Inovatyvių medžiagų naudojimas leido sumažinti bendrą automobilio svorį, o moderniausios technologijos, kaip keturi vairuojami ratai, padidino manevringumą mieste bei stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

Atnaujintas W12

Flying Spur12 cilindrų variklis renkamas rankomis „Bentley“ gamykloje Kru mieste, šalia Mančesterio. Tai – „Bentley“ 6 litrų W12 variklis su dviem turbokompresoriais, pasiekiantis 635 AG pajėgumą bei 900 Nm sukimo momentą. Suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, prabangus sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,8 sek. bei pasiekia didžiausią 333 km/val. greitį.

Technologinė pažanga toli gražu nesibaigia po variklio dangčiu – interjere modernių elementų ne ką mažiau. 12,3 colio įstrižainės ekrane galima koreguoti kone visus automobilio nustatymus, o papildomi jame sumontuoti jutikliai užtikrina tikslią bei greitą reakciją į paspaudimus.

Sportinis sedanas siūlo daugybę asistentų, leidžiančių vairuotojui atsipalaiduoti – tai pagalbininkai mieste bei eismo spūstyse „City Assist“ bei „Traffic Assist“, leidžiantys automobiliui nedideliu greičiu judėti visiškai autonomiškai. Naktinio matymo sistema bei projekcinis ekranas užtikrina, kad vairuotojas galėtų koncentruotis į kelią, o „Top View Camera“ suprojektuoja automobilio vaizdą iš viršaus ar šono bei leidžia detaliai apžvelgti visą aplinką parkuojantis.

Automobilio gale daugybė funkcijų – užuolaidų nuleidimas, masažas ar klimato kontrolė – valdoma dailiai į porankį integruotu bei išimamu nuotolinio valdymo pultu.

Naujajame „Flying Spur“ siūlomos trys garso sistemos. Jau standartinę 10 garsiakalbių 650 vatų įvertins kiekvienas melomanas, o išskirtinių poreikių klientams skirtos specialiai šiam automobiliui suprojektuotos „Bang & Olufsen“ (16 garsiakalbių, 1 500 W) bei „Naim“ (19 garsiakalbių, 2 200 W) sistemos.

Sportiškas ir komfortiškas

Sportinis sedanas sukonstruotas ant modernios platformos, jo važiuoklėje panaudota daugybė lengvų, tačiau tvirtų aliuminio bei kompozitinių detalių. Trečiosios kartos „Flying Spur“ ratų bazė – 130 mm ilgesnė nei pirmtako, jo viduje dar daugiau erdvės visiems keleiviams, o arčiau automobilio priekio suprojektuota ratų ašis užtikrina geresnį svorio paskirstymą bei puikias valdymo savybes.

Naujasis „Bentley Flying Spur“, kaip ir pastarieji modeliai, yra varomas keturiais ratais. Kasdieninėse situacijose išskirtinis „Grand Touring“ sedanas yra varomas galiniais ratais, o priekiniai įjungiami tik užfiksavus praslydimą – ši sistema veikia visiškai automatiškai ir užtikrina sportinio sedano valdymo savybes bei maksimalų saugumą.

Sedanas yra labai manevringas ir greitai įsibėgėja. Galiniai vairuojami ratai padidina stabilumą važiuojant dideliu greičiu, ypač staigiau persirikiuojant – tuomet jie vos pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai.

„Bentley Dynamic Ride“ sistema sukonfigūruota taip, kad padidintų važiavimo stabilumą ir komfortą tuo pačiu metu. Tokias tarpusavyje iš pirmo žvilgsnio nesuderinamas funkcijas ji suvienija stebėdama kelią ir akimirksniu, daugybę kartų per sekundę, automatiškai reguliuodama amortizatorių suspaudimo jėgą – 48 V įtampos sistema užtikrina maksimaliai greitą reakciją į kelio nelygumus. Automobilis prisitaiko prie vairuotojo nuotaikos – jis gali būti komfortiška prabangos oaze, o smarkiau paspaudus akceleratorių priversti pasijusti tarsi lenktyniniame bolide.

Naująjį „Bentley Flying Spur“ galima užsisakyti jau šių metų rugpjūčio mėnesį, o pirmiesiems klientams automobilis bus pristatytas 2020 m. pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)