Šiuo metu koncernui priklauso dešimt gamyklų visame pasaulyje, įskaitant ir dvi Olandijoje bei Didžiojoje Britanijoje, kurios gamina „Mini“ automobilius. Artimiausioje ateityje keturios gamyklos gamins tik priekiniais ratais varomus modelius, penkios – galiniais.
Išimtis numatyta tik Kinijoje esančiai gamyklai, kuri šios šalies rinkai gamins abiejų tipų mašinas.
Ši strategija labiausiai palies dvi Vokietijos gamyklas – Leipcigo ir Regensburgo, kur gaminami skirtingų tipų automobiliai – šios gamyklos turi sudėtingiausius gamybos kompleksus.
Per artimiausius trejus metus jos gamins tik priekiniais ratais varomas mašinas. Kitų modelių gamyba bus arba nutraukta, arba perkelta kitur. Leipcigo gamykloje išliks ir specialus konvejeris, skirtas „i“ šeimos elektra varomiems automobiliams.
Kasmetinėje BMW koncerno pardavimų aptarimo ir ateities planų konferencijoje gamybos direktorius išdavė ir keletą įdomių ateities faktų. Vokiečiai patvirtino, kad netrukus išleis dar vieną visureigį – prabangų X7. Tiesa, kada tai įvyks, atskleista nebuvo. Aiškui tik tiek, kad tai neįvyks anksčiau 2019-ų metų.
Per artimiausius kelerius metus rinkoje debiutuos ir naujas „i“ šeimos elektromobilis. Artimiausiu metu debiutuos atviras „BMW i8“ rodsteris, o jau kitais metais pasirodys atnaujintas i3 – jis gaus talpesnes baterijas ir galės nuvažiuoti pilnai pakrautais akumuliatoriais gerokai toliau, nei iki šiol.
Be to, netrukus debiutuos „plug-in“ tipo hibridinis „Mini“ modelis.
BMW koncernas ketina ir toliau investuoti į hibridines technologijas bei teigia, kad per šį dešimtmetį tikisi sukurti tokį vandeniliu varomą modelį, kuris galėtų nepasipildęs degalų nuvažiuoti iki 700 km.
„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.