iš tinklo įkraunamas hibridines sistemas.

Jau 2025-iais bus pristatytas pirmasis gamintojo istorijoje elektromobilis, o iki 2030-ųjų bus visiškai atsisakyta vidaus degimo variklių, siūlant tik elektra varomus „Bentley“ automobilius. Tai leis pasiūlyti unikalų tvaraus ir prabangaus mobilumo derinį.

Gamyba neišskiriant anglies dvideginio

„Bentley“ artimiausios ateities perspektyvoje – ne tik taršos neišskiriantys automobiliai, bet ir gamtai neutralus gamybos procesas. Dėl šios priežasties bus ne tik modernizuojama jau aštuonis dešimtmečius Kriu (Crewe) mieste veikianti „Bentley“ gamykla, bet keliami ir nauji reikalavimai tiekėjams.

Tai, kokią savo ateitį įsivaizduoja „Bentley“, gamintojas pademonstravo pristatęs šimto metų jubiliejų žymintį studijinį „EXP 100 GT“ modelį. Jo gamyboje buvo panaudotos tokios medžiagos kaip prieš 5000 metų natūraliai kritusių ir upėse bei ežeruose konservuotų medžių mediena su vario įliejimu, natūrali britiška vilna ir iš perdirbtų medžiagų pagaminta dirbtinė oda. Tai ne tik prabangios, bet ir natūralios bei perdirbamos medžiagos, kurias „Bentley“ žada naudoti ne tik dabartiniuose, bet ir ateities modeliuose.

Modernizuojant gamyklą, daug dėmesio skirta jos vykdomų procesų tvarumui. Todėl jau dabar naudojami arba netrukus bus įdiegti tokie sprendimai kaip pakartotinis vandens panaudojimas dažymo metu, medžių sodinimas vietinėje aplinkoje ir 10 tūkst. saulės elementų sumontavimas. Pastarasis žingsnis leis tokių elementų bendrą skaičių padidinti iki 30 tūkst. ir palaipsniui pilnai pereiti prie elektros, kuri pagaminta tik iš atsinaujinančių šaltinių, naudojimo.

Siekiant visapusiško neigiamo poveikio gamtai mažinimo, dar šių metų pabaigoje „Bentley“ ketina nustatyti naujus standartus savo tiekėjams, kurie turės pateikti jų tvarumą patvirtinančias pažymas. Tai leis užtikrinti, kad iki 2030-ųjų gamykla į aplinką ne tik neišmes anglies dvideginio, bet ir mažins jo kiekį atmosferoje, o paraleliai vykdomų projektų dėka bus investuojama į atsinaujinančius energijos šaltinius ir miškininkystės plėtrą.

Išskirtiniai žmonės

„Bentley“ ateities kūrimas ir užtikrinimas priklausys nuo išskirtinių žmonių. Tai pareikalaus ne tik naujų ir įvairių sričių talentų paieškų, bet ir perkvalifikavimo. Gamintojas turės pritraukti geriausius skaitmenizacijos specialistus ir kūrybingus mąstytojus.

Dėl šios priežasties „Bentley“ ir toliau bendradarbiaus su vietinėmis mokyklomis ir kolegijomis bei kurs dar glaudesnius ryšius su Kriu inžinerijos ir dizaino kolegija, kurią ir įkūrė „Bentley“. Tai leidžia išlikti darbdaviu, kuris turi gerą vardą, aiškią viziją, misiją ir vertybes.

Nors gamintojas ateinantį šimtmetį automobilius įsipareigoja gaminti Kriu, bet tuo pačiu ruošiamasi ir skaitmeninei erai. Todėl jau patvirtinta, kad „Bentley“ investuos į naujus tyrimų ir tobulinimo bei automobilių bandymų centrus.

Ši plėtra ir didelis dėmesys skaitmenizacijai sustiprins „Bentley“ kaip vertybes, inovacijas ir klientų poreikius suderinančio gamintojo poziciją. Juk tvarumas, naujovės ir bendradarbiavimas yra vertybės, kurių svarba kaip niekad aktuali vis labiau besiskaitmenizuojančiame pasaulyje.

Žingsnis į naują amžių

„Bentley“ įgyvendinamas skaitmenizacijos procesas visuose įmonės lygmenyse leidžia sukurti naują vertę savo klientams. Gamintojas kuria tinklą, sujungiantį individualias paslaugas, kurias klientas gali pasiekti per produkto vizualizacijas, taip sukuriant unikalią skaitmeninę kelionę ir užtikrinant visavertę patirtį.

Nors „Bentley“ visu greičiu juda į elektrifikaciją, tačiau „Beyond100“ planas atveria naujas galimybes bekompromisei gamintojo divizijai „Mulliner“. Šiuo metu šis padalinys dirba trimis kryptimis – „Mulliner Classic“, „Mulliner Collections“ ir „Mulliner Coachbuilt“.

Neseniai pristatytas „Bacalar“ žymi naują „Mulliner Coachbuilt“ erą. Tai išskirtinis GT klasės automobilis, kuriame panaudoti elementai ir medžiagos, demonstruotos „EXP 100 GT“ studijiniame modelyje. Šimtą metų „Bentley“ demonstravo, apibrėžė ir įtvirtino GT klasės automobilių standartus, o „Bacalar“ yra geriausia to demonstracija.

Gamintojas įsitikinęs, kad norint išlaikyti prekės ženklo reputaciją ir suteikti klientams išskirtinę patirtį, dėmesį reikia skirti būsimų ir esamų „Bentley“ vairuotojų poreikiams, kurie siekia būti socialiai atsakingi. „Beyond100“ strategija leis „Bentley“ būti tvirtai priešakyje ir užtikrinti gamintojo ateitį dar vienam nepakartojamam šimtmečiui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)