„Dėl savo sportiškos išvaizdos ir preciziško valdymo BMW 3 serijos modeliai nuo pat pirmojo modelio debiuto buvo vertinami kaip pavyzdiniai vidutinio dydžio premium automobiliai. Pirmasis BMW 3 sedanas buvo išleistas prieš 45 metus, o universalas – prieš 35-erius ir ši serija smarkiai prisidėjo prie BMW sėkmės. Šiandien debiutuojanti atnaujinta versija neabejotinai sustiprins „BMW 3" pozicijas savo segmente", – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Oficiali BMW atstovė mūsų šalyje, bendrovė „Krasta Auto", praneša, kad atnaujinti „BMW 3" modeliai į kelius Lietuvoje išriedės jau nuo liepos mėnesio. Modelių kainos mūsų rinkoje kol kas dar nepaskelbtos.
Progresyvesnė ir sportiškesnė išvaizda
Iš priekio atnaujintas „BMW 3" atrodo gerokai sportiškesnis nei pirmtakas dėl dinamiškumą pabrėžiančios buferio struktūros, linijų, didesnių oro įsiurbimo angų bei, žinoma – naujo dizaino priekinių grotelių ir siauresnių „Full-LED" priekinių žibintų. Už papildomą mokestį pirkėjai galės rinktis adaptyviuosius žibintus, kurie pasižymi melsvos spalvos akcentais, kuris bus itin pastebimi tamsoje.
Sportiškumo BMW dizaineriai suteikė ir „trečiuko" galui – čia taip pat montuojami siauresni žibintai, o galinių ratų arkos tapo platesnės, „raumeningesnės". Atnaujintame modelyje didesnė dalis automobilio gale esančių detalių dažoma kėbulo spalva, o dujų išmetimo angos tapo masyvesnės ir, priklausomai nuo modelio varianto, jų skersmuo siekia nuo 90 iki 100 mm. Standartiškai atnaujintame „BMW 3" modelyje montuojami 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai.
Sportiškų elementų entuziastai už papildomą mokestį taip pat galės pasirinkti „M Sport" paketą, kuriame – medaus korio rašto priekinės grotelės, sportiškesnis priekinis ir galinis buferiai bei 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai. Arba – dar daugiau galimybių turintį „M Sport Package Pro" paketą.
Išlenktas monitorius ir platesnė standartinė įranga
Viduje „BMW 3" sulaukė dar didesnių atnaujinimų. Vienas labiausiai pastebimų – salono priekyje montuojamas BMW išlenktas monitorius, kurį sudaro du ekranai – 12,3 colio skersmens vairuotojo informacijos ekranas ir 14,9 colio skersmens nustatymų bei pramogų ekranas. Kadangi daug funkcijų bus valdoma per lietimui jautrų ekraną arba balsu, „BMW 3" vairuotojai ras gerokai mažiau fizinių valdymo mygtukų – tai suteikia salonui papildomos elegancijos.
Ir atnaujintame sedane, ir universale standartinėje įrangoje „BMW 3" turės trijų zonų automatinę klimato kontrolės sistemą, kurią bus galima valdyti balsu arba per lietimui jautrų ekraną. Standartinėje komplektacijoje „BMW 3" turės ir „BMW Live Cockpit Plus" su navigacijos sistema, automatiškai pritemdomą galinio vaizdo veidrodėlį, atstumo jutiklius priekyje ir gale bei kitą įrangą.
Plati variklių gama, tarp jų – įkraunami hibridai
Populiarusis „BMW 3" turės itin platų važiuoklės sistemų pasirinkimą. Efektyvūs vidaus degimo varikliai turės „BMW TwinPower Turbo" technologiją ir elektrifikacijos sprendimus – iš tinklo įkraunamą hibridinę technologiją ar 48V „švelniojo" hibrido sistemą. Sedanas turės tris iš tinklo įkraunamo hibrido versijas („320e", „330e" ir „330e xDrive"), o universalas – net keturias („320e", „320 xDrive", „330e" ir „330e xDrive"). „BMW 3" turės 4 benzininių ir 4 dyzelinių variklių opcijas.
Atnaujintų „BMW 3" variklių galia sieks nuo 110 kW/150 AG iki 275 kW/374 AG. Iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos sugebės vien elektra įveikti iki 62 km nuotolį (pagal WLTP). Galingiausias ir sparčiausias bus „BMW M340i xDrive" modelis, kuris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 4,4 sekundės.
Standartiškai visuose „BMW 3" bus montuojama aštuonių laipsnių „Steptronic" transmisija, tačiau už papildomą mokestį galima bus rinktis ir versijas su „Steptronic sport" pavarų dėže. Ji suteiks dar daugiau dinamiškumo, leis greičiau įsibėgėti ar efektyviau subalansuos traukos kontrolės sistemos veikimą. Dalį modelių taip pat bus galima užsisakyti su išmaniąją visų varančiųjų ratų sistema „xDrive".
Daugiau skaitmeninių technologijų
Naujajame 3 serijos BMW įdiegta naujausios – 8-os kartos – operacinė sistema, kuri suteiks plačias skaitmenines galimybes bei siūlo interaktyvią sąsają tarp vairuotojo ir automobilio. Automobilyje įdiegtos 5G ryšio technologijos, „BMW ID" sprendimas, kuris leidžia individualizuoti savo patirtis, taip pat „Apple CarPlay" ir „Android Auto" integracija. Funkcionalumų atnaujinimus bus galima atsisiųsti per nuotolį, o valdyti dalį funkcijų bus galima ir telefonu, per „My BWM" programėlę.
Atnaujintuose modeliuose bus diegiama ir daug autonominio vairavimo bei parkavimo sprendimų. Pavyzdžiui, jau standartinėje įrangoje „trečiukai" turės perspėjimo apie gresiantį priekinį susidūrimą sistemą su automatinio stabdymo funkcija. Ši sistema pastebės ne tik kitas transporto priemones, bet ir dviratininkus bei pėsčiuosius. Standartiškai taip pat bus diegiama greičio palaikymo sistema su stabdymo funkcija, perspėjimo apie išvažiavimą iš juostos ir kitos sistemos.
Už papildomą mokestį bus galima įsigyti ir projekcinį „BMW Head-Up Display" ekraną bei „Driving Assistant Professional" sistemą su išplėstinėmis vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcijomis, aktyvaus greičio palaikymo sistema su „Stop&Go" funkcija, šviesoforų atpažinimo ir kitomis funkcijomis.