„BMW 8 Coupe“ jau rieda nuo „BMW Dingolfing“ gamyklos konvejerio, o variklis pačiam dinamiškiausiam gamos modeliui surenkamas pagrindinėje įmonės gamykloje Miunchene, Vokietijoje, skelbiama BMW atstovų išplatintame pranešime žiniasklaidia. Ši gamykla – vieta, kur kuriami patys galingiausi varikliai, montuojami į pačius prabangiausius automobilius – čia pirmiausia diegiamos naujausios technologijos bei dirba aukščiausią kvalifikaciją turintys koncerno inžinieriai.
Automobilis su šiuo „BMW M Performance“ 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliu yra žinomas „BMW M850i xDrive Coupe“ pavadinimu. Variklio kūrėjų išmanumas leido jį suprojektuoti taip, kad būtų pasiektas aukštas suspaudimo laipsnis – 10,5:1.
Variklio blokas, karteris ir cilindrų galvutė liejami modernioje „BMW Group Landshut“ gamykloje. Visoms detalėms priskiriamas unikalus kodas, o siekiant maksimalaus efektyvumo ir kokybės, kiekvienas gamybos procesas yra įrašomas – net kiekvieno varžto prisukimui reikalinga jėga. Mechaniniam apdorojimui ir galutiniam surinkimui variklio dalys gabenamos į Miunchene esančią pagrindinę BMW gamyklą.
Ten pat, kur ir „Rolls-Royce“
4,4 l variklis pasiekia 390 kW (530 AG) galią bei didžiausią 750 Nm sukimo momentą, pasiekiamą prie 1800–4600 aps./min. Tokia jėgainė leidžia „BMW M850i xDrive Coupe“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sek. bei pasiekti elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.
„BMW 8 Series Coupe“ turi keturis važiavimo režimus: „Comfort“, „Eco Pro“, „Sport“ ir „Sport+“. Naudojant bet kurį iš jų, automobilio pavarų dėžė bendrauja su navigacijos sistema ir planuoja artimiausius žingsnius – nuokalnėje atliekamas stabdymas varikliu, prieš greitesnius posūkius vengiama bereikalingo pavaros žeminimo ir t. t. Prie ekologijos prisideda ir visuose modeliuose montuojama „Start-Stop“ sistema.
Miunchene surenkami ne tik šie V8, bet ir kiti „BMW M“ serijos šešių bei aštuonių cilindrų varikliai. Taip pat – dvylikos cilindrų varikliai, montuojami į prabangiausius „BMW 760Li xDrive“ bei „Rolls-Royce“ modelius.
Sportiška prigimtis
Šiemet pristatyta serijinė „BMW 8 Series Coupe“ versija – su niekuo nesupainiojamas sportinis automobilis. Jo bazė nebus naudojama sportiniam automobiliui kurti – priešingai, serijinis kasdienai skirtas modelis yra sukurtas pagal lenktynėms parengtą modelį.
Dar praėjusioje Frankfurto automobilių parodoje buvo parodytas pirmasis „8 Series“ šeimos narys – pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui paruoštas „BMW M8 LM GTE“ ir tik šiemet debiutavo „BMW 8 Series Coupe“. Taip pat paskelbta apie ketverių durų „BMW 8 Series Gran Coupe“, kabrioleto bei „BMW M8“ kūrimą.
„BMW 8“ vardas į pasaulio automobilių rinką sugrįžta po beveik 20 metų pertraukos. Tai – prabangiausias gamintojo kupė.
Čia netrūksta išskirtinių prabangos elementų. „iDrive“ sistemos valdymo ir pavarų perjungimo svirtys yra pagamintos iš „Swarowski“ krištolo bei dūminio kvarco. Kiekviename 8 serijos modelyje montuojama 16 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma 1 375 vatų galingumo „Bowers & Wilkins“.
„BMW 8 Series Coupe“ gali būti įdiegtos visos naujausios gamintojo saugumo sistemos: tai projekcinis ekranas, gyvūnus ir žmones fiksuojanti naktinio matymo sistema, automobilį į siauriausias vietas įterpti padedantis statymo asistentas, o speciali skaitmeninio rakto technologija leidžia „BMW“ atrakinti išmaniuoju telefonu.
Pirmuosius klientus Lietuvoje automobilis pasieks lapkričio mėnesį.