„BMW Motorrad Techday 2018“ renginyje pristatyta technologija – tik bandomoji, tačiau ji taps platforma kitoms ateityje pasirodysiančioms sistemoms, kurios padarys važiavimą motociklu saugesnį, komfortiškesnį ir malonesnį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Pirmasis autonominio motociklo prototipas bus bandomas įvairiomis sąlygomis ir kūrėjams suteiks daug informacijos apie šią ganėtinai mažai, lyginant su automobiliais, išplėtotą sritį. Siekiama, kad motociklo sistemos kuo anksčiau numatytų susidarančias pavojingas situacijas ir ne tik gebėtų važiuoti savarankiškai, bet ir leistų vairuotojui išvengti incidentų – pavyzdžiui, kai prireikia staigiai stabdyti.
„BMW Motorrad“ inžinieriai, kurdami autonominius motociklus, bendradarbiauja su BMW automobilių gamintoju bei keičiasi technologijomis. Kai kurios jų gali būti pritaikytos tiek automobiliams, tiek motociklams.
Tokia pati situacija ir su inovatyviomis medžiagomis – pavyzdžiui, anglies pluošto detales naudoja ir „BMW Automobile“, ir „BMW Motorrad“ padaliniai, o jos gaminamos vienoje vietoje. Tai – dar vienas sėkmingos sinergijos tarp automobilių ir motociklų gamintojų pavyzdys.
Vystoma daug naujų technologijų
„BMW Motorrad“ tyrimams skiria labai daug dėmesio, investicijų ir siekia sukurti bei išbandyti kuo daugiau pažangių technologijų, kurios galėtų būti naudojamos ateities motocikluose. Daug dėmesio skiriama įvairių procesų skaitmenizavimui – vadinamajai V2V komunikacijai, kai motociklas gali perduoti informaciją apie kelio būklę bei kitus niuansus kitai pro šalį važiuojančiai transporto priemonei.
Technologijų pristatymo „BMW Motorrad Techday 2018“ renginyje buvo parodytas ne tik autonominis motociklas, bet ir daugybė kitų inovatyvių sistemų: pavyzdžiui, 3D spausdintuvu pagamintas motociklo kėbulas bei jo užpakalinė svirtis. To nauda yra laisvė improvizacijoms ir unikalumui – 3D spausdintuvu galima sukurti tokias detales, kurių pagaminti kitais būdais tiesiog neįmanoma.
Kita technologija – novatoriški priekiniai lazeriniai žibintai, apšviečiantys kelią kur kas ryškiau nei šviesos diodų LED ar halogeniniai.
Inovatyvūs procesai bei medžiagos naudojami įvairių motociklo detalių gamyboje. Naujausio sportinio „BMW Hp4 Race“ kėbulas, užpakalinė svirtis bei ratai yra pagaminti iš lengvos ir itin tvirtos medžiagos – anglies pluošto. „BMW Motorrad“ tiria galimybes, kaip šią medžiagą būtų galima pritaikyti kituose motocikluose.