„Lietuvoje itin populiarūs X5 ir X6 modeliai, po atnaujinimo, pasiūlys dar daugiau komforto, prabangos, sportiškumo ir vairavimo malonumo. Šie modeliai jau šiandien yra lyderiai savo segmente, todėl esame įsitikinę, kad atnaujintos versijos, siūlančios dar galingesnę jėgainę, hibridines technologijas, modernų dizainą ir autonomiškumą, sustiprins šią lyderystę. Lietuvą pasieks vasarą“, – sako „BMW“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Siauresni, atnaujinto dizaino žibintai

Iš išorės pirmiausia į akis krenta atnaujintuose modeliuose įmontuoti 35 mm siauresni priekiniai žibintai. Dėl savo formos jie suteikia automobiliui dar pažangesnę ir sportiškesnę išvaizdą. Dienos šviesos žibintai įgavo rodyklių pavidalą, jos taip pat tarnaus ir kaip posūkio signalai.

Atnaujinti X5 ir X6 taip pat turės švytinčias „BMW Iconic Glow“ priekines groteles (modeliuose su šešių cilindrų versijose jie užsakomi kaip papildoma įranga).

X5 modelis taip pat išsiskiria ir atnaujintu priekiniu buferiu: vertikalios oro sklendės bei apatinė oro įsiurbimo anga, papildyta dekoratyvine chromo apdailos detale, atrodo estetiškiau. Jau standartinėje komplektacijoje visos X5 versijos turės „xLine“ dizaino sprendimus.

Tuo tarpu atnaujinto BMW X6 sportiškumą pabrėš ne tik siauresni priekiniai žibintai, bet ir į standartinę komplektaciją įeinantis „M Sport“ paketas. Trimatis priekinio sparno raižinys pabrėžia automobilio plotį ir aptakų kėbulą, stilingai atrodo ir dailūs šoniniai slenksčiai su „M Shadowline“ apdaila. Už papildomą mokestį šiais sprendimais džiaugtis galės ir BMW X5 vairuotojai.

BMW X5

Šiuolaikines madas diktuojantys sprendimai salone

Vairuotojų patogumui ir saugumui, atnaujinti BMW X5 ir BMW X6 pasižymės naujausiais BMW skaitmeniniais sprendimais. Abiejuose modeliuose įdiegta 8 kartos BMW operacinė sistema su pažangiausia „iDrive“ valdymo sistema.

Automobilio salono priekyje – išlenktas BMW monitorius, kurį sudaro du ekranai. Vairuotojai aktualiausią informaciją matys už vairo esančiame 12,3 colio informaciniame ekrane, o kitas svarbias funkcijas reguliuoti galima 14,9 colio valdymo ekrane. Dėl jutiklinio valdymo gerokai sumažėjo mygtukų ir jungiklių skaičius, tad automobilio salonas yra moderniai minimalistiškas.

Abiejuose automobilių modeliuose gamintojai įdiegė pažangias automatinio vairavimo ir parkavimo sistemas. Tarp atliktų atnaujinimų – patobulinta įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistema, kuri perspės apie gręsiantį susidūrimą su dviratininkais ar pėsčiaisiais sukant iš kelio. Taip pat – automatinė greičio ribojimo pagalbos sistema, patobulintas įspėjimas dėl išsukimo nuo kelio, aktyvi navigacija, šviesoforų atpažinimo sistema, avarinio sustojimo asistentas ir pagalbinės funkcijos persirikiuojant.

Už papildomą mokestį į automobilius galima įsidiegti parkavimo asistento technologiją, kuri automatiniu būdu parkuoja automobilį, vairuotojui net nesant salone. „Parking Assistant Professional“ sprendimas leidžia automatizuotai parkuotis į stovėjimo vietą vairuotojui esant iki 200 metrų atstumu, automobilį valdant lauke ir naudojant „My BMW“ programėlę.

Į standartinę abiejų automobilių komplektaciją įeina į odą panaši „Sensafin“ medžiagos apdaila padengtas prietaisų skydelis, kurį elegantiškai papildo medienos apdaila. Dar viena naujovė – tai LED apšvietimo juosta, integruota priekinėje keleivių zonoje.

Už papildomą mokestį galima įsigyti „Comfort“ paketą, į kurį įeina automobilio panelės šildymas, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, priekinių sėdynių ventiliacija, puodelių laikikliai su šildymo ir šaldymo funkcija, durų pritraukėjai, akustinis stiklas ir kiti privalumai.

BMW X6

Hibridas vien elektra nuvažiuos iki 110 km

Pagrindinis naujųjų modelių inžinerinis atnaujinimas – patobulinti, dar daugiau galios turintys varikliai. Tiek X5, tiek X6 modelius bus galima užsisakyti su aštuonių arba šešių cilindrų benzininiu varikliu, taip pat su šešių cilindrų dyzeliniu varikliu. Visos versijos (išskyrus iš tinklo įkraunamą hibridą) turės integruotą 48V dalinę hibridinę technologiją (mild-hybrid). Nepriklausomai nuo pasirinkimo, variklio galia į ratus perduodama per automatinę aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę.

BMW X5, kaip ir iki šiol, turės ir iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją – „BMW X5 xDrive50e“. Joje bendra benzininio ir elektros variklių galia paaugo iki 360 kW/490 AG, o nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgi per 4,8 sekundės. Atnaujintas hibridas ne tik sportiškesnis, bet ir geba vien elektra įveikti didesnį atstumą – 94-110 km (pagal WLTP standartą). Tą užtikrina automobilyje montuojama didesnė, 25,7 kWh talpos baterija.

Galingiausios ir greičiausios bus versijos su 4,4 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų benzininiais varikliais – „BMW X5 M60i xDrive“ ir „BMW X6 M60i xDrive“. Jų agregatai išsiskiria 390 kW/530 AG galia ir maksimaliu 750 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki 100 km/h šie modeliai įsibėgi per 4,3 sekundės.

„BMW X5 xDrive40i“ ir „BMW X6 xDrive40i“ modeliuose bus montuojamas 3,0 litro šešių cilindrų benzininis variklis. Jis išvysto 280 kW/380 AG galią ir iš vietos 100 km/val. greitį leidžia pasiekti per 5,4 sekundės.

Tuo tarpu versijos su dyzeliniu varikliu – „BMW X5 xDrive30d“ ir „BMW X6 xDrive30d“ – pasižymi 219 kW/298 AG galia, ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgi per 6,1 sekundės.

Įgaliotoji BMW atstovė „Krasta Auto“ skelbia, kad abu modeliai Lietuvoje, kaip ir kitose rinkose salonuose pasirodys 2023 m. balandį. BMW X5 modelio kaina prasidės nuo 83 449 eurų, o BMW X6 – 88 449 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją