Šalia šių naujienų, koncernas taip pat pademonstruos progresą elektrifikuojant esamas modelių serijas – debiutuos du nauji iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai „BMW 225xe“ ir „BMW 330e“ modeliai.
Didžiausio dėmesio parodoje turėtų sulaukti jau anonsuotas, bet gyvai iki šiol dar nedemonstruotas BMW flagmanas – prabangioji 7-oji serija. Su šiuo automobiliu BMW pristatė daug inovacijų rinkoje – automobilio konstrukcijoje naudojamas anglies pluoštas, dėl kurio BMW 7 tapo lengviausiu savo segmento automobiliu, ir tuo pačiu itin tvirtu, saugiu bei dinamišku.
Modelis taip pat yra pirmasis, kuris moka savarankiškai, be vairuotojo pagalbos įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos, o jo informacinę-pramoginę sistemą galima valdyti rankų gestais.
Į BMW 7 montuojami novatoriški lazeriniai žibintai, vadinami ateities technologija, nes jų šviesos spindulys siekia 600 metrų – tai prilygsta dviem televizijos bokštams.
Viduje BMW 7 siūlys įspūdingą prabangą – masažines kėdes, reguliuojamą salono apšvietimą, aukščiausios kokybės apdailos medžiagas, galimybę bevieliu būdu įkrauti telefono bateriją ir kt.
Be itin efektyvių naujos kartos šešių cilindrų ir V8 variklių, Frankfurte BMW pademonstruos ir modelį su hibridine pavara – „BMW 740e“.
Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir pasiekti maksimalų 120 km/val. greitį.
Naujasis, dar sportiškesnis „BMW X1“
Antrąja svarbia BMW naujiena Frankfurte taps antros kartos „BMW X1“ modelio premjera. Šis kompaktinis padidinto pravažumo modelis savo segmente išsiskirs sportiškumu. Modernesnės išvaizdos automobilis taip pat tapo erdvesnis tiek keleiviams, tiek ir bagažui. Naujasis „BMW X1“ yra 53 mm aukštesnis už ankstesnįjį, vairuotojo ir keleivio sėdynės yra 36 mm, o keleivių – 64 mm aukščiau nei pirmos kartos „BMW X1“. Bagažinės talpą BMW padidino iki 505 litrų ir tai yra beveik 17 proc. daugiau negu ankstesnėje modelio versijoje.
„BMW X1“ turi naujos kartus efektyvesnius variklius, patobulintą išmaniąją visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistemą ir naują važiuoklės technologiją. Tai užtikrins dar didesnį „BMW X1“ sportiškumą, efektyvumą ir didesnį važiavimo komfortą.
Iš tinklo įkraunami „BMW 330e“ ir „BMW 225xe“
Frankfurte BMW demonstruos ir naująją BMW 3 seriją, kuri jau kelis mėnesius parduodama ir Lietuvoje. Tai sėkmingiausias BMW modelis – iki šios dienos visame pasaulyje parduota daugiau nei 14 mln. BMW 3 serijos automobilių. Šis modelis šiuo metu siūlomas su 4 benzininiais ir 7 dyzeliniais varikliais, tačiau nuo 2016 m. debiutuos ir iš tinklo įkraunamas hibridas – sedanas „BMW 330e“.
Šis naujasis modelis išvystys 185 kW/252 AG galią, o vidutinės degalų sąnaudos tesieks 1,9-2,1 l/100 km. Modelis taip pat bus draugiškas aplinkai – CO2 emisijos sieks 44-49 g/km.
Nuo 2016 m. hibridinės pavaros gama pasipildys ir dar vienu modeliu – BMW 2 serijos „Active Tourer“. „BMW 225xe“ turės ne tik elektros pavarą, bet ir keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“. Be to, inžinieriai ličio jonų bateriją sumontavo po galine sėdyne, tad ji neužims papildomos vietos ir „BMW 225xe“ išliks kaip vienas erdviausių automobilių savo klasėje.
„BMW eDrive“ technologija ir 1,5 litro trijų cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija suteikia galimybę „Active Tourer“ vien elektra nuvažiuoti iki 41 kilometrų. Elektros pavara suka galinius ratus, o benzininis variklis – priekinius. Šis hibridinis modelis išvysto 165 kW/224 AG galią, vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu siekia 2,0 – 2,1/100 km., o CO2 emisija – 46-49 g/km.
Patobulintas našesnis sportinis modelis lenktynėms: naujasis „BMW M6 GT3“
BMW koncernas pasirinko Frankfurto automobilių parodą pristatyti naująjį flagmaną, skirtą sportinėms ištvermės lenktynėms – „BMW M6 GT3“. Naujasis lenktynių automobilis buvo sukurtas pagal „BMW M6 Coupe“, jame sumontuotas V8 variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Automobilis turi naują važiuoklę, o modelio panaudojus anglies pluošto medžiagas automobilio svoris nesiekia 1300 kilogramų.
Be „BMW M6 GT3“, koncernas Frankfurte taip pat pristatys „BMW M6“ modelio „Competition Edition“ versiją. Ji turės įvairesnį kėbulo spalvų pasirinkimą, anglies pluošto elementus, išskirtinę odinę sėdynių apdailą ir kitų skiriamųjų bruožų. Automobilyje montuojamas 4,4 l V8 benzininis variklis su „MTwinPower Turbo“ technologija, kuris išvysto 441 kW/600 AG galią. Su „Driver“ paketu „BMW M6 Coupe“ gali pasiekti net 305 km/val. greitį.
Be naujųjų modelių, Frankfurto automobilių parodoje BMW taip pat pademonstruos lazerinių žibintų technologiją, kuri užtikrina daug geresnį matomumą vairuotojui nakties metu. Mėlyna lazerių spalva lempoje virsta ryškiai balta, kuri neakina ir yra 10 kartų ryškesnė nei halogeninių, ksenoninių ar LED žibintų skleidžiama šviesa, tačiau sunaudoja 30 proc. mažiau energijos. Lazeriniai žibintai veikia su kitomis automobilio sistemomis ir gali iš anksto apšviesti posūkį ar infraraudonųjų spindulių pagalba užfiksuoti už 100 m. esantį gyvūną ar pėsčiąjį.