„Tiems, kurie nori per motociklų sezono atidarymą išvažiuoti su nauju motoriniu žirgu, pats laikas užsisakyti išsvajotą pirkinį. Mat užsakius naujos kartos BMW motociklus, iš gamyklos pas motociklininkus Lietuvoje jie vidutiniškai atkeliauja per du mėnesius“, – pažymi „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
Penkios naujienos
2015 m. pavasarį galima bus pasigrožėti naujuoju galingu BMW sportiniu motociklu – „BMW S 1000 RR“. Šis naujausių technologijų gražuolis išvystys didesnę galią nei ankstesnieji modeliai ir bus 4 kg lengvesnis, tad lenktynių trasoje privers sunerimti varžovus. Kaip pastebi motociklų sporto klubo „Coffee Racers“ prezidentas ir lenktynininkas Adomas Dautartas, technologiškai labai pažangūs BMW sportiniai motociklai Baltijos šalių lenktynių trasose dabar yra geidžiamiausi. Anot jo, daug simpatijų šiems motociklams prideda jų standartinė komplektacija, į kurią įeina daugybė lenktynininkams svarbių dalykų.
„Kai BMW 2009 metais išleido savo pirmąjį sportinį motociklą, gamintojas sportinių motociklų kartelę iškart pakėlė į kitą lygį ir iki tol dominavę japonų gamintojai turėjo pripažinti bavaro pranašumą, – pastebi A. Dautartas. – O šis naujasis modelis, nors išvaizda panašus į savo pirmtaką, yra visiškai naujas motociklas su daugybe patobulinimų. Vien ką reiškia naujos kartos greito bėgių perjungimo sistema, kuri leidžia ne tik didinti, bet ir mažinti bėgius be sankabos. Vokiečiai „S 1000 RR“ vairuotojams pasiūlė ir šildomas rankenas, taip užsimindami, kad su sportinuku yra malonu važinėtis ir gatvėmis.“
Taip pat tarp BMW naujienų – gatvės motociklas „BMW R 1200 R“ ir sportinis-turistinis „R 1200 RS“. Naujasis „BMW R 1200RS“ yra 1976-ųjų „R 100RS“ palikuonis, nuo kurio prasidėjo sportinių-tursitinių motociklų segmentas. Šį motociklą varo horizontalus dviejų cilindrų variklis, išvystantis 92kW/125AG. Naujasis modelis turi du važiavimo režimus „Rain“ ir „Road“ bei reguliuojamus amortizatorius – tai leidžia mėgautis sportišku, bet patogiu važiavimu ilgose kelionėse. Papildomai „R 1200 RS“ savininkai gali užsisakyti „Riding“ režimo „Pro“ versiją, kuri stebi motociklo pasvirimo kampą ir užtikrina saugesnį važiavimą.
Naujasis „BMW S 1000 XR“ – sportiškas kelionių motociklas, varomas galingo L4 variklio, perimto iš „S 1000 R“, taip pat pasižymintis pažangia elektronika Šis kelionių žirgas turi didelį priekinį stiklą, be to, ant jo sėdima patogiai išsitiesus – nereikia gulėti ant degalų bako. Taigi jis bus vienas malonumas ilgiems pasivažinėjimams. Šis modelis, apjungdamas enduro, turistinį ir sportinį stilių, sukuria naują – nuotykių-sportinių (Adventure Sport) – motociklų kategoriją.
„BMW Motorrad“ gatvės motociklų pasirinkimą padidina ir naująja „F 800 R“ versija. Naujasis modelis yra vikrus ir dinamiškas bei pasižymi įspūdingomis sprinto savybėmis dėl sutrumpintos pirmosios ir antrosios pavaros. Šis 66kW/90AG išvystantis modelis idealiai tinka važinėjimui miestų gatvėmis, ar netolimoms užmiesčio kelionėms. Be to, turėtų būti patrauklus pradedantiesiems vairuotojams. Važiavimo patogumą užtikrina apverstos šakės ir 10 mm žemiau montuojama vairuotojo ir keleivio sėdynė. „BMW F 800 R“ įdiegtos saugumo technologijos pagal „Safety 360o“ programą. Motocikle standartiškai montuojama ABS sistema, papildomai galima užsisakyti automatinės stabilumo kontrolės sistemą ir elektroninį amortizatorių reguliavimą.
Pasak bendrovės „Krasta Auto“ generalinio direktoriaus, populiariausi Lietuvoje BMW motociklai – enduro.
Be motociklų „BMW Motorrad“ šiemet taip pat iš gamyklos rinkoms pristatys pernai pradėtą gaminti elektrinį motorolerį „BMW C evolution“.
BMW motociklų populiarumas sparčiai auga
Pernai „BMW Motorrad“ visame pasaulyje pardavė daugiausia motociklų per savo istoriją – apie 125 tūkstančius. Tai buvo ketvirti rekordinės prekybos metai. Net ir šių metų sausis, kai jau prasideda motociklų užsakymo naujam sezonui intensyvėjimas, pasižymėjo ryškiu pardavimų augimu. Praėjusį mėnesį šių naujųjų vokiškų motociklų buvo parduota 6263 –15 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Daugiausia – apie ketvirtadalį – motociklų pasilieka gimtinėje Vokietijoje. Vokiečiai lieka ištikimi šiam gamintojui ir daugiausia važinėja būtent BMW motociklais. Antra vieta pagal parduodamų BMW motociklų skaičių atitenka JAV. Kitos BMW motociklus ypač mėgstančios rinkos yra Prancūzija, Italija, Brazilija, Ispanija.