6.6 litro darbinio tūrio 12 cilindrų variklis su dviem turbinomis generuos 592 AG galią prie 5500 variklio apsukų per minutę, o 800 Nm maksimalus sukimo momentas bus pasiekiamas jau nuo 1500 apsukų.

Automobilis varomas visais ratais per bavarų gamintojo „xDrive“ sistemą.

Galingiausias gamintojo flagmanas iki šimto kilometrų per valandą greičio įsibėgės per vos 3,9 sekundės, o jo maksimalus greitis elektronikos ribojamas ties 250 km/val. atžyma.

Variklio galią ratams perduoda automatinė aštuonių laipsnių pavarų dėžė, kurios programinė „M Performance“ įranga pavaras perjungia sportiškiau nei tradiciškai. Transmisiją taip pat galima valdyti rankiniu būdu už vairo esančiomis mentelėmis.

Ši septintuko versija gavo išskirtinio dizaino 20 colių skersmens ratlankius, keturgubą išmetimo sistemą su reguliuojamu garsu ir „M Performance“ išvaizdos paketą, kuriame – aerodiniamiai elementai bei šiek tiek pakeistas bamperių profilis.

Salone – daug smulkių detalių, pabrėžiančių modifikacijos išskirtinumą ir specialus, naujas „M Performance“ vairas.

Įdomu tai, kad Bavarijos gamintojo automobilių perdirbimu užsiimanti kompanija „Alpina“ jau pademonstravo savo galingiausią septintuko versiją ir ji, panašu, vis tiek bus įspūdingesnė nei paties BMW pasiūlymas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)