„Prieš 3,5 metų debiutavęs pirmasis BMW didysis visureigis „X7“ dėl savo siūlomos išskirtinės prabangos, komforto, dinamiškumo ir universalumo greitai tapo populiariausiu BMW modeliu prabangių automobilių klasėje. Esame tikri, kad pristatytas atnaujintas „X7“ tęs savo pirmtako sėkmę ir sustiprins BMW pozicijas prabangių automobilių segmente“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Naujos kartos dizainas
Išorėje ryškiausiai į akis krenta panaudoti nauji progresyvaus BMW dizaino elementai. Pirmą kartą BMW istorijoje priekyje „X7“ nuo šiol montuos du, horizontaliai atskirtus LED žibintų segmentus. Prie variklio dangčio montuojami siauri dienos šviesos bei posūkių žibintai, o kiek žemiau – artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai. Pastarieji yra šiek tiek tamsinti, kad atrodytų it priekinio buferio dalis.
Dar vienas automobilio priekyje dėmesio vertas atnaujinimas – šviečiančios BMW grotelės. Jos bus standartiškai diegiamos „M60i xDrive“ versijoje, bet galės būti papildomai pasirenkamos ir kitose versijose.
Automobilio gale į akis taip pat pirmiausia krenta atnaujinti, itin siauri žibintai su 3D efektais. Sportiškos ir atletiškos išvaizdos atnaujintam modeliui suteiks ir galinius žibintus jungianti horizontali dūminio stiklo spalvos chromuota apdailos juosta.
Daugiau komforto ir prabangos viduje
Kaip įprasta „BMW X7“, atnaujintas modelis yra labai erdvus. Standartinis modelis turės 7 sėdimas vietas, tačiau pirkėjai galės rinktis ir versijas su 6 sėdimomis vietomis. Tokia versija turės patogesnes, atskiras vidurinės eilės sėdynes, kas leis lengviau pasiekti ir bendrauti su sėdinčiais automobilio gale. Standartinėje įrangoje priekinės automobilio sėdynės turės šildymo funkciją.
Atnaujintame modelyje vairuotojo erdvė dvelkia technologijomis ir prabangia elegancija. „X7“ turės naujausią BMW išlenktą ekraną, už kurio slypi aštuntos kartos BMW operacinė sistema, siūlanti dar intuityvesnį ir patogesnį įvairių automobilio parametrų ir informacinės-pramoginės sistemos valdymą – per lietimui jautrų ekraną, gestais ar balsu. Salono priekyje modernumo suteikia siauro dizaino ventiliacijos angos, prabangūs salono apšvietimo ir stiklo apdailos sprendimai.
Standartinėje įrangoje montuojama keturių zonų klimato kontrolės sistema, stiklinis panoraminis stogas, hi-fi sistema, sportinis odinis vairas su ant jo montuojamomis pavarų perjungimo svirtimis ir bevielio telefono įkrovimo funkcija.
Už papildomą mokestį galima užsisakyti modelį su panoraminiu „Sky Lounge“ stogu (su LED šviesomis), itin aukštos kokybės erdvinio garso sistema „Bowers & Wilkins Diamond“, šildomu vairu ir rankų atramomis priekyje, ventiliuojamomis sėdynėmis su masažo funkcija priekyje, šildomomis vidurinės bei galinės eilių sėdynėmis bei kita įranga.
Automobilis turi skaitmeninio rakto funkciją – jį galima atrakinti ir užrakinti telefonu. Per „My BMW“ programėlę galima nuotoliniu būdu valdyti ir kitas automobilio funkcijas, o keliaujant – patogiai prijungti telefoną prie automobilio sistemų. „BMW X7“ taip pat gali būti įdiegta eSIM kortelė, automobilis palaiko 5G ryšio technologiją.
Efektyvesni varikliai
Atnaujinti modeliai pasižymės patobulintais varikliais. Galingiausias jų – benzininis, 4,4 litrų darbinio tūrio V8 agregatas, montuojamas į „BMW X7 M60i xDrive“ versiją. BMW sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ patobulintas variklis išvystys 390 kW/530 AG galią.
„BMW X7 xDrive40i“ ratus suks galingu atsaku ir dideliu galios rezervu išsiskiriantis vienaeilis 6 cilindrų „BMW TwinPower Turbo“ benzininis variklis. Šio naujos kartos variklio galia siekia 280 kW/380 AG ir tai yra 35 kW/47 daugiau nei jo pirmtakas.
Dyzelinė modelio versija „xDrive40d“ turės 6 cilindrų variklį, o jo maksimali galia – 259 kW/352 AG.
Verta paminėti, kad visi nauji varikliai turi integruotą 48V dalinę hibridinę technologiją (mild-hybrid), kuri varikliams suteikia papildomai 9 kW/12 AG galios. Visuose modeliuose taip pat bus diegiama aštuonių laipsnių „Steptronic Sport“ pavarų perjungimo sistema.
Dinamiškumo ir komforto atnaujintam „X7“ suteiks ir patobulinta važiuoklė, turinti adaptyvią dviejų ašių pneumatinę pakabą kartu su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais.
Autonominės ir vairuotojo asistavimo sistemos
„BMW X7“ bus diegiamos žymiai išplėstos autonominio vairavimo ir parkavimo sistemos, kurios suteiks daugiau komforto ir saugumo. Tarp naujovių – išplėstos įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistemos funkcijos, saugančios nuo susidūrimo su dviratininkais, pėsčiaisiais ar priešpriešiais atvažiuojančiomis transporto priemonėmis. Už papildomą mokestį pasirenkama aktyvioji greičio palaikymo sistema su „Stop&Go" funkcija gebės pati paisyti greičio ribojimų, stebėti maršrutą ir atpažinti šviesoforų signalus. Dar viena naujovė – „X7“ įspės išlipančius keleivius, jeigu kils susidūrimo pavojus atidarant dureles.
Į standartinę parkavimo asistento „Parking Assistant“ įrangą įeis atbulinės eigos kamera ir atbulinės eigos asistentas. O užsisakant automobilį su „Parking Assistant Professional“ sistema, atbulinės eigos asistentas galės perimti automobilio valdymą ir važiuoti iki 200 metrų atstumą. Naujoji priekabos valdymo asistavimo funkcija „Trailer Assist“ palengvina manevravimą atbuline eiga, kai velkama priekaba.