„Padidinto pravažumo modelių paklausa ir toliau nenumaldomai auga, o debiutuojantys BMW X3 M ir BMW X4 M užpildys svarbų sportiškų vidutinio dydžio visureigių segmentą“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Pristatytuose automobiliuose montuojamas naujos kartos 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų benzininis variklis, tapęs galingiausiu kada nors BMW M serijos modeliuose siūlytu tokios konstrukcijos agregatu. Motoras kartu su dviejų turbinų „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia išvystyti maksimalią 353 kW/480 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. „BMW X3 M Competition“ ir „BMW X4 M Competition“ automobiliams skirta variklio modifikacija turės dar didesnę – 375 kw/510 AG – galią.

Tiek BMW X3 M, tiek BMW X4 M nuo 0 iki 100 km/val. gali pagreitėti tik per 4,2 sek., o „Competition“ versijos – akimirka greičiau, per 4,1 sek.

Abiejų modelių vidutinės degalų sąnaudos pagal naują pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą (WLTP) vidutiniškai sieks 10,5 litro benzino šimtui kilometrų, o CO2 emisija – 239 g/km.

Su naujuoju varikliu derinama automatinė aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia parinkti skirtingiems važiavimo režimams tinkamesnius algoritmus ir perjungti pavaras akimirksniu. Kompiuterio kontroliuojama naujos konstrukcijos visų varomų ratų sistema „M xDrive“ su aktyviu galinės ašies diferencialu leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ratų tiksliai pagal poreikius, užtikrinant optimalų sukibimą, didesnį vikrumą posūkiuose ir tikslų norimos trajektorijos laikymąsi. Markės gerbėjams naujoji „M xDrive“ ir jos suteikiamos galimybės jau žinomi iš naujausios kartos „BMW M5“ modelio.

BMW X3 M

Nustatymai – pagal poreikį

Dinamiškumo ir tikslumo, kuriais garsėja BMW M modeliai, pagrindu naujuosiuose automobiliuose tapo sutvirtinti kėbulo elementai bei sofistikuota pakabos technologija. Specialiai M modelių inžinierių suderintos pakabos konstrukcija sukurta tikslingam kinetinių jėgų suvaldymui. Greta mechaninių sprendimų, aktyvuojami ir elektronikos komponentai: kontroliuojami aktyvūs amortizatoriai leidžia užtikrinti tiek komfortišką kasdienį vairavimą, tiek tikslų kelio pojūtį, sumažinant ratų ir kėbulo judesių amplitudę.

Pakabos darbo efektą papildo kiti „M“ modelių elementai: kintamo perdavimo skaičiaus vairo stiprintuvo sistema ir galingą jėgą generuojantys specialaus lydinio stabdžiai. Standartinėje BMW X3 M ir BMW X4 M įrangoje montuojami 20 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiai.

Tiek pakabos, tiek visų varomų ratų, variklio, pavarų dėžės ir vairo stiprintuvo darbo charakteristikos gali būti vairuotojo keičiamos mygtuko paspaudimu. Mėgstantiems sportinius pojūčius vairuotojams „M Dynamic Mode“ režimo dinaminė stabilumo kontrolės sistema leidžia iki tam tikros ribos slysti šonu, tačiau automobiliui pasisukus per daug čia pat apriboja variklio galią ir aktyvuoja intervalinį stabdymą.

BMW M

„M“ dizaino elementai

Kaip ir visi M linijos modeliai, taip ir BMW X3 M bei BMW X4 M versijos išsiskiria papildomais, praktiškais kėbulo apdailos elementais, kurie be estetinių motyvų taip pat optimizuoja aušinimo oru procesus bei pagerina automobilių aerodinamines savybes. Abiejų automobilių „Competition“ versijas galima atpažinti pagal jau standartinėje įrangoje montuojamus 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankius, „M Sport“ išmetimo sistemą, blizgiai juodas radiatoriaus groteles, oro įsiurbimo ir stabdžių aušinimo angų apvadus bei šoninius veidrodėlius ir galinį X4 M oro aptaką.

Tiek vieno, tiek kito modelių salonuose montuojamos elektra valdomos sportiškos, „Vernasca“ oda aptrauktos sėdynės, specialus odinis vairas, pavarų perjungimo svirtis bei kiti smulkūs elementai. „Competition“ versijos papildytos „Merino“ oda aptrauktomis „M Sport“ sėdynėmis, ryškiai raudona spalva ant vairo išsiskiriančiais vairuotojo nustatyto važiavimo parametrų rinkinio „M“ mygtukais, anglies pluošto apdailos detalėmis. Papildomos „Competition“ modelių įrangos sąraše siūloma speciali dviejų spalvų interjero apmušalų apdaila su „Alcantara“ oda.

Nuo rugpjūčio mėnesio, sako BMW, bus pasiūlytas papildomos įrangos „M Carbon“ eksterjero paketas, apimsiantis anglies pluoštu armuoto plastiko oro įsiurbimo angų, priekinio ortakio, galinio difuzoriaus, šoninių veidrodėlių dizaino elementus ir suteiksiantis daugiau individualaus išskirtinumo. BMW X4 M ir „BMW X4 M Competition“ modeliuose su „M Carbon“ apdaila šiuos akcentus papildys ir iš anglies pluoštu armuoto plastiko pagamintas galinis oro aptakas.

BMW M

Standartinėje naujųjų automobilių įrangoje montuojami LED žibintai, aukštos kokybės garso sistema, integruota realaus laiko „Professional“ navigacija, gausybė elektroninių vairuotojo pagalbininkų bei mūsų šalyje pradedanti veikti „ConnectedDrive“ sistema.

Naujieji BMW X3 M ir BMW X4 M Lietuvoje kainuos atitinkamai nuo 90 000 ir 93 000 eurų, „BMW X3 M Competition“ versijos kaina prasidės nuo 98650, o „BMW X4 M Competition“ – nuo 101.650 eurų.

Šiuos „BMW M“ padalinio sportiškus visureigius jau galima užsakyti oficialaus markės atstovo Lietuvoje „Krasta Auto“ salonuose, o klientus pirmieji modeliai pasieks liepos mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją